2009-11-09, 12:39
Medlem
MisterToms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trainngain
min fråga är: säger man att en kuk som är låt oss säga 25cm lång men kanske 10cm i omkrets (låt oss överdriva åt båda hållen) är stor?

sammanfogat med befintlig tråd. /mod
Citera
2009-11-09, 16:09
Medlem
DevilGrotescs avatar
Som tjej vill jag påstå att det svenska snittet är rätt perfekt storleksmässigt. Min sambo har en liten jävel på 19 cm, omkretsen vet jag inte, tjock som fan iaf. Och det gör fan ont, han har lärt sig hur han ska använda den på bästa sätt dock. Men står det två snubbar framför mig skulle jag nog välja den med en genomsnittlig snopp än den med större.
Citera
2009-11-09, 16:28
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motherfuck
Oftast är långa kukar väldigt smala (såvida det inte är en nigger som besitter dicken). Korta kukar brukar oftast vara väldigt kraftiga. Oftast är det korta människor själv som har väldigt långa, smala kukar.

Kan det inte vara så att långa kukar ser smala ut för att de är långa och korta kukar ser tjocka ut för att de är korta, egentligen är de lika tjocka.

Citera
2009-11-09, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lNRI
Bara för att...
Storleken har allstå ingen betydelse i sängen egentligen men 3 cm är kanske för litet ....

Man får nog leta jääääävligt länge för att hitta en sådan kille.
Citera
2009-11-09, 16:47
Medlem
wrathexs avatar
Kan ingen svara på frågan?
Har 6cm i slakt, när den blir stor, så växxer den upp till 14, men det gör jävligt ont, har trångt skinn, kan skinnet häva längden?
Citera
2009-11-09, 17:08
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wrathex
Har 6cm i slakt, när den blir stor, så växxer den upp till 14, men det gör jävligt ont, har trångt skinn, kan skinnet häva längden?

Så var det med mig, när jag opererade bort förhuden så växte den 6 cm.

Senast redigerad av Artyg 2009-11-09 kl. 17:16.
Citera
2009-11-09, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wrathex

Varför gör du inget åt ditt problem? tex gå till doktorn. Jag är inte så insatt, borde kanske inte svara men jag tror inte att skinnet kan häva så mycket att det blir någon större längdskillnad, i alla fall inte i ditt fall.
Citera
2009-11-09, 17:57
Medlem
längd 18cm
diameter 5-6cm
omkrets 14cm

men om som ja har hört kuken växer tills ma blir 20 år nånting, tror jag min har något kvar. hur fort växer kuken förresten? typ 1cm/år?
Citera
2009-11-09, 18:01
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceceus
längd 18cm
diameter 5-6cm
omkrets 14cm

men om som ja har hört kuken växer tills ma blir 20 år nånting, tror jag min har något kvar. hur fort växer kuken förresten? typ 1cm/år?

Beror på, hur många år har du kvar till 20?
Citera
2009-11-09, 19:05
Medlem
SocDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceceus
längd 18cm
diameter 5-6cm
omkrets 14cm

Min penis har växt 2 cm de senaste två åren.. Är 19 år nu och den verkar vara färdigväxt nu.
Citera
2009-11-10, 15:04
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelaren63
Ja, men nu är vi ju där igen, och tillmäter storleken en så djävla stor betydelse! Slidan är så otroligt anpassningsbar! Jag ska ta två exempel ur mitt liv:
  1. Jag hade under en längre tid en älskarinna som i sin tur hade en älskare till förutom mig. Denne hade helt andra mått än jag, dvs mycket större. Hon fick precis lika lätt vaginalorgasmer vid samlag med mig som med honom, och det var inte få! Och hon sa en intressant sak när jag berömde henne för att hon var så trång och klämde så bra: "Ja, det är mycket lättare att klämma runt din än om NN:s. Jag får liksom inget tag om hans, när jag är så uttänjd"
  2. En annan kvinna, som jag har ett förhållande med nu. Hon är gift med en man som har kuk som skulle göra alla FB:are gröna av avund. Ändå älskar hon min kuk, och just för att den inte är större! Hon tycker t.ex. om att hon kan ta hela i munnen utan att behöva kräkas, och hon får mycket lättare vaginalorgasm av min lilla kuk än med hennes mans bamse.

Jag säger igen: Storleken, inom rimliga gränser, spelar en underordnad betydelse. Det gäller att känna sin kropp och hur man kan använda den. Det gäller att veta hur det kvinnliga könsorganet fungerar så att man kan göra rätt saker på rätt sätt. Precis som att det vid oralsex är noga hur man slickar, så är det viktigt vid vaginalsex att ha koll på hur man penetrerar!

Vet du vad många kvinnor har sagt till mig? Jo: "Killar som vet med sig att de har en stor kuk tror att man blir lycklig bara de pumpar på. Men hur kul är det?"

Det gäller också att vara lyhörd, för varje kvinna fungerar olika. Hur man stöter, hur man vinklar, snabbt eller långsamt etc. etc. Allt har betydelse och man måste läsa av situationen och anpassa sig.

faktum är; att en karl som både vet vad han gör (dvs inte krockar med livmoder eller bara pumpar ut och in etc), och dessutom har stor kuk, är nog mer attraktiv än en som enbart har tekniken.

jag menar, blir det ju ingen skillnad om man använder fingrarna... men vad vet jag?
dessutom känns det mer för killen också även om kvinnan inte lärt sig knipa ordentligt...
Citera
2009-11-10, 16:50
Medlem
Bellossoms avatar
Kan hålla med ovanstående. Har träffat på två män i mitt liv med riktiga hästkukar. Den ena var underbar, den andra värdelös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in