2013-05-28, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon

Här är en som är hyfsat okej ändå men du ser att formen ju ändras. Den där extra bulan strax under ollonet, vart kom den ifrån?
http://www.pegym.com/forums/members/shamrock-albums-progress-shit-picture14356-normal-start-normal-2-mo-pumped-start-pumped-2-mo.jpg

Vad har han för skäl att använda en pump? Vad fan han har ju 20 cm, helt onödigt ju.
Citera
2013-05-28, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Nu kommer du kanske säga att jag har fel eftersom det för dig känns annorlunda, men:
En penispump expanderar blodkärlen i kuken. De kärl som vid erektion automatiskt blir fyllda med blod tvingas nu att expandera och fyllas. En penis pump är egentligen ett hjälpmedel mot erektionsproblem. Därför som många pumpar har en liten ring längst ner på själva pumpen (eller om den träs på av användaren, ingen aning..), så att när du stoppat in kuken och pumpat upp den så kan du tvinga kvar blodet i kuken och behålla ståndet.

Vad du gör är att du kan pumpa upp kuken till någon form av maximum, något du kanske inte når vid normalt stånd. Dock finns ju det där maximumet av en anledning och att den sällan når just max är nog en försiktighetsåtgärd, typ som varför många hissars faktiska maxlast är betydligt lägre än vad som anges..
Jag antar att du kan förbättra dess kapacitet till viss del, ungefär som du kan öka lungornas kapacitet, men har svårt att tro att det är något permanent. Dels måste kärlen kunna fås att expandera bortom vad de är vana vid, vilket jag undrar om det faktiskt går. Sedan måste resten av kuken expandera den med för att kompensera.

Det kan med andra ord vara riskabelt att fylla för mycket, att du spräcker några av blodkärlen. Det betyder att du nästa gång inte når maximum på vanligt sätt.
Sedan finns ju de som pumpat alldeles för ofta eller för mycket.. Då ser den bara grotesk ut.. Ser ut som om förhuden är lika tjock som själva kuken..
En bild som visar lite vad jag menar:
http://www.laser-surgery-bangkok.com/before-after/male/Penis-enlargement-1.jpg

Här är en som är hyfsat okej ändå men du ser att formen ju ändras. Den där extra bulan strax under ollonet, vart kom den ifrån?
http://www.pegym.com/forums/members/shamrock-albums-progress-shit-picture14356-normal-start-normal-2-mo-pumped-start-pumped-2-mo.jpg

Förstår vad du menar. Den verkar dock ha växt till sig en del, framförallt omkretsen. Jag tror att det kan funka, men man får vara försiktig.
Citera
2013-05-28, 23:18
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Vad har han för skäl att använda en pump? Vad fan han har ju 20 cm, helt onödigt ju.

Om du tittar efter noga så ser du att måttbandet ligger vid sidan av kuken, den blir då längre än om den mäts på ovansidan, men det låter sig ju inte göras av praktiska skäl...
Citera
2013-05-29, 07:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Om du tittar efter noga så ser du att måttbandet ligger vid sidan av kuken, den blir då längre än om den mäts på ovansidan, men det låter sig ju inte göras av praktiska skäl...

Jag mäter mot buken, lägger linjalen löst mot buken så den precis nuddar vid och får till 15 - 15,5 cm.
Han har väl 19 cm då räknat från buken och det är ändå stort tycker jag. Men de som har omkrets över till 18 och kukar på 17 - 19 cm har de de bästa kukarna tycker jag, och det tör mig som fan att jag aldrig kan fylla nån tjej helt.
Citera
2013-05-29, 14:45
Medlem
jwendins avatar
Citat:
På sätt coh vis har du ju rätt, hon har säkert testat min manlighet och hon har säkert sett viss osäkerhet som gjort att vi inte längre har sex. Ändå kan jag inte komma undan det faktum att större är bättre, främst tjockleken då den är viktigare. Sen vill jag egentligen inte göra operationen men kanske om jag letar mer och pratar om riskerna och får statistik på hur farligt det är. Bara göra kuken tjockare ska inte vara så svårt och man ska enligt en källa få 20% tjockare i erigerat tillstånd har jag för mig, längden ska inte ändras.

Det är aldrig upskattat att höra sånt här men en tjej skulle väl aldrig säga nåt sånt bara för att såra eller testa, är det skönare med tjockare så kan man väl försöka få den tjockare. Och så här, hade jag inte gillat henne så hade hennes ord om större kuk inte varit lika laddat, känner jag. I det här fallet tar det ganska hårt.

