2011-07-06, 11:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pangea2k
Som sagt det märks att du är en rätt mesig feminist, kul att du försöker dig på manliga härskartekniker. Bra att veta hur osäker du är egentligen, gå och läs Elle eller något. Ha det gott.
Puss på dig med
Citera
2011-07-06, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaskent300
Har funderat lite på en grej. Om en kille snackar då och då, alltså inte hela tiden, men lite sådär vid olika passande tillfällen om sin grej, betyder det att han är stolt över den då och att han har än redig klase? Eller är det snarare så att han försöker hävda sig eftersom han egentligen har en ganska liten en?

Vilket tror ni är det mest troliga i de flesta av fallen, och vad för uppfattning får du som observant/lyssnare till detta?

Enligt min erfarenhet (är kille) så är de som pratar om kukar i regel de som ligger runt medel, de som har stora är på något sätt trygga med det och de som har små säger inget om det är tjejer de KAN få ligga med i framtiden, rör det sig om tjejer de inte räknar att få ligga med kan de också hitta på lite men främst är det nog dem i medelträsket. Jag har också märkt att det är de som ofta pratar om någon annan som har en stor och lyfter han/den till skyarna

Men i övrigt har jag svårt att förstå varför man ens pratar om det. Hör sällan tjejer snacka om hur trånga de är tex.
Citera
2011-07-06, 15:54
Medlem
Wololoos avatar
Ni som postar era mått här...hur mäter ni? från roten eller trycker ni in en bit till benet så att säga? och vad är medelstorlek/tjocklek i Sverige med de två metoderna?

Vill veta om jag har en kuk enligt ISO-standarden
Citera
2011-07-06, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirPrice
Hon kanske har tre olika dildos som är 11, 12 respektive 13 cm i omkrets. På så sätt kan hon i lugn och ro känna efter vilken storlek som hon tycker är perfekt. Hon verkar dock ha en väldigt trång fitta om hon tycker att 13 cm i omkrets är för stort. Vestibulism?

13 cm!? Min är 19*19 cm och den är inte "sjukt stor" :O
Citera
2011-07-06, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitKalla
Aha, lille du. Så det är så det är. Tack för det klargörandet. Jag är kvinna och tänder inte på om en man har stor eller liten. Jag tänder på andra saker, jag. Förmodligen sånt du aldrig skulle klara.

Men iallafall, du har lite över medel. Kul för dig. Eller nåt. Vilket som, du har ju precis själv talat om att det inte är kukstorleken som gjort tjejerna attraherad av dig så varför ens tjaffsa med mig? Eller du kanske tänker att en tjej blir kåt innan hon blir attraherad?

Nu är Du kanske inte representativ för allt kvinnfolk, men vad tänder Du på och som jag aldrig skulle klara?

Jag har begåvats med en slang något över det ´normala´ i längd och avsevärt i omkrets men med en självkänsla och-förtroende som är låg. Ni tjejer ser direkt in en och läser av en som en radar ,attraheras hon inte av mig som person får jag inte doppa den. Det har hittills aldrig slagit fel.
Citera
2011-07-06, 16:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Oxalic-
Nu är Du kanske inte representativ för allt kvinnfolk, men vad tänder Du på och som jag aldrig skulle klara?

Jag har begåvats med en slang något över det ´normala´ i längd och avsevärt i omkrets men med en självkänsla och-förtroende som är låg. Ni tjejer ser direkt in en och läser av en som en radar ,attraheras hon inte av mig som person får jag inte doppa den. Det har hittills aldrig slagit fel.

Svårt att säga så här, men det stämmer ju, för mig iallafall, att tänder jag inte på personligheten så blir det liksom inget.

Men självkänsla och självförtroende är ju A och O. Jobba på det så lär du ju få en trevlig donna du med.
Citera
2011-07-06, 21:47
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MusicLover
13 cm!? Min är 19*19 cm och den är inte "sjukt stor" :O
19x19? Ursäkta min skepsis, särskilt av någon med bara 2 inlägg
Bild med måttband säger jag bara
Citera
2011-07-07, 22:34
Medlem
Hej! Jag har minsta kuken i världen!

Hej flashback!! Jag är 22 år gammal och har aldrig knullat en tjej då jag skäms.
Har prövat massor av metoder för att få min kuk större!!. Men det händer inget. Min kuk är max 5 cm med bånge!! Jag är ganska hårig och inte så snygg. Jag kollar på porr hela tiden för att få se min kuk ens.

Vad ska jag göra för att få min kuk större? jag är en kåtbock och vill gärna knulla.

Ni får hjärna hjälpa mig!

mvh
Citera
2011-07-07, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zozosweden
Vad ska jag göra för att få min kuk större? jag är en kåtbock och vill gärna knulla.

mvh
Luktar troll (Första gången jag skrivit det) men finns inte så mycket du kan göra åt ditt problem.
Citera
Medlem

Plastikoperera, silikon?
Citera
Bannlyst
testa att knyt fast ett snöre mellan dicken och bilen så ska de nog hända grejor ska du se
Citera
2011-07-07, 22:37
Bannlyst
Fan det går inte att förstora kuken, möjligtvis att någon kvacksalvarläkare i USA påstår det
Du får köra med "liten men naggande god "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in