Citat:
Ursprungligen postat av
MisterMagnus
aha så du anser inte kvinnor ska vara mer ett hål och inte del av sex då. eftersom du kommer med så korkat tänkande. Det räcker med finger i storlek. Jag har legat med rätt många. Dom flesta har inte en asning och jag haft stort spann i åldrar jag varit med. jag är snäll om jag säger 1 av 10 tjejer är sköna ligga med. om man jämnför dessa som faktiskt använder sin fitta. Man kan ju säga att köra in någon kula och dessa dåliga tjejer ställer sig upp. den åker ut direkt. en skön tjej håller den kvar kramande automatiskt. en sådan tjej är alltid skön att knulla och då funkar kuk bäst inom medel. 10-18 cm. och tjocklek nära på noll betydelse. så länge är inomrimliga grännser. lider med dom som har för små. som tur är det väldigt ovanligt.
Hur fan kan du veta hur det är att knulla med olika storleksspann?
Samtliga fittor jag har haft kuken i föer än en gång har kännts lire olika varje gång. Det beror på kåthetsgrad hos mig och fittbäraren, ställning och blöthet.
sen när en del tjejer kniper känns der för mig inget bra det behövs liksom inte.
Att säga att tjockleken inte har betydelse är en lögn den är förhoppningsvis inte avgörande för om knullet är värt att genomföra men de tjejer som jag haft sex med som har "klarat" av min storlek har blivit lite beroende av tjocka liksom OM de får välja så vill de ha en tjock.
Dock får man inte alltid välja och om man älslar nån så skall ju kukens storlek inte förstöra det...med eventuellt undantag för extremytterligheterna "gigantuspenisus" o "micropittus"
Jag vet tjejer som sagt att de ratat killar för de haft för liten men jag har blivit "ratad" för att jag var för stor.
Men inte i nått av de fallen har kärlek varit inblandat.