Citat:
Ursprungligen postat av
jwendin
Herregud! Då låter henne köra med dig som en jävla mes! Hade det varit jag hade jag bett henne dra o knulla en större kuk, om hon nu föredrar det. Du ska inte behöva ändra på dig för hennes skull, hon får nöja sig med det hon får eller dra åt helvete! Dessutom är man två om att ha sex, hon måste lära sig att göra sina knipövningar och inte bara ligga där och tro att det är din, och endast din uppgift att tillfredsställa henne! Det är upp till båda att se till att sexet är njutbart. Stimulering av klitoris samtidigt som du penetrerar henne är också effektivt, och den stimuleringen kan hon gott stå för själv. Snacket om manlighet och att sätta henne på plats och allt det där tycker jag är antifeministisk nonsens! Sex ska inte handla om makt, utan om att ge och ta, ömsesidig njutning och kärlek (om det handlar om ett par). Självklart ska man kunna prata om vad som inte fungerar bra i sängen, men det är upp till båda att göra sexlivet bättre om det på något sätt inte är tillfredsställande.
Jaaa men jag gillar henne ändå, hennes känslor mot mig är ganska kalla och hon skriver inte kram i smsen, hör av sig mer sällan, tar inte initiativ till sex (vi har inte sex mer) och så vidare....
Hon har sagt att jag ska vara uthållig och sånt går inte över en natt, misstänker kanske att hon är besviken på det också men att hon föredrar större kukar är inget snacka om saken. Fast hon har varit med mindre än mig och ändå hakar jag mig på att hon fgillar större, det som stör mig.
Sist var det i torsdags som vi sågs sen dess har jag inte hört nåt varken via sms eller tele och jag tror hon kommer hitta en annan snart, så jävla jobigt att veta. Borde aldrig grävt så mycket känslor i det här blir alltid svårt att ta sig ur i slutändan.