2014-08-15, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuliaFleur
Lilla dua mig inte, tack.

Vaginor är anpassningsbara och töjbara som du kanske vet. Rent teoretiskt kan en kvinna "ta emot" över 50 cm utan att dö, bevisligen. Och den blir en aning djupare vid upphetsning, men antagligen inte många centimeter. 16 cm är ganska stort för en kuk, skulle tro att den kommer åt det mesta av djupet som finns tillgängligt, hos de flesta kvinnor.

50cm var det dummaste på länge hahahah. du jag vet och mätt och fan pressat fittor hårt. det vanliga är 16cm att klara om man mäter med en dildo., kuken är ju böjbar och går ått sidan om tappen. finns alltid undantag. men över 22-23 cm av dildo bara att glömma. 16 är det vanligaste. ibland mindre ibland något mer. Men om jag har fel bara PM så kan vi träffas se om du klarar ens hälften av 50cm. knappast ser ru. Så du har galet mycket fel med 50. Vi snackar människor här och inte häst ston.
Citera
2014-08-15, 00:20
Medlem
Citat:
Där har du däremot rätt.

klart jag har rätt. det brukar jag ha. har jag fel har jag inga problem erkänna det. mycket jag skriver är diskution. men detta är ett ämne få kan mer en mig i. så snackar om erfarenhet och ett högt logiskt tänkande. Men skriva bra det kan jag inte...
Citera
2014-08-15, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagnus
50cm var det dummaste på länge hahahah. du jag vet och mätt och fan pressat fittor hårt. det vanliga är 16cm att klara om man mäter med en dildo., kuken är ju böjbar och går ått sidan om tappen. finns alltid undantag. men över 22-23 cm av dildo bara att glömma. 16 är det vanligaste. ibland mindre ibland något mer. Men om jag har fel bara PM så kan vi träffas se om du klarar ens hälften av 50cm. knappast ser ru. Så du har galet mycket fel med 50. Vi snackar människor här och inte häst ston.

Min bäste MisterMagnus du verkar inte vara särskillt upplyst om hu en välutrustad penis ser ut, inget konstigt i mina kretsar med en lem på + 23 så dina fantasier om att det normala är det du visar upp mellan låren är en norm är riktigt skitsnack.
En lem som är hård är en fungerande lem.
Citera
2014-08-15, 00:38
Bannlyst
Citat:
50cm var det dummaste på länge:

Ah, men föda barn och sådant du vet.
Citera
2014-08-15, 01:12
Medlem
Citat:
Ah, men föda barn och sådant du vet.

ja men det har inget med sex göra. Inte så penis kan tränga in i livmodern. Snackar fittans
djup. inte att slå in järnstång eller liknande i fittan för att försöka få in 50cm. har inget med
sex att göra
Citera
2014-08-16, 03:12
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Man undrar ju varför fittorna är så mkt större än medelkuken är stor...

Fittorna expanderas vid upphetsning men går ner i storlek så snart den avtar. Detta för att underlätta befruktningen och säkert också kunna fungera vid barnafödande, har hört kvinnor som dessutom fått orgasm vid barnafödande, så vem vet det kanske var moder naturs baktanke för att underlätta barnafödandet också

Din frågeställning är såklart intressant men kuken kanske inte blev större just för att den bara ska "duga" till befruktning och inget annat... kasta inte tomater nu på mig för det är bara en tankegång jag har och inte min åsikt.
Citera
2014-08-16, 03:16
Bannlyst
Ibland när jag är lite nedstämd brukar jag gå in på den här tråden och läsa. Jag kan inte förstå hur tråden kan ha blivit så stor. Lider verkligen så många människor av komplex och storhetsvansinne att de i dagarna ända agerar snoppmätartävling? Ät lite micropling och acceptera hur ni ser ut, det kommer större problem när ni fyller vuxna.
Citera
2014-08-16, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Fittorna expanderas vid upphetsning men går ner i storlek så snart den avtar. Detta för att underlätta befruktningen och säkert också kunna fungera vid barnafödande, har hört kvinnor som dessutom fått orgasm vid barnafödande, så vem vet det kanske var moder naturs baktanke för att underlätta barnafödandet också

Din frågeställning är såklart intressant men kuken kanske inte blev större just för att den bara ska "duga" till befruktning och inget annat... kasta inte tomater nu på mig för det är bara en tankegång jag har och inte min åsikt.

