2015-04-23, 17:16
Bannlyst
Kvinnor ljuger ofta om att den inte får vara "för stor" men sanningen är den att kvinnan troligtvis inte träffat på någon som är "för stor". Man försöker dölja att man gillar riktigt välutrustade genom att säga att den inte får vara för stor. Detta "för stor" finns inte och när kvinnan själv får välja landar kravet på 20 cm och 17 - 18 cm i omkrets.

Så det är hyckleri när de påstår att de inte föredrar stora genom att skyla med att den inte får vara "för stor".

Nog för att Mlkehunt överdriver en del men han har helt rätt om att 16 cm känns litet. Inte "för litet" men ganska litet.
Ni kan läsa mina tidigare inlägg i tråden. En kvinna sa att en killes penis var tjockare än glaset jag höll i och det var minst 18 cm i omkrets. Det stod utom all tvivel och hon sa själv att hon inte kunde nå runt den.

Så det där med att kvinnor inte föredrar stora för att de inte vill ha "för stora" är trams. Det finns inte för stora. Sex är extremt mycket skönare för killen om han har större och främst tjockare omkrets.
Citera
2015-04-24, 11:32
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Intressant att 85-90 % av alla killar har mindre kuk än 15 cm som ansågs vara medel.
http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2015/3/4/1425437112298/f8c87bdc-0431-4a13-b537-368d0e1bc32d-620x416.png
Man skulle kunna tro att studien är gjord i Asien men det är den alltså inte. Dock Europa och Mellanöstern, och de lär ju drar ner resultatet rätt ordentligt då invandrare tydligen har rätt små kukar.

Låter helt sinnes, även om man inkluderar Mellanöstern. Känns som fler studier behöver göras.
Citera
2015-04-24, 14:20
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Nej du har inte 9 % kroppsfett din internetlögnare.

Skaffa dig ett liv.

Här har du 9 % kroppsfett: http://ironflex.com.ua/i/image/ectomorf_trenirovki.jpg
Det är max 7 % kroppsfett.
Citera
2015-04-24, 15:45
Medlem
Citat:
Dock Europa och Mellanöstern, och de lär ju drar ner resultatet rätt ordentligt då invandrare tydligen har rätt små kukar.

Rätta mig om jag har fel men kommer inte människor från Mellanöstern in i puberteten tidigare än vita och asiater?
Dom får ju kroppsbehåring bra mycket tidigare och ser betydligt mycket äldre ut än vad dom oftast är, dom bör med andra också vara mer utvecklade i byxan.
Jag har idrottat mycket genom åren och varit i otroligt många omklädningsrum och överlag så har dom haft större, eller iaf slakt.
Citera
2015-04-24, 19:04
Medlem
Citat:
Intressant att 85-90 % av alla killar har mindre kuk än 15 cm som ansågs vara medel.
http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2015/3/4/1425437112298/f8c87bdc-0431-4a13-b537-368d0e1bc32d-620x416.png
Man skulle kunna tro att studien är gjord i Asien men det är den alltså inte. Dock Europa och Mellanöstern, och de lär ju drar ner resultatet rätt ordentligt då invandrare tydligen har rätt små kukar.

Citat:
Ursprungligen postat av GusFring
Låter helt sinnes, även om man inkluderar Mellanöstern. Känns som fler studier behöver göras.

Nja den där studien är en sammanställning av olika studier.
Resultaten i de studierna man använt varierar väldigt mycket.
Vissa använde sig av tekniken att dra ut den i slakt tillstånd, och de studierna hade kortare snitt, gissningsvis för att de inte drog tillräckligt.

Några av studierna hade väldigt långa resultat:
Frankrike, 1992. 905 personer. Snitt 16,74.
USA, 2003. 124 personer. 17,5cm.
Sen visar vissa studier 14cm, andra 13, 12, 11, 10.
Alltså resultaten är helt sjukt spridda.

Sen tror jag det spelar in att mätningarna är gjorda på "klinik" med en person som håller en linjal.
Jag tror inte på resultaten... Fler studier behövs nog göras ändå.
Samma sak varje gång en sån här studie kommer.

Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Ja, då den har gjort mitt liv till ett helvete, speciellt uppväxten.
Sen är det inte direkt kul att ha sex med en liten kuk, man ser riktigt besvikelsen i tjejernas ögon när byxorna åker ned, och att få höra stön/flås under vaginalt samlag är minst sagt sällsynt.
Det mest frustrerande är dock att det ännu inte finns något kirurgiskt ingrepp eller en metod som kan öka storleken vid stånd permanent.

Citat:
Alternativ 1 är något som jag har tänkt på dagligen sedans tonåren och det skulle utan tvekan ha skett för länge sedan om det inte var för hur hårt det skulle vara för mina nära och kära, dock inte endast pga storleken på min kuk.
Och nej, det finns inte "många" tjejer som nöjer sig med en liten kuk i det långa loppet, sen skulle det inte spela någon roll om man hittade en sådan, hur kul är det att ha sex och vara ihop med någon som man vet suktar efter något man inte kan ge?
Dessa förhållandena slutar oftast med otrohet eller en annons på någon kontaktsida där beta hanen söker efter en XXL för att tillfredsställa frun.

PS, jag vet inte ifall jag skulle kalla det jag gör här för "gnällande", snarare diskuterande och konstaterande om hur det är.

