2016-08-07, 21:00
Bannlyst
Grattis alla välutrustade. Själv är jag medelstor i brallan och kan erkänna att jag haft känslan att jag blivit bortvald för att den inte är särskilt stor.
Citera
2016-08-09, 13:58
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
den växer genom hela puberteten, så det kan vara allt från 20-25 års ålder
Ferdawoon talar tydligen om ensamkommande blatteungar som ofta verkar vara äldre än 20 år och hoppas att invandrarmyndigheten ska tro att de precis kommit in i puberteten.

Om ni oroar er över att ha en liten kuk kan ni söka på Exploited black teens så hittar ni videor med en småkukad snubbe som knular unga negresser. De verkar inte klaga så mycket även om de såklart får betalk för att knulla den småkukade snubben. Men det kan kanske ändå ge er lite hopp om sexlivet.
Senast redigerad av Bish0pTh3Pimp 2016-08-09 kl. 14:03.
Citera
2016-08-10, 11:45
Medlem
KarlFarbmans avatar
[quote=LABreserva|58077761]
Citat:
Ursprungligen postat av KarlFarbman
Min poäng var att en Fiat aldrig kan göra det en Ferrari kan, oavsett vem som kör.

Tja. jag kan nog köra en Fiat snabbare en min morsa en Ferrari

I ovanstående scenario utgick jag från att din mamma, rätta mig om jag har fel, likt de flesta kvinnor saknar kuk.
Citera
2016-08-10, 11:51
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Detta är ju en riktigt dålig liknelse. En mer passande hade varit att jämföra en Fiat med en lastbil för en privatperson. Vad tror du att majoriteten hade valt?

Det låter dock som att du inte har stor kuk själv och därför inte har upplevt problematiken med det.

Att du väljer att jämföra din eventuellt stora kuk med en lastbil samt nämner problematiken säger nog mer om din förmåga att hantera redskapet än det gör om min kukstorlek.
Senast redigerad av KarlFarbman 2016-08-10 kl. 12:00.
Citera
2016-08-10, 12:53
Medlem
Den skamlöses avatar
Vi män är väl ofta avundsjuka på killar med stora kukar, men som framgått här i tråden är det tydligen inte alltid så lätt för dessa våra välutrustade bröder. Det verkar vara mer en förbannelse än gåva, inte bara för tjejerna de är med, utan också för dem själva.
Citera
2016-08-10, 19:33
Bannlyst
Jag tror att vi bör rikta om kukfrågan till hur snygg tjejen är.

Till en utseendefråga hos kvinnan. Det är ju trots allt hanen som väljer honan baserat på utseende och förmåga att föda fram små barn?
Citera
2016-08-12, 07:43
Medlem
Min kille har en gigantisk kuk (29 cm lång och ordentligt grov) och jag älskar det! Den enda nackdelen är att jag inte kan deep throata den. Den får inte plats helt enkelt. Jag älskar när den verkligen känns, typ så att det gör ont och känns som att jag ska spricka av hans stora kuk. Gör massor av knipövningar osv så jag ska kunna ha kvar den känslan. Får naturligtvis inte in hela i fittan men jag är nog ganska djup samtidigt som jag är normaltrång. I analen får jag in hela efter lite jobb. Han har verkligen lärt sig att hantera sin jättekuk och jag tänder enormt på stora kukar så vi har tur som har hittat varandra!
Så för mig är stora kukar verkligen inte överskattat om killen kan hantera den.
Citera
2016-08-13, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Jag var med om den största kuken jag någonsin har varit med. Den var inte så länge men jättebred eller tjock.
1. Den såg hemsk ut
2. Jag fick panik, hur i helvetet ska jag få in den i munnen, vaginan, analen?
3. Det gick trögt att få in den
4. Det gjorde ont
5. Det var inte så skönt.
6. Kunde inte göra deepthroat .

No offence men stora kukar är inte min smak
Vad tycker ni tjejer?
Allt beror egentligen på ifall han vet hur man använder den, samt förspel osv. För ont gör det verkligen annars.
Smärtan är ju det vanligaste problemet med större kukar
Citera
2016-08-13, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Jag får erkänna att tanken fångades lite spontant och kan blivit en smula fel, men jag uppfattade det som att du resonerade mest utifrån redskapets förares perspektiv oavsett om det må vara en kuk eller sportbil

My misstake och jag tror jag gör alla en tjänst om jag låter bli att försöka dra liknelsen vidare

Tycker de var en bra liknelse utveckla gärna

Tror själv de flesta fittor inte vill ha en stor i sig varje dag sliter på fittan o gör den öm lite tidigare än normalstor.
Citera
2016-08-13, 11:23
Medlem
Oftast så bryr jag mig inte särskilt mycket, men ibland när jag ska ha redovisning på jobbet så är det lugnande att tänka på min stora kuk. Då tänker jag "Ja, de får väl skratta åt mig om jag säger fel, men min kuk är i alla fall större än majoriteten här, passa er så jag inte låter er fru få veta det".

Kan ibland tänka på min stora kuk om jag är lite nere, när jag kliver ut genom dörren. Det ger mig energi att visslande kliva ut och möta dagen, vad som än väntar.
Citera
2016-08-25, 01:39
Medlem
Electro-dings avatar
Detta är en ganska gammalt forum men jag har mätt min till 15-16 cm lång
Och 12-13 cm i omkrets. Har knappt läst andras inlägg så undrar om jag borde vara nöjd?
Citera
2016-08-25, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Electro-ding
Detta är en ganska gammalt forum men jag har mätt min till 15-16 cm lång
Och 12-13 cm i omkrets. Har knappt läst andras inlägg så undrar om jag borde vara nöjd?

Helt normalstor kuk skulle jag vilja säga. När du mätte längden, tryckte du in linjalen mot blygdbenet eller lät du den bara röra huden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in