2015-12-22, 16:26
Medlem
Mattsson69s avatar
Brukar väl höra: vad skönt att den inte var liten.

Sen är det knappast roligt att behöva vara försiktig när man knullar. förstår inte hela dealen med stor kuk, bara drygt att behöva använda glidmedel och långa förspel för att kunna knulla.

// grov 20cm.
Citera
2015-12-22, 16:33
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
Brukar väl höra: vad skönt att den inte var liten.

Sen är det knappast roligt att behöva vara försiktig när man knullar. förstår inte hela dealen med stor kuk, bara drygt att behöva använda glidmedel och långa förspel för att kunna knulla.

// grov 20cm.

Min upplevelse också. Min nuvarande flickvän älskar det dock och hon har vant sig bra i ettan, tvåan däremot är ett problem, något som hon händelsevis tycker väldigt bra om.
Eftersom att jag är rätt duktig på att knulla hade jag nog föredragit en mindre.
Citera
2015-12-22, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SissyGirl
Tänkte lägga upp en bild, inget att skryta med. En helt vanlig snopp helt enkelt.

https://imgi.se/image/FZx
Varför har hålet på ditt ollon läppar?

/Niggern
Citera
2015-12-22, 17:03
Medlem
Jag har ingen stor penis, men jag har väldigt stora fötter (46) som ser ut som båtar för att jag är ganska kort. Detta associerar en del äldre kvinnor till att jag skulle ha en riktig jättebamsing vilket lett till en och annan besvikelse genom åren när de sett den.

(Nu är den nog högst normal, men förväntar de sig en 3dms pjäs så är hälften av det förmodligen inte så kul)
Citera
2015-12-22, 17:26
Medlem
Inga kommentarer men sjukt jobbigt att de flesta får ont när man vill ta i lite
Citera
2015-12-22, 17:44
Medlem
Broken Tusks avatar
Min kuk är precis 19 cm lång men inte jättegrov, och den har ofta blivit uppskattad av bägge könen. Den är ju inte jättestor, men ändå över medel. Kanske den stora fördelen med att ha en långsmal kuk är att den är ofta kan tas emot analt utan större problem. Mest uppskattning får jag givetvis av andra killar och de flesta killar jag varit med har haft mindre än min.
Citera
2015-12-22, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -heng-med-lisa-
OBS SKRYTARE OCH SMÅKUKLÖGNARE UNDANBEDES!!!

Ni med stor kuk kan ni säga hur tjejen brukar reagera på att få se / uppleva er kuk? Det här är inte en sexuellt laddad fråga utan jag menar relationsmässigt. Blir hon helt överlycklig även om hon bara varit halvpå innan? Jag märker själv ingen skillnad på innan jag tar fram den och efter därför jag undrar

Ärligt talat de allra flesta tjejer har sagt antingen: "grymt" men med typ: "ehhhhh jag bryr mig inte ett skit egentligen, men det förväntas av mig tydligen" eller så har de sagt något i stil med: "usch herregud, var försiktig, gillar inte smärta" och då har de varit helt uppriktiga när det har känt obehagligt och sagt ifrån. Har träffat en enda tjej som var sizequeen på riktigt och hon gillade smärta tydligen. Hon älskade smärta av olika former, men rent visuellt var hon mest likgiltig.

Är medlem på Bodycontact och 98% av folk som skriver till mig enbart på grund av kukens storlek är....lyssna och häpna homosexuella män och transvestiter/shemales samt Par där killen gillar att se sin tjej bli knullad av en stor kuk. Tjejen gör det mest för hans skull känns det oftast som...de allra flesta tjejer gillar normalstora kukar. Det de inte gillar oftast är stor kuk och för liten. Men stor kuk föredrar de flestaaa INTE.
Senast redigerad av Analdestructor 2015-12-22 kl. 17:50.
Citera
2015-12-22, 17:47
Medlem
linnros24s avatar
Att det gör ont är väl standard. Fått mäta mot underarmen några gånger, det är populärt. Blir mycket skratt också speciellt efter.
Citera
2015-12-22, 18:03
Medlem
Slints avatar
Jag skulle vilja ha en stor kuk, men jag tror min är average, kanske lite liten? Ingen aning. Alltså, jag måste ju bevisa att jag åtminstone kan knulla, som att jag måste kompensera för att jag inte har en 20+are. Så ingen har ju klagat på min kuk, men det vore rätt nice att kunna dra fram en stor jävel och knulla skiten ur henne.
Citera
2015-12-22, 18:42
Medlem
jokalishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Det de inte gillar oftast är stor kuk och för liten. Men stor kuk föredrar de flestaaa INTE.

Tror fan på det. Läste någon stor undersökning som gjorts där dom kom fram till att för ONS gillade de flesta kvinnor 17 CM. I ett förhållande 16 CM. Låter ganska svamligt men det kan ju anses som standard i princip. Tror de flesta kvinnor gillar averagekuken +- någon ynka få CM.
Citera
2015-12-22, 18:45
Medlem
Slints avatar
Brudar tycker det är trevligare med en stor kuk. Inte för stor men lagom stor. Inte så svårt att räkna ut varför.
Citera
2015-12-22, 18:51
Bannlyst
Har 17-18 bara men några tjejer får ont när man lyfter upp och håller ihop deras ben.

För den med mindervärdeskomplex kan det också vara intressant att veta att endast 5 procent av männen kommer upp i mer än 16 centimeter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in