Du är psykiskt sjuk tydligen.
När ska du fatta att det inte är något fysiskt fel på dig?
Samt att sex är mer än att bara stoppa in den?
Helt sjukt störd.
Citera
2015-04-24, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruz
Hittade följande fina bild på illustrerar storleken på mäns organ på några ställen i världen.

http://illvid.dk/files/bonnier-ill/attach/penis_laengder_se_stor2.png

Tramsstudie. Det säger sig själv att det inte finns någon anledning att storleken skulle variera såpass mycket mellan två grannländer.

Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Kvinnor ljuger ofta om att den inte får vara "för stor" men sanningen är den att kvinnan troligtvis inte träffat på någon som är "för stor". Man försöker dölja att man gillar riktigt välutrustade genom att säga att den inte får vara för stor. Detta "för stor" finns inte och när kvinnan själv får välja landar kravet på 20 cm och 17 - 18 cm i omkrets.

Så det är hyckleri när de påstår att de inte föredrar stora genom att skyla med att den inte får vara "för stor".

Nog för att Mlkehunt överdriver en del men han har helt rätt om att 16 cm känns litet. Inte "för litet" men ganska litet.
Ni kan läsa mina tidigare inlägg i tråden. En kvinna sa att en killes penis var tjockare än glaset jag höll i och det var minst 18 cm i omkrets. Det stod utom all tvivel och hon sa själv att hon inte kunde nå runt den.

Så det där med att kvinnor inte föredrar stora för att de inte vill ha "för stora" är trams. Det finns inte för stora. Sex är extremt mycket skönare för killen om han har större och främst tjockare omkrets.

Du är okunnig i ämnet och om hur dåliga kvinnor är på att uppskatta saker.
Av 1661 män som SJÄLVRAPPORTERADE sin omkrets i en kondomundersökning var det 4st som hade 18cm omkrets.
http://3.bp.blogspot.com/-QoBtVzOrGBo/UlGpj9x8HXI/AAAAAAAAAQI/Ym44MtCV9D8/s1600/erect_penile_length_and_circumference_distribution .png
Få kvinnor kan ta en sådan.

16 cm längd är helt normalt i längd även enligt självrapporterade undersökningar. Se bild ovan, om du kan förstå läsa av tabeller.
Dock måste man mäta på ett enhetligt sätt. Folk sitter hemma och mäter på de mest "fördelaktiga" sätten.
Citera
2015-04-24, 22:42
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Rätta mig om jag har fel men kommer inte människor från Mellanöstern in i puberteten tidigare än vita och asiater?
Dom får ju kroppsbehåring bra mycket tidigare och ser betydligt mycket äldre ut än vad dom oftast är, dom bör med andra också vara mer utvecklade i byxan.
Jag har idrottat mycket genom åren och varit i otroligt många omklädningsrum och överlag så har dom haft större, eller iaf slakt.
Jo men de har ju inte med saken att göra då de bara mäter utvecklade.
Citera
2015-04-24, 23:14
Medlem
Pusts avatar
Folk som är bördiga från Mellanöstern, Nordafrika och Europa tillhör generellt samma rasgrupp (kaukasoid). De flesta araber har dock negerblod i sig. Kristna och iranier brukar inte ha det.
Senast redigerad av Pust 2015-04-24 kl. 23:19.
Citera
2015-04-24, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Du är psykiskt sjuk tydligen.
När ska du fatta att det inte är något fysiskt fel på dig?
Samt att sex är mer än att bara stoppa in den?
Helt sjukt störd.

Varför är jag psykiskt sjuk?
Och nej, inte fysiskt fel, jag har en kuk och jag kan befrukta en kvinna, det är ju vad den är till för i grunden.
Jag ligger dock långt under dom flesta kvinnors preferens när det kommer till kukstorlek.
Och nej, sex är inte bara att "stoppa in den" men det är huvudakten.
Citera
2015-04-25, 00:22
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Och nej, inte fysiskt fel, jag har en kuk och jag kan befrukta en kvinna, det är ju vad den är till för i grunden.
Jag ligger dock långt under dom flesta kvinnors preferens när det kommer till kukstorlek.

Är din kuk till så stora problem för dig så får du helt enkelt sluta knulla o bli en jävel på att pissa...
Citera
2015-04-25, 14:09
Medlem
Citat:

1. Det finns mycket mer i sexet än storlek, så länge man inte har en mikropenis. Fråga kvinnor själv, om du nu är kapabel att kommunicera med dem.
2. Nej du är inte "långt under dom flesta kvinnors preferens". Kvinnor har för övrigt olika preferens.

Förstår inte varför du är så fokuserad på detta heller. Du borde vara fokuserad på att tycka om tjejen istället. Så jag vidhåller att du har nån störning.
Citera
2015-04-25, 15:19
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Förstår inte varför du är så fokuserad på detta heller. Du borde vara fokuserad på att tycka om tjejen istället. Så jag vidhåller att du har nån störning.

Det finns personer som går igång på att bli förnedrade och en del av detta kan vara just att få höra hur liten och otillräcklig kuk de har. En del sysslar ju exempelvis med Cuckold av den anledningen, där de får se en man med riktigt ordentligt organ sätter på frugan när de själva står där och känner sig otillräckliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in