2021-09-02, 12:14
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedJamie
Sicken karbonkopia berättelse. I stort sett alla tjejer säger exakt samma, som att ni hämtat lögnen från Veckorevyn eller någon liknande blaska. Min erfarenhet är att även kvinnor som varit lite tveksamma till en, väcks till liv när de erfar att man är välutrustad.

På rygg är det inte trevligt när en karl är för stor, och det känns som att han är uppe i halsen på en.
Och allt handlar om teknik också.
Citera
2021-09-02, 12:18
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Ja. Det låter verkligen mycket, men det är väl inte så vanligt, så inte så stor risk träffa på nån sån ☺

oj 14+ grov? Det låter mycket det också. 😰

14 grov ”låter” rätt mycket, men är väl inte det i praktiken. Iaf inte om man är ”igång” ordentligt, hehe. Tror nästan faktiskt det är den mest poppis och en av de mest vanliga beställda dildostorlekarna. Så det går nog hem hos ”de flesta”.

Ända upp till 16 grov går bra tycker jag, speciellt om man nu gillar lite större grabbar. När det börjar komma uppemot 17 grov och mer, då kan det bli riktigt knepigt. (Särskilt oralsex!) Men som ”tur” är, så är det ändå ovanligt med de som är över 16 grov, så man behöver vanligen inte bekymra sig med det…
Senast redigerad av IcyHeart 2021-09-02 kl. 12:21.
Citera
2021-09-02, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prettylittlehead
Jag är så otroligt korkad. Kan du snälla vara tydligare, för jag förstår inte alls vad du menar?
De gånger han fingrade mig, använde han inte kuken. De gånger han använde kuken, använde han inte fingrarna. Sämsta sexualtekniken någonsin. Alltså, som jag tidigare skrev och håller fast vid; han var inte bra med kuken trots att den var STOR. Enorm. Jaa, du hade varit imponerad. En flashback-dase av rang.

....meeen tyvärr blir sexet inte bra för att ni har stora kukar. Knullar ni kasst spelar det ingen roll.

Hur bra knullar slynan själv då?
Citera
2021-09-02, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
På rygg är det inte trevligt när en karl är för stor, och det känns som att han är uppe i halsen på en.
Och allt handlar om teknik också.

Även en till som läser Veckorevyn.
Citera
2021-09-02, 12:35
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ledsen att göra dig besviken. Det var aldrig hans stora kuk som lockade. Däremot var det väldigt intressant hur han bad om att få höra hur stor han var när vi hade sex och hur kåt han själv blev av de orden. I desperation upprepade jag frasen "Guuud, vad stor du är" i alla möjliga olika varianter - allt för att förbättra upplevelsen - men icke... Det blev inte bättre.

Fast jag säger bara att rykte har så stor betydelse att tom män som ljuger får ligga pga att kvinnor tror att han har stor så det är verkligen inget vi män har intalat oss. Att be kvinnor kommentera ens kuk hela tiden är för mig bara märkligt men ärligt talat så tror jag det är män med små som håller på sådär mest och inte män med stor för jag har träffat några kvinnor genom åren som är extrema verkligen i att kommentera kuken precis jämt och när man frågar vad den grejen kommer ifrån för det blir ju löjligt till slut så brukar dom säga att exet hade liten och var extremt nojjig så dom har liksom vant sig vid att mannen måste ha verbala komplimanger hela tiden.

Vissa kön passar inte ihop och som andra sagt så är ju teknik också viktigt men för mig personligen så är ju en för trång/för liten fitta lika värdelös som en grotta så man får hitta någon man matchar med helt enkelt.
Citera
2021-09-02, 12:41
Medlem
Prettylittleheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedJamie
Hur bra knullar slynan själv då?
Blir så kåt när du kallar mig för slyna!
Om det inte vore för att jag håller mig till en man, hade jag bett dig daska mig i ansiktet med din megakuk.
Citera
2021-09-02, 12:43
Medlem
Citat:
Blir så kåt när du kallar mig för slyna!
Om det inte vore för att jag håller mig till en man, hade jag bett dig daska mig i ansiktet med din megakuk.

In your dreams
Citera
2021-09-02, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
Min upplevelse också. Min nuvarande flickvän älskar det dock och hon har vant sig bra i ettan, tvåan däremot är ett problem, något som hon händelsevis tycker väldigt bra om.
Eftersom att jag är rätt duktig på att knulla hade jag nog föredragit en mindre.
Får man in den i tvåan har man inte stor.
Citera
2021-09-02, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
14 grov ”låter” rätt mycket, men är väl inte det i praktiken. Iaf inte om man är ”igång” ordentligt, hehe. Tror nästan faktiskt det är den mest poppis och en av de mest vanliga beställda dildostorlekarna. Så det går nog hem hos ”de flesta”.

Ända upp till 16 grov går bra tycker jag, speciellt om man nu gillar lite större grabbar. När det börjar komma uppemot 17 grov och mer, då kan det bli riktigt knepigt. (Särskilt oralsex!) Men som ”tur” är, så är det ändå ovanligt med de som är över 16 grov, så man behöver vanligen inte bekymra sig med det…

Då borde jag prova, äre det bästa vill man ju ha det 🤗

Jag håller med att 16+ låter allt för mycket, tur att det inte finns många som har det, men 14, ja det lät intressant, då det ska vara det bästa och vad de flesta föredrar om de fick välja. 😊
Citera
2021-09-02, 14:59
Medlem
Min upplevelse är att de visuellt tycker väldigt mycket om det men rent fysiskt vet jag inte om det gör stor skillnad kontra medelstor.
Citera
2021-09-02, 15:32
Medlem
lakritcs avatar
Män med längre penis uppfattas som mer attraktiva. Det gäller dock bara om mannen är lång (sorry alla Ron Jeremy-killar).

https://www.pnas.org/content/110/17/6925
Citera
2021-09-02, 16:08
Medlem
Jofandus avatar
Jag har träffat fyra som älskar stora kukar och att dem helst ska vara flera meter på både längd och bredd. Nu överdrev jag lite kanske, men dem har haft fetish för stora kukar. Förutom dessa fyra har ingen lyst av lycka när jag tar fram den. Jag skulle säga att 50% säger ingenting och resterande säger typ; stopp stopp stopp, nu tar du det försiktigt. De sistnämnda känns mer som besviken eller störd av att det kan tänkas göra ont.

22 cm och väldigt grov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in