Citat:
Ursprungligen postat av
-heng-med-lisa-
OBS SKRYTARE OCH SMÅKUKLÖGNARE UNDANBEDES!!!
Ni med stor kuk kan ni säga hur tjejen brukar reagera på att få se / uppleva er kuk? Det här är inte en sexuellt laddad fråga utan jag menar relationsmässigt. Blir hon helt överlycklig även om hon bara varit halvpå innan? Jag märker själv ingen skillnad på innan jag tar fram den och efter därför jag undrar
Ärligt talat de allra flesta tjejer har sagt antingen: "grymt" men med typ: "ehhhhh jag bryr mig inte ett skit egentligen, men det förväntas av mig tydligen" eller så har de sagt något i stil med: "usch herregud, var försiktig, gillar inte smärta" och då har de varit helt uppriktiga när det har känt obehagligt och sagt ifrån. Har träffat en enda tjej som var sizequeen på riktigt och hon gillade smärta tydligen. Hon älskade smärta av olika former, men rent visuellt var hon mest likgiltig.
Är medlem på Bodycontact och 98% av folk som skriver till mig enbart på grund av kukens storlek är....lyssna och häpna
homosexuella män och transvestiter/shemales samt Par där
killen gillar att se sin tjej bli knullad av en stor kuk. Tjejen gör det mest för hans skull känns det oftast som...de allra flesta tjejer gillar normalstora kukar. Det de inte gillar oftast är stor kuk och för liten. Men stor kuk föredrar de flestaaa INTE.