2009-10-21, 09:08
Medlem
Mystices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamburgarn
Många kvinnor "hävdar?" att kuken som trycker på livmodern gör förbannat ont, men det finns säkerligen tjejerna som gillar det. Har jag fel? Är det många som gillar det, gör du?

Jag älskar det, inom rimliga gränser alltså (dvs 19-20 cm, inte 30 eller mer)

Citat:
Enligt mig misstänker jag att stora kukar ger tjejerna psykiskt upphetsad, men jag kan ha fel! Vad säger ni, tjejer?

Säkert är det som du säger att man blir psykiskt upphetsad av en stor kuk... men sex utan psykisk upphetsning är för mig värdelöst så det är en rätt viktig del. Sedan kan man bli psykiskt upphetsad av andra saker, att killen stönar, om man känner ett litet extra starkt connection till honom känslomässigt just då eller lite smisk, ja, nästan vad som helst. Men psykisk upphetsning är väsentligt för i alla fall min njutning, så den delen tycker jag inte att du ska förringa.
Citera
2009-10-21, 09:59
Medlem
soptippsbosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystice
Jag älskar det, inom rimliga gränser alltså (dvs 19-20 cm, inte 30 eller mer)

Vad tycker du om 21-29 cm då?
Citera
2009-10-21, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Guldstjärn
Grattis på födelsedagen!

Angående livmodertappen så har jag aldrig hört om en tjej som vill bli bottnad så att den tar i där. De gånger jag gjort det (med mina 13-14 cm, welcome me to the gang!) så har de bara sagt att det gjort ont eller varit obehagligt.

Det tjejer trånar efter är väl omkretsen, bredden, så att det töjs och känns, så vitt jag förstått det .

Alltså du bottnar inte vid livmodertappen.

Men varför bry sig så mycket? Hala fram det du har och gör ditt bästa.

Spelarn63 du har inte funderat på att doktorera i penisstorlek?
Senast redigerad av tobbesmamma 2009-10-21 kl. 10:09.
Citera
2009-10-21, 10:12
Medlem
Hmm detta är väl också lite knepigt att diskutera, menar vissa kan ju ha problem med stora, menar jag föredrar absolut normala framför Bigsize...skulle aldrig fungera för mig, inte ens om jag vore full:P Jag tänder inte på det heller..
Citera
2009-10-21, 10:13
Medlem
MisterToms avatar
Citat:
Helvete så många diskussioner om kukstorleken här på FB! Onekligen. Helt obegripligt.

Ja visst finns det men de ska alla tas i samma tråd. Sammanfogar. /mod
Citera
2009-10-21, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Spelarn63 du har inte funderat på att doktorera i penisstorlek?

Det kanske skulle behövas; en ordentlig belysning av problematiken!
Citera
2009-10-21, 12:49
Medlem
Citat:

Många kvinnor "hävdar?" att kuken som trycker på livmodern gör förbannat ont, men det finns säkerligen tjejerna som gillar det. Har jag fel? Är det många som gillar det, gör du?

Personligen tycker jag att för stor kuk gör ont, speciellt när man rider. Jag har varit med om det några gånger, det kvittar hur kåt man är, gör ändå ont. Ibland i någon dag efter också. Sen har jag vänner som också har haft samma problem. Jag har aldrig förstått mäns besatthet med längden på kukar, men det behöver jag nog inte heller. Jag tycker för stora kukar är lite läskiga, undrar lite om man kommer gå sönder?
Citera
2009-10-21, 13:06
Medlem
Mystices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soptippsbosse
Vad tycker du om 21-29 cm då?

Tog just 30 för att hamburgarn hade det som exempel . 18-20 är perfekt
Citera
2009-10-21, 18:26
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystice
Tog just 30 för att hamburgarn hade det som exempel . 18-20 är perfekt

Vilket i verkligheten innebärt en 15-16 cm..
Vi vet att ni tjejer är urusla på att uppskatta storleken och sätta siffror på det.
Citera
2009-10-21, 19:22
Medlem
SocDs avatar
Det känns ju ganska betryggande för oss killar
Citera
2009-10-21, 19:41
Medlem
KinkigaKerstins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Vilket i verkligheten innebärt en 15-16 cm..
Vi vet att ni tjejer är urusla på att uppskatta storleken och sätta siffror på det.

Dessutom låter det alltid bättre att säga sig helst föredra 25cm istället för verkliga 15cm.
Citera
2009-10-21, 19:42
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KinkigaKerstin
Dessutom låter det alltid bättre att säga sig helst föredra 25cm istället för verkliga 15cm.

Nej, tvärtom. Det innebär ju att hon är slapp ju..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in