Herregud! Då låter henne köra med dig som en jävla mes! Hade det varit jag hade jag bett henne dra o knulla en större kuk, om hon nu föredrar det. Du ska inte behöva ändra på dig för hennes skull, hon får nöja sig med det hon får eller dra åt helvete! Dessutom är man två om att ha sex, hon måste lära sig att göra sina knipövningar och inte bara ligga där och tro att det är din, och endast din uppgift att tillfredsställa henne! Det är upp till båda att se till att sexet är njutbart. Stimulering av klitoris samtidigt som du penetrerar henne är också effektivt, och den stimuleringen kan hon gott stå för själv. Snacket om manlighet och att sätta henne på plats och allt det där tycker jag är antifeministisk nonsens! Sex ska inte handla om makt, utan om att ge och ta, ömsesidig njutning och kärlek (om det handlar om ett par). Självklart ska man kunna prata om vad som inte fungerar bra i sängen, men det är upp till båda att göra sexlivet bättre om det på något sätt inte är tillfredsställande.
Citera
2013-05-29, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jwendin
Herregud! Då låter henne köra med dig som en jävla mes! Hade det varit jag hade jag bett henne dra o knulla en större kuk, om hon nu föredrar det. Du ska inte behöva ändra på dig för hennes skull, hon får nöja sig med det hon får eller dra åt helvete! Dessutom är man två om att ha sex, hon måste lära sig att göra sina knipövningar och inte bara ligga där och tro att det är din, och endast din uppgift att tillfredsställa henne! Det är upp till båda att se till att sexet är njutbart. Stimulering av klitoris samtidigt som du penetrerar henne är också effektivt, och den stimuleringen kan hon gott stå för själv. Snacket om manlighet och att sätta henne på plats och allt det där tycker jag är antifeministisk nonsens! Sex ska inte handla om makt, utan om att ge och ta, ömsesidig njutning och kärlek (om det handlar om ett par). Självklart ska man kunna prata om vad som inte fungerar bra i sängen, men det är upp till båda att göra sexlivet bättre om det på något sätt inte är tillfredsställande.

Jaaa men jag gillar henne ändå, hennes känslor mot mig är ganska kalla och hon skriver inte kram i smsen, hör av sig mer sällan, tar inte initiativ till sex (vi har inte sex mer) och så vidare....

Hon har sagt att jag ska vara uthållig och sånt går inte över en natt, misstänker kanske att hon är besviken på det också men att hon föredrar större kukar är inget snacka om saken. Fast hon har varit med mindre än mig och ändå hakar jag mig på att hon fgillar större, det som stör mig.

Sist var det i torsdags som vi sågs sen dess har jag inte hört nåt varken via sms eller tele och jag tror hon kommer hitta en annan snart, så jävla jobigt att veta. Borde aldrig grävt så mycket känslor i det här blir alltid svårt att ta sig ur i slutändan.
Citera
2013-05-29, 16:27
Medlem
Längd: 16 cm
Omkrets: 5,5 cm

Fuckable!
Citera
2013-05-29, 18:53
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killen12345

Fuckable!
5,5cm? Really?
Det är typ som en 10-krona! Som de säger, screenshot or it didnt happen..!
Citera
2013-05-29, 19:01
Medlem
Citat:
Jaaa men jag gillar henne ändå, hennes känslor mot mig är ganska kalla och hon skriver inte kram i smsen, hör av sig mer sällan, tar inte initiativ till sex (vi har inte sex mer) och så vidare....

Hon har sagt att jag ska vara uthållig och sånt går inte över en natt, misstänker kanske att hon är besviken på det också men att hon föredrar större kukar är inget snacka om saken. Fast hon har varit med mindre än mig och ändå hakar jag mig på att hon fgillar större, det som stör mig.

Sist var det i torsdags som vi sågs sen dess har jag inte hört nåt varken via sms eller tele och jag tror hon kommer hitta en annan snart, så jävla jobigt att veta. Borde aldrig grävt så mycket känslor i det här blir alltid svårt att ta sig ur i slutändan.
Du borde ta kontakt med Snuskarn som tidigare var väldigt aktiv i den här tråden, eftersom ni verkar dela samma mindervärdighetskomplex.Det skulle innebära ett lyft för detta ämne att slippa ert harvande!
Citera
2013-05-29, 21:28
Medlem
Ser ingen poäng med varför jag ska skriva mina snopp-stats men..

Längd: 17cm
Omkrets: 13
Ålder: ~18
Citera
2013-05-30, 00:12
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killen12345

Fuckable!
Det var mig en smal Frankfurter. Måste ju vara i slakt tillstånd? Riktigt shower du sitter inne på. Är den så smal måste den se grymt lång ut.

Ytterst få i tråden tycks veta att medellängden i erigerat tillstånd (observera!) är c:a 14,7 cm och medelomkretsen då c:a 12,6 cm.
Citera
2013-05-30, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Det var mig en smal Frankfurter. Måste ju vara i slakt tillstånd? Riktigt shower du sitter inne på. Är den så smal måste den se grymt lång ut.

Ytterst få i tråden tycks veta att medellängden i erigerat tillstånd (observera!) är c:a 14,7 cm och medelomkretsen då c:a 12,6 cm.

Ja i slakt... Så att det vart lite fel nu också.. Ca 9,5 cm ska det va i omkrets.. Sorry för det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in