2011-07-14, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDolmes
Varken bög eller bi, bara väldigt kåt/experimentell så lite kukgnid bryr jag mig inte om. Det var iofs hans ide om två i fittan samtidigt, kanske han e bi? Haha jag får passa mig nästa gång vi dubblar en tjej;-)

Och till LoveHugeboobs! Det tråkiga med din kuk är att den hänger rakt ner! Guleböj fick plötsligt en ny innebörd;-) Min är stor men står ändå rakt upp som en liten=D

Du är bara avundsjuk... Tjejerna e galna i den! De har alltid fått en chock när de ser den!
Citera
2011-07-14, 09:58
Medlem
JohnDolmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveHugeBoobs
Du är bara avundsjuk... Tjejerna e galna i den! De har alltid fått en chock när de ser den!

Klart dom blir chockade! Dom tror ju att den gått av!
Citera
2011-07-14, 10:27
Medlem
SocDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveHugeBoobs
Skrattar du för att den är liten eller?

Den var inte liten, men såg inte så stor ut som du hypa upp den till! Det och i kombination med dina "man" kalsonger, fick mig att skratta lite.. sorry om du tog illa upp
Citera
2011-07-14, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SocD
Den var inte liten, men såg inte så stor ut som du hypa upp den till! Det och i kombination med dina "man" kalsonger, fick mig att skratta lite.. sorry om du tog illa upp

Tog verkligen inte illa upp... Inte tjejen som jag var med igår heller :q
Citera
2011-07-14, 13:13
Medlem
SocDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDolmes
Klart dom blir chockade! Dom tror ju att den gått av!

Äsch, lite glasspinnar och tejp, så står även hans som en stolt en!
Citera
2011-07-14, 15:12
Medlem
Tjejer! Väljer ni kille med stor eller normal om ni själva fick välja storlek?

En tjejkompis till mig och jag pratade kukar. Hon sa att om killen är pojkvänsmaterial (ja förutom att kuken är av standardmodell) så duger han alldeles utmärkt. Sedan ställde jag frågan; "men om du fick göra dessa tillval på denna kille, vad väljer du då?"

1: Normalstor snopp.. 14-16 cm lång och 12 cm i omkrets.
2: Större modell.. 17-19 cm lång och 14 cm lång.
3: Grov med kort modell.. 17 cm lång och 17 cm i omkrets.

Ja när hon själv fick välja storlek så var grovleken det viktigaste. Hon valde alternativ 3 där kuken inte är allt för lång - men ändå rejält grov - ungefär som en coca-cola burk.

Så vad säger ni tjejer? hur skulle ni göra om ni hade denna orealistiska möjlighet att välja den storlek som passar er bäst?

Kom igen nu, vi bara "snackar" och drömmer oss bort.
Citera
2011-07-14, 15:16
Medlem
TheKickss avatar
Normal är alltid bäst...då minskar risken för obehag i alla hål men den är ändå tillräckligt stor för att vara upphetsande att se...
Citera
2011-07-14, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Normal är alltid bäst...då minskar risken för obehag i alla hål men den är ändå tillräckligt stor för att vara upphetsande att se...

Är det inte en vanesak där det känns lättare att "ta in" efter några samlag?
Citera
2011-07-14, 15:19
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumulus
Är det inte en vanesak där det känns lättare att "ta in" efter några samlag?

Jo absolut, alla storlekar kommer ju in men de större storlekarna kräver ju alltid mer arbete. Men den största anledningen till att jag inte vill att de ska vara för stora är oralsex. Jag har väl helt enkelt en känslig mun...
Citera
2011-07-14, 15:30
Medlem
Dr.Jan.Itors avatar
Är visserligen man, men min kvinna valde iallafall att leva sitt liv med mig som är normalutrustad enligt Svensk standard, och hon har provat rejäla doningar i sina dar. Så storleken är inte allt.
Citera
2011-07-14, 15:30
Medlem
denDelindas avatar
Grovhet som en coca cola-burk känns lite väl för mig.. som TheKicks säger så tänker jag också på oralsex. Vill inte ha en alltför grov då och egentligen inte heller när det gäller penetrering. Alt nr 2 lät fint för mig
Citera
2011-07-14, 15:39
Medlem
solopoetry.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumulus

1: Normalstor snopp.. 14-16 cm lång och 12 cm i omkrets.
2: Större modell.. 17-19 cm lång och 14 cm lång.
3: Grov med kort modell.. 17 cm lång och 17 cm i omkrets.

Så vad säger ni tjejer? hur skulle ni göra om ni hade denna orealistiska möjlighet att välja den storlek som passar er bäst?

Kom igen nu, vi bara "snackar" och drömmer oss bort.

Utav dina alternativ väljer jag alternativ nummer 2,
därefter alternativ nummer 3 och sist (och minst) alternativ nummer 1.

Jag behöver inte lägga in en massa snack om att storleken saknar
betydelse om det bara är rätt person blabla, för du ville väl bara ha
ett rakt svar antar jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in