2012-04-07, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeLynch
Fattar inte varför folk hänger upp sig på detta. Jag har inte mätt den sen jag gick i högstadiet vilket är länge sedan. Funkar kanon varje gång och eftersom tjejerna hör av sig efteråt och vill fortsätta träffas kan det inte va så illa. Om killen är nöjd med sin storlek blir förmodligen tjejen det också.
Tar du fram linjalen så ska du nog se att du har en bit över medel också, vilket inte alla har.
Storleken kommer ju inte att förändras för att du mäter den liksom utan det skapar bara en referenspunkt till hur man ligger till.
Citera
2012-04-12, 20:44
Medlem
finns ju den gamle porrskådisen mr 18, tony duncan kallades han också, en jävla dolme det.
Citera
2012-04-12, 21:13
Medlem
cunnalingus.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av comoncomon
Dom som har mindre kuk tror jag har bättre teknik för en som har en 35 cm lån häst balle med grymt stor omkrets kan nog inte pumpa på så fort häller...

Tror att med lite klitoris teknik så blir det ändå alltid skönare...

För om man kille är bra på att slicka (vilket som är det enklaste som finns) så är det alltid skönare att bli slickad av en kille än om han knullar dig.. det är fakta..

Nja, knappast fakta. Önsketänkande däremot. Du glömmer att hjärnan är den största erogena zonen. Tanken på och känslan av att vara uppfylld av en stor kuk slår nog det mesta... detta med nosande och slickande mellan benen tror jag känns mest ganska trivialt för många tjejer. Det är skönt och så, men jag tror inte måga tjejer skulle sätta det före en kuk som är en modell större och sitter på en kille som pumpar på av ren princip!
Citera
2012-04-12, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeLynch
Fattar inte varför folk hänger upp sig på detta. Jag har inte mätt den sen jag gick i högstadiet vilket är länge sedan. Funkar kanon varje gång och eftersom tjejerna hör av sig efteråt och vill fortsätta träffas kan det inte va så illa. Om killen är nöjd med sin storlek blir förmodligen tjejen det också.

Ja, håller med. Anledningen till att en tjej inte vill ligga med en kille med liten snopp är mer komplicerat än att det "inte skulle vara skönt". Ingen brud vill höra att hon är slapp. Om en kille har fruktansvärt liten snopp (+ dåligt självförtroende) är hon väl rädd att han ska vända det till att det var hon som var slapp till sina polare.
Citera
2012-04-14, 09:28
Medlem
yesyesfreddes avatar
Storleken har ingen betydelse! Åtminstone inte i Storbrittanien. Jag läste om en undersökning där tusentals brittiska kvinnor blivit tillfrågade om det. Ville de helst vara tillsammans med en bad boy som var våldsam, otrogen, kriminell och hade stor kuk och noll teknik och fantasi i sexlivet, eller ville de vara tillsammans med en nice guy som var trevlig, trogen, skötsam och hade liten kuk och massor av bra teknik och fantasi i sexlivet. 97% svarade att de föredrog nice guy-killen. Slutsatsen man kan dra är att storleken inte har någon betydelse. Och OM den ändå har det, så är det små kukar som föredras (åtminstone från 97% av kvinnorna).
Citera
2012-04-14, 14:46
Medlem
ILoveBigButtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde
Storleken har ingen betydelse! Åtminstone inte i Storbrittanien. Jag läste om en undersökning där tusentals brittiska kvinnor blivit tillfrågade om det. Ville de helst vara tillsammans med en bad boy som var våldsam, otrogen, kriminell och hade stor kuk och noll teknik och fantasi i sexlivet, eller ville de vara tillsammans med en nice guy som var trevlig, trogen, skötsam och hade liten kuk och massor av bra teknik och fantasi i sexlivet. 97% svarade att de föredrog nice guy-killen. Slutsatsen man kan dra är att storleken inte har någon betydelse. Och OM den ändå har det, så är det små kukar som föredras (åtminstone från 97% av kvinnorna).
Du tror inte att de valde bort killen som var bad boy för att han var VÅLDSAM, OTROGEN, KRIMINELL och hade NOLL teknik?
Citera
2012-04-14, 15:47
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveBigButts
Du tror inte att de valde bort killen som var bad boy för att han var VÅLDSAM, OTROGEN, KRIMINELL och hade NOLL teknik?

Nej, uppenbarligen pga hans stora kuk. Hade han varit våldsam, otrogen och noll teknik men med en prinskorv hade han nog varit val nr 1.
Citera
2012-04-16, 22:55
Medlem
Hej!

Jag har en kuk som vissa tycker är liten... den är ca: 16-16,5 cm i omkrets och ca 18,5-19 cm lång
den är också väldigt hård och står rakt upp mot naveln.

Är det någo tjej/kvinna som har någon åsikt om den??
Vissa kan int ta den i mun utan tycker den är för grov, fler som tycker??? finns det någon som vill prova??
Citera
2012-04-17, 15:47
Medlem
Nekro.s avatar
Min kuk är 14.5cm lång och 15 cm i omkrets, hur mycket under medel ligger jag på omkretsen?
Vet att under 15cm lång klassas som liten, men omkretsen?
Citera
2012-04-17, 23:54
Medlem
zharkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Min kuk är 14.5cm lång och 15 cm i omkrets, hur mycket under medel ligger jag på omkretsen?
Vet att under 15cm lång klassas som liten, men omkretsen?

Omkretsen mycket under vad är det för föreställningar? Du ligger snarare mycket över.
Citera
2012-04-18, 00:37
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zharkov
Omkretsen mycket under vad är det för föreställningar? Du ligger snarare mycket över.

Verkligen?
Har en polare med 20 i omkrets säger han iaf, inte sett han i stånd iof, men han har "jiddrat" lite med mig om min kuk när han frågade hur grov den var, men uppskattar svaret!
Grejen är att jag aldrig riktigt reflekterat över omkretsen utan bara längden när folk tjatar om penisar, därför hade jag inte riktigt någon egen bild av hur grov en medel penis är.
Citera
2012-04-18, 01:18
Medlem
InternetTuffings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Verkligen?
Har en polare med 20 i omkrets säger han iaf, inte sett han i stånd iof, men han har "jiddrat" lite med mig om min kuk när han frågade hur grov den var, men uppskattar svaret!
Grejen är att jag aldrig riktigt reflekterat över omkretsen utan bara längden när folk tjatar om penisar, därför hade jag inte riktigt någon egen bild av hur grov en medel penis är.

20 cm omkrets? Det är ju fan som en falukorv mer eller mindre. Din polare ljuger. medel för omkrets är väl mellan 12-14
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in