aha så du anser inte kvinnor ska vara mer ett hål och inte del av sex då. eftersom du kommer med så korkat tänkande. Det räcker med finger i storlek. Jag har legat med rätt många. Dom flesta har inte en asning och jag haft stort spann i åldrar jag varit med. jag är snäll om jag säger 1 av 10 tjejer är sköna ligga med. om man jämnför dessa som faktiskt använder sin fitta. Man kan ju säga att köra in någon kula och dessa dåliga tjejer ställer sig upp. den åker ut direkt. en skön tjej håller den kvar kramande automatiskt. en sådan tjej är alltid skön att knulla och då funkar kuk bäst inom medel. 10-18 cm. och tjocklek nära på noll betydelse. så länge är inomrimliga grännser. lider med dom som har för små. som tur är det väldigt ovanligt.
Citera
2014-08-16, 22:29
Medlem
mimimexs avatar
Jag har en 25 cm lång kuk, så den är väl ganska lång om man jämför med genomsnittetslängden i Sverige. Tjejer gillar killar som har långa kukar speciellt när man har sex....
Senast redigerad av mimimex 2014-08-16 kl. 22:32.
Citera
2014-08-17, 01:32
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimimex
Jag har en 25 cm lång kuk, så den är väl ganska lång om man jämför med genomsnittetslängden i Sverige. Tjejer gillar killar som har långa kukar speciellt när man har sex....

Jävla trams! Tydligt väldigt svårt att vara seriösa i denna tråden.
Citera
2014-08-17, 01:53
Medlem
Citat:
aha så du anser inte kvinnor ska vara mer ett hål och inte del av sex då. eftersom du kommer med så korkat tänkande. Det räcker med finger i storlek. Jag har legat med rätt många. Dom flesta har inte en asning och jag haft stort spann i åldrar jag varit med. jag är snäll om jag säger 1 av 10 tjejer är sköna ligga med. om man jämnför dessa som faktiskt använder sin fitta. Man kan ju säga att köra in någon kula och dessa dåliga tjejer ställer sig upp. den åker ut direkt. en skön tjej håller den kvar kramande automatiskt. en sådan tjej är alltid skön att knulla och då funkar kuk bäst inom medel. 10-18 cm. och tjocklek nära på noll betydelse. så länge är inomrimliga grännser. lider med dom som har för små. som tur är det väldigt ovanligt.

Hur fan kan du veta hur det är att knulla med olika storleksspann?

Samtliga fittor jag har haft kuken i föer än en gång har kännts lire olika varje gång. Det beror på kåthetsgrad hos mig och fittbäraren, ställning och blöthet.

sen när en del tjejer kniper känns der för mig inget bra det behövs liksom inte.

Att säga att tjockleken inte har betydelse är en lögn den är förhoppningsvis inte avgörande för om knullet är värt att genomföra men de tjejer som jag haft sex med som har "klarat" av min storlek har blivit lite beroende av tjocka liksom OM de får välja så vill de ha en tjock.

Dock får man inte alltid välja och om man älslar nån så skall ju kukens storlek inte förstöra det...med eventuellt undantag för extremytterligheterna "gigantuspenisus" o "micropittus"

Jag vet tjejer som sagt att de ratat killar för de haft för liten men jag har blivit "ratad" för att jag var för stor.

Men inte i nått av de fallen har kärlek varit inblandat.
Citera
2014-08-17, 03:18
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:

Har inte påstått något sådant utan förklarar hur en fitta fungerar. Personligen föredrar jag mindre utrustning och kommer skönast med bara ett finger vid onani tex. Kulorna är underbara hjälpmedel för bäckenbottenträningen men koner är ännu bättre. Att dom bara ramlar ut beror oftast mest på att kvinnan inte förstår hon ska krama fast den eller vet hur man spänner sätesmuskeln, det är nåt vi sett flera gånger på mitt jobb - och tyvärr är inte detta något som det pratas om särskilt mycket - uppenbarligen - i tanke på all okunskap än idag.

Samma sak kan man se även under sex, tjejer som inte har kontroll på bäckenbottenmuskulaturen får dels själva en sämre sexupplevelse (-även om dom inte vet om de själva) och deras partners.

Personligen tycker jag det är väldigt upphetsande att se på större lemmar och ha oralsex med, men vid penetrering föredrar jag de mer "normala" storlekarna, dom är dels piggare och lättare att runka med sin fitta eller låsa fast och fixa en gemensam orgasm trots att killen inte rör sig själv alls, det om något slår alla kukmått med hästlängder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in