Citat:
Ursprungligen postat av
Norrlands.guld
Intressant att 85-90 % av alla killar har mindre kuk än 15 cm som ansågs vara medel.
http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2015/3/4/1425437112298/f8c87bdc-0431-4a13-b537-368d0e1bc32d-620x416.png
Man skulle kunna tro att studien är gjord i Asien men det är den alltså inte. Dock Europa och Mellanöstern, och de lär ju drar ner resultatet rätt ordentligt då invandrare tydligen har rätt små kukar.
Citat:
Ursprungligen postat av
GusFring
Låter helt sinnes, även om man inkluderar Mellanöstern. Känns som fler studier behöver göras.

Nja den där studien är en sammanställning av olika studier.
Resultaten i de studierna man använt varierar väldigt mycket.
Vissa använde sig av tekniken att dra ut den i slakt tillstånd, och de studierna hade kortare snitt, gissningsvis för att de inte drog tillräckligt.
Några av studierna hade väldigt långa resultat:
Frankrike, 1992. 905 personer. Snitt 16,74.
USA, 2003. 124 personer. 17,5cm.
Sen visar vissa studier 14cm, andra 13, 12, 11, 10.
Alltså resultaten är helt sjukt spridda.
Sen tror jag det spelar in att mätningarna är gjorda på "klinik" med en person som håller en linjal.
Jag tror inte på resultaten... Fler studier behövs nog göras ändå.
Samma sak varje gång en sån här studie kommer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mlkehunt
Ja, då den har gjort mitt liv till ett helvete, speciellt uppväxten.
Sen är det inte direkt kul att ha sex med en liten kuk, man ser riktigt besvikelsen i tjejernas ögon när byxorna åker ned, och att få höra stön/flås under vaginalt samlag är minst sagt sällsynt.
Det mest frustrerande är dock att det ännu inte finns något kirurgiskt ingrepp eller en metod som kan öka storleken vid stånd permanent.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mlkehunt
Alternativ 1 är något som jag har tänkt på dagligen sedans tonåren och det skulle utan tvekan ha skett för länge sedan om det inte var för hur hårt det skulle vara för mina nära och kära, dock inte endast pga storleken på min kuk.
Och nej, det finns inte "många" tjejer som nöjer sig med en liten kuk i det långa loppet, sen skulle det inte spela någon roll om man hittade en sådan, hur kul är det att ha sex och vara ihop med någon som man vet suktar efter något man inte kan ge?
Dessa förhållandena slutar oftast med otrohet eller en annons på någon kontaktsida där beta hanen söker efter en XXL för att tillfredsställa frun.
PS, jag vet inte ifall jag skulle kalla det jag gör här för "gnällande", snarare diskuterande och konstaterande om hur det är.
Du är psykiskt sjuk tydligen.
När ska du fatta att det inte är något fysiskt fel på dig?
Samt att sex är mer än att bara stoppa in den?
Helt sjukt störd.