2010-09-21, 23:01
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mischa.
storleken HAR betydelse.. tyvärr :/
Säger vem? Och vad har du för belägg?
Citera
2010-09-21, 23:16
Medlem
Mischa.s avatar
ganska rutinerad i det ämnet
Citera
2010-09-21, 23:42
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mischa.
ganska rutinerad i det ämnet
Jag antar att du tillhör kvinnofolket. Men då talar du bara för dig själv där, kom ihåg det!
Citera
2010-09-22, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korve
det finns inga små kukar. bara slappa fittor

Jaså? Jag har sett en hel del små kukar.
Citera
2010-09-22, 17:20
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Jaså? Jag har sett en hel del små kukar.
Är du kille?
Citera
2010-09-22, 22:33
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Säger vem? Och vad har du för belägg?

Det är upp till var och en. Men får många har det inte betydelse, samtidigt som det för många har betydelse. Simple as that!
Citera
2010-09-26, 21:44
Medlem
Jag är oskuld, men jag skulle faktiskt tvivla på att storleken har någon sorts betydelse. Alltså visst - är kuken ovanligt liten/stor så är det klart att det spelar roll, men... Några cm hit eller dit borde väl inte göra så stor skillnad?

I don't know, jag bara spekulerar.
Men jag försöker säga att jag tror killar överdriver när de oroar sig för storleken, faktiskt.
Citera
2010-09-26, 23:14
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charizard
Jag är oskuld, men jag skulle faktiskt tvivla på att storleken har någon sorts betydelse. Alltså visst - är kuken ovanligt liten/stor så är det klart att det spelar roll, men... Några cm hit eller dit borde väl inte göra så stor skillnad?

I don't know, jag bara spekulerar.
Men jag försöker säga att jag tror killar överdriver när de oroar sig för storleken, faktiskt.
Några cm hit och dit spelar ingen roll nej. Jag tror inte en tjej skulle märka några cm hit och dit Så länge det inte är några större mått, hit och dit, så spelar det ingen roll nej
Citera
2010-09-27, 00:31
Medlem
noonesnames avatar
Det är klart det spelar roll allt annat är diskussioner för de blinda. Desto större kuk -desto trängre blir det. Dessutom så finns det den psykologiska/naturliga aspekten. Vi tänker delvis som djur. Större muskler och penis tyder på en hög testosteronhalt. Kvinnor vill ha det som ser bra och starkt ut så att deras avkommor blir starka överlevare.

På samma sätt så tänder män (naturligt dvs, inte pedofiler) på kvinnor med breda höfter och stora bröst. För att våra ap-hjärnor tror att dessa kvinnor är bättre på att föda/mata barn och ge oss starka avkommor.
Citera
2010-09-27, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noonesname
På samma sätt så tänder män (naturligt dvs, inte pedofiler) på kvinnor med breda höfter och stora bröst. För att våra ap-hjärnor tror att dessa kvinnor är bättre på att föda/mata barn och ge oss starka avkommor.

Inte bara peddos, bögar med. Och lesbiska tänder ju på andra kvinnor och inte män med stora muskler. Så undantag finns och de är ganska vanliga. Dock så är det också naturligt bland mer sociala djur (vilket vi är).
Citera
2010-09-27, 04:26
Bannlyst
Min drule är lika grov som en kabanoss i erigerat tillstånd. Men endå ska man stöta på dessa jävla slappfittor.. Vad fan är det frågan om egentligen?! Jag vill inte veta av dessa slappfittor som man dragit hem från krogen totalt ovetandes om den enorma besvikelsen som nalkas! FÖR HELVETE!!
Citera
2010-09-27, 06:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Jag antar att du tillhör kvinnofolket. Men då talar du bara för dig själv där, kom ihåg det!

Stackars lillkuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in