Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Trodde du att man skulle mäte från benet (som man går med)?
Isåf hade FB-kuken legat runt 54 cm!

japp... nej självklart inte men jag vill bara veta att jag gör skiten rätt då jag kan trixa till mått på min egna Asterix med allt från 13.5 till 16 cm... om jag nu mäter från blygdbenet får jag ca 16cm från blygdmuskulaturen ca 15 cm och synligt ca 13,5 ovan ifrån och 14cm från sidan haha.. men sen e jag lite mullig me fast inte fet,,, styrketränar och bulkar och deffar fram o tillbaka så fettmängden varierar ju på mig hit o dit, dvs detta gör då att min synliga längd blir kortare o längra...
min poäng va att det finns ju fan skitmånga sätt att mäta på och jag vill bara mäta rätt som officiella undersökningar mät på och kommit fram till ca 15 cm medelängd.
om dom mätt från blygdbenet ligger jag 1 cm över om dom mätt från muskulaturen utanpå blygdbenet ligger jag dead on medel och om dom bara mätt synliga ligger jag däremot 1,5cm under medel... därför och därför vill jag veta hur man mäter rätt. om tex officiella undersökningar mätt synliga hadde ju de med lite underhudfett på buken, vilket de flesta har, antagligen bestämt ett nytt genomsnitt på ca 1-1,5 cm mindre då kan man ju tycka... förstår du hur jag tänker...
detta är helt onödigt i det stora hela men ska man göra nåt kan manlika gärna veta att man gör det rätt, e likadan när det gäller allt=)