2021-08-29, 13:46
Medlem
Atthaenhobbys avatar
Egentligen är det ingen jättefördel för mig (20*15)

Jag kan komma jättesnabbt med tjejer för de är så tajta

Men knullar jag mer än 30+ minuter så blir tjejen för "sliten" tyvärr.
Citera
2021-08-29, 14:47
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lou-reed
Min kuk är väldigt stor även slak vilket brukar ge upphov till kommentarer/pikar även från killar när den syns genom badbyxor, i bastun eller i duschen efter gympan när man var yngre.
De mobbar dig/uppmärksammar din k*k? Hm. Det är förmodligen inte bara i genitalavdelningen de är under snittet.
Citera
2021-08-29, 15:01
Medlem
När jag var yngre var det en del tjejer som blev förvånande, enstaka till och med rädd och drog, när gylfen knäpptes upp.

Det är dock inte på grund av storleken. Det är på grund av att jag har en så kallad ”banan-kuk”. Den är förvisso stor, absolut över 20 cm, men den är böjd nedåt som en banan.

Som tonåring och vuxen skämdes jag något groteskt över min ”banan-kuk”, nu har jag lärt mig hantera känslan av att leva med en ”banan-kuk” och skäms inte längre.

När jag träffar tjejer har jag lärt mig att berätta om att jag har en ”banan-kuk” snarare än att låta henne upptäcka det själv. På så sätt hinner hon förbereda sig och slipper bli överraskad.

Förresten tror jag att detta är ett problem som många storkukade män lever med. Det är få snoppar som är ståtliga och raka. Vissa böjer ganska snävt åt vänster, andra snävt åt höger. Någon petar rakt upp i luften. Min råkade bli en banan…
Citera
2021-08-29, 15:32
Medlem
hobokens avatar
Vem tror att tjejer bryr sig om storleken?
Citera
2021-08-29, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoboken
Vem tror att tjejer bryr sig om storleken?

Oftast vill väl tjejer ha en helt ok balle iaf. Längden är nog inte jätteviktig, viktigare det inte är någon tunn sparris.

Men generellt så tror jag att har man 15+ cm, en hyfsad omkrets och inte alltför mycket krökning så klarar man sig väl.
Citera
2021-08-30, 00:49
Medlem
lakritcs avatar
Snittet i väst ligger på 14,5 cm.

Redan någon som är 16 cm har större än 88%. De som sitter på 20 cm är större än 99.98%.

Man kan vara ganska säker på att det bland män finns en tendens att överdriva över nätet.
Citera
2021-08-31, 18:35
Medlem
Blev utrustad med ärliga 19cm i längd och 18 i omkrets.

Som andra har skrivit så är det omkretsen som har blivit omnämnd av dom kvinnor jag haft i sängen.. Tydligen hellre grov än lång.

Visst har längden ställt till det ibland hos "grunda" kvinnor,det trotts att jag föredrar fruntimmer med lite hul på kroppen.

Men det går alltid att byta ställning eller låta tjejen rida..

Vad som däremot är en fordel med en längre är att man kan ta längre "juck",det uppskattas mycket av det motsatta könet.

Men det som stör mig mest personligen med att ha en längre och grov kuk är avsaknaden av få känna en kvinnas läppar nere vid kukroten.

Tror inte det är mer än 3-4 st som har klarat det på min 25 år som sexuellt aktiv..Så det finns både för och nackdelar med att vara väl utrustad..
Senast redigerad av Xyrks 2021-08-31 kl. 18:40.
Citera
2021-08-31, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Snittet i väst ligger på 14,5 cm.

Redan någon som är 16 cm har större än 88%. De som sitter på 20 cm är större än 99.98%.

Man kan vara ganska säker på att det bland män finns en tendens att överdriva över nätet.

Mäter alla på rätt sätt, från blygdbenet? Har man över 18 cm ligger man utanför skalan på diagrammet på Wikipedia. Är det extremt långt? Det är förresten medellängden i Kongo-Brazzaville (Republiken Kongo), som har längst i världen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size#/media/File:Human_penis_sizes_length_only.svg
Citera
2021-09-01, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prettylittlehead
Får jag som kvinna lägga mig i? Jag tycker att ämnet är fascinerande.

Nej, hon blir troligtvis inte helt överlycklig om hon bara varit halvpå innan. Det verkar mest vara män själva som bryr sig.

Träffade en man med riktigt stor och grov. När vi hade sex, ville han att jag skulle påtala den enorma storlek om och om igen, det gjorde honom hård. Det är fram tills idag det absolut sämsta sex jag haft.

Inte för att han var så stor att det gjorde ont, jag gillar smärta, utan för att han var så jävla dålig på att knulla. Vad hjälpte det med en megakuk när hans fingrar kändes mer? Alltså var han den enda av oss som gick igång på storleken.

Det absolut bästa sex jag har haft, är med den man som även haft en av de minsta. Han hade en teknik och beslutsamhet som är svårslagen, blir våt bara av att tänka på det. Har sällan känt mig så knullad. Kommer aldrig att glömma honom.

Sicken karbonkopia berättelse. I stort sett alla tjejer säger exakt samma, som att ni hämtat lögnen från Veckorevyn eller någon liknande blaska. Min erfarenhet är att även kvinnor som varit lite tveksamma till en, väcks till liv när de erfar att man är välutrustad.
Citera
2021-09-01, 14:45
Medlem
Prettylittleheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedJamie
Sicken karbonkopia berättelse. I stort sett alla tjejer säger exakt samma, som att ni hämtat lögnen från Veckorevyn eller någon liknande blaska. Min erfarenhet är att även kvinnor som varit lite tveksamma till en, väcks till liv när de erfar att man är välutrustad.
Pff, storleksbetydelse är önsketänkande från mäns sida.
Det var, med handen på hjärtat, lätt det sämsta sexet jag haft. Han hade däremot de bästa fingrarna jag känt. På tal om storlek och kompensation...

Tillägg: Som sagt, den enda som tände på hans storlek var han själv. Vad säger det dig?
Senast redigerad av Prettylittlehead 2021-09-01 kl. 14:47.
Citera
2021-09-01, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hominem
Mäter alla på rätt sätt, från blygdbenet? Har man över 18 cm ligger man utanför skalan på diagrammet på Wikipedia. Är det extremt långt? Det är förresten medellängden i Kongo-Brazzaville (Republiken Kongo), som har längst i världen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size#/media/File:Human_penis_sizes_length_only.svg

Jag är ganska säker på att MÅNGA män går med helt fel uppfattning om sin kukstorlek. Rätt är att mäta ifrån ovansidan mot blygdbenet som du skrev. Men det finns säkert många som inte kollar upp detta utan tar en linjal o mäter ifrån undersidan från spets till pung. Då blir ju måttet mycket större.

Jag får känslan att det mest är noggranna män och vetenskapligt sinnade män som kollar upp rätt mätteknik före de mäter. Tänk på hur många slarviga killar det finns men som givetvis gärna vill veta om dom har stor penis. Så slänger dom fram en linjal o mäter fel o går runt o skryter att jag har 18 cm osv!
Citera
2021-09-01, 15:28
Medlem
Allcopsarebastardss avatar
Hellre en tjock medellång kuk än en stor jävel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in