2015-01-16, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb

Nej, kukstorlek har inget med intelligens att göra, absolut inget! En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem....

Jag ville bara återge mn
Citera
2015-01-16, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb

Nej, kukstorlek har inget med intelligens att göra, absolut inget! En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem....

Jag ville bara tala om mina specifikationer ifall någon ville göra en analys. Det är ju genetik i alla fall.
Citera
2015-01-16, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heavymoose
Olyckligtvis är jag vanligen deprimerad och känslokall, vilket har fått mig att överväga självmord. Jag känner mig ensam också. Värt att nämna är att jag inte har några sjukdomar eller allergier. Jag har tyvärr fetma och alkoholism i släkten istället.

Jag hoppas att ni osäkra killar kan se att man inte är perfekt eller lycklig bara för att man har en hyfsat stor kuk. Var nöjda med er själva.

Får det där dig att överväga självmord så skulle du utan tvekan redan ha tagit ditt liv om du hade haft en medelkuk eller under.
Har man inte detta så kommer man aldrig att veta vad riktig hopplöshet är, att veta i förväg att 9 av 10 tjejer blir besvikna när byxorna åker av och att man aldrig kommer att kunna mäta sig med deras tidigare ligg är inte kul kan jag säga.
Att kunna visa sig naken framför en tjej utan att må illa av oro skulle vara en dröm.
Citera
2015-01-16, 17:35
Medlem
En polare sa en gång på fyllan "Den är inte lång, Men den är smal" Vi skattar lika mycket fortfarande 5 år senare
Citera
2015-01-18, 01:12
Medlem
Hej Bullen...

Jag har en penis på 12.5 - 13 cm i både längd och omkrets men jag älskar den. Nu är jag förvisso oskuld men storleken på min penis är det sista jag bekymrar mig över när det gäller att ha sex för första gången. Storleken är ju inget jag kan göra något åt, så varför ödsla min tid på funderingar runt den?

Mina tankar är att så länge man inte är extrem åt något håll lär inte särskilt många tjejer lägga stor vikt vid just storleken när det kommer till sex. Sen kan jag förstå att en riktigt stor kuk kan ha en psykologisk effekt för både killen och tjejen liksom mycket annat av det visuella på kroppen.

Är dock glad att den bara är ca 8 cm slak. Kan ibland tycka att det är lite obekvämt i vissa kläder (och nej jag har inte tajta kläder på mig) och kan bara tänka mig hur obekvämt och opraktiskt det kan vara med en stor kuk även i slakt tillstånd.

Avslutningsvis kan jag ju säga att en tjej skulle dumpa mig pga av storleken på min kuk, är det ändå inte en person jag skulle vilja vara med.
Citera
2015-01-18, 15:38
Medlem
Citat:
Får det där dig att överväga självmord så skulle du utan tvekan redan ha tagit ditt liv om du hade haft en medelkuk eller under.
Har man inte detta så kommer man aldrig att veta vad riktig hopplöshet är, att veta i förväg att 9 av 10 tjejer blir besvikna när byxorna åker av och att man aldrig kommer att kunna mäta sig med deras tidigare ligg är inte kul kan jag säga.
Att kunna visa sig naken framför en tjej utan att må illa av oro skulle vara en dröm.

Måste vara påfrestande att leva så. Jag har ingen vidare skapelse mellan benen (ganska precis 15/12) men skiter högaktningsfullt i vad andra säger och tycker. Sedan förstår jag inte varför så många killar blir så upprörda av att bli bortvalda på grund av snoppstorlek? Kvinnor (och män) väljer selektivt bort personer hela tiden på grund av fult ansikte, kort längd, dålig hållning, trist personlighet etc. Kan någon förklara varför det är så farligt med just snoppen? Som jag nämnt tidigare är jag inte välhängd på något sätt och har därför säkert blivit skrattad åt i efterhand av tjejer som legat med mig. Men det får jag ta eftersom jag själv suttit med mina polare och garvat åt hängiga pattar på tjejer jag legat med. Skaffa lite stake för helvete och bara köra.
Citera
2015-01-18, 16:19
Bannlyst
Jag har inte haft sex jättemånga gånger men en kille verkade jättesnäll. När vi kom hem och hånglat ett tag började han dra ner trosorna på mej och jag visste redan ungefär vad grejen var på hur han gjorde och också vad jag känt dittills och jag tog den i handen och tittade på den och han fatta ju vad jag tänkte och tittade på mig och skämdes men sa ingenting?? Jag låg med honom i alla fall.. Känns taskigt att utnyttja så och jag undrar ni killar med liten snopp varför gör ni så? Låtsas som att inget är fel och inte ens frågar om det är okej? Känns nästan som våldtäckt på ett sätt...
Citera
2015-01-18, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjejkompis
Jag har inte haft sex jättemånga gånger men en kille verkade jättesnäll. När vi kom hem och hånglat ett tag började han dra ner trosorna på mej och jag visste redan ungefär vad grejen var på hur han gjorde och också vad jag känt dittills och jag tog den i handen och tittade på den och han fatta ju vad jag tänkte och tittade på mig och skämdes men sa ingenting?? Jag låg med honom i alla fall.. Känns taskigt att utnyttja så och jag undrar ni killar med liten snopp varför gör ni så? Låtsas som att inget är fel och inte ens frågar om det är okej? Känns nästan som våldtäckt på ett sätt...

Anmäl honom! Det borde prövas i domstol
Citera
2015-01-18, 18:59
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dennisnr1
hur å var i från mäter man sin snopp

https://www.youtube.com/watch?v=pa9YUDNHobE
Citera
2015-01-18, 19:27
Medlem
Jiiimboohs avatar
Citat:
Jag förutsätter att han inte hade mikropenis (det medicinska tillståndet) utan en normal fast ganska liten. Hur ska han kunna veta hur viktig penisstorleken är för dig?

Med tanke på hur du skriver kan man misstänka att ni är i början av tonåren. I så fall har den nog inte vuxit färdigt ännu.

Det låter som ni gick från hångel direkt till samlag. Däremellan hade han kunnat pulla eller slicka dig. Kanske hade du känt dig mer tillfredsställd då.
Citera
2015-01-18, 19:49
Medlem
Citat:

För det första: Aj, mitt huvud. Lär dig skriva ordentligt, snälla! Det är skillnad på talspråk och skrivspråk.

För det andra: "väldtäkt", inte "väldtäckt". Det handlar inte om att täcka över någonting.

För det tredje: Varför skulle vi säga nånting till er? Ni ska hålla käften.
Citera
2015-01-18, 19:53
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Anmäl fanskapet!

Nej, men seriöst. Du skulle sagt att penisen är så pass viktig för dig i förväg. Det kan ju inte killen veta (antar att han var inom normalspannet erigerat tillstånd). Du får faktiskt skylla dig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in