2009-12-26, 01:16
Medlem
SocDs avatar
Bara om den är i erigerat läge
Citera
2009-12-26, 02:19
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Problematisk
Jag har otroliga komplex över min kuk, den är liten tycker jag.
Men har fått höra att medeltjockleken är 12cm ungefär.
Min är 12cm tjock, men min tjej (som legat med cirka 20 personer) säger att merparten av dom har varit tjockare.

Jag resonerar detta som att medeltjockleken är större än 12. 13-14cm kanske?

Nej, hon säger så för att psyka dig.
12 är verkligen medeltjockhet.
Tror t.o.m att de säger 10-12cm faktiskt som medel.

Eller så har du mindre än 12..
Citera
2009-12-26, 10:19
Medlem
Dreamsworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Problematisk
Jag har otroliga komplex över min kuk, den är liten tycker jag.
Men har fått höra att medeltjockleken är 12cm ungefär.
Min är 12cm tjock, men min tjej (som legat med cirka 20 personer) säger att merparten av dom har varit tjockare.

Jag resonerar detta som att medeltjockleken är större än 12. 13-14cm kanske?

Du säger att du har komplex för din kuk, men kan själv läsa statistik som säger att du ligger på medel? (eller över beroende på var du mäter) Med stor sannolikhet skriver du detta för att få respons på att din snopp duger. Låt oss därför sätta igång med det;

12 cm är enligt statistik, som inlägget ovan säger, medel i vissa undersökningar och över medel i andra, beroende på hur du mätt. (Skulle inte förvåna mig om ditt mått var överdrivet dock).

12 cm är, om man jämför med de mest populära dildos, grovt. Medeltalet för de mest populära dildosarna (Hur böjer man detta ord?) ligger på 10-10.5. Du skulle då snarare hellre vilja vara lite tunnare.

Så, OM du nu har 12 cm, och din tjej har varit med killar som generellt sätt ligger över det, så finns det ingen negativ klang i den meningen. Om du går efter statistik ska du snarare vara glad över att du ligger där du ligger.
Citera
2009-12-26, 12:04
Medlem
musse4711s avatar
Vad skulle du, tycka vara skönast ? Att bli kittlad mad ett grässtrå, eller med ett vedtred. ha ha.
Citera
2009-12-26, 20:49
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Är jag efterbliven eller är inte de flesta kukar runt 10-11 cm i omkrets slaka? Min är 10.5 cm tjock och inget vidare när jag jämför med andra, har en kompis som har 12 cm och en annan som har 14 cm, slak alltså.

Jag hade nog funderat att börja med PE om min varit så stor när den varit hård.

Kan inte tro att medel ens är i närheten av 10 cm när det gäller stånd.
Citera
2009-12-27, 01:15
Medlem
Tänkte bara berätta hur det ligger till med mig för skoj skull

Min är ca. 10 cm tjock när den är slak och ca 12 - 12.5 när den är erigerad.
Dock är mitt ollon kanske 14 i tjocklek. Den är även ca. 15 cm lång.

Jag har varit med två olika tjejer som INTE varit oskulder när jag hade sex med dem. Den första var relativt trång och hon kom för första gången i sitt liv med mig. Det är sant också eftersom vi inte hade känslor för varandra direkt så det finns inget att ljuga om. Sedan har jag hört det från hennes kompisar också. Hon tycket naturligtvis inte att jag var liten.

Den andra tjejen som jag haft sex med som inte varit oskuld, är min flickvän. Hon är inte trång, inte slapp. Väldigt normal tror jag, hon tycker att jag är precis lagom, hon får aldrig ont men hon känner sig "uppfylld" så det räcker ändå. De orgasmer jag ger henne är inte att leka med, hon blir helt vild för några sekunder när hon kommer och sedan svimmar hon nästan om hon står upp.

Vad jag ville säga med detta är att min 15 långa, 12 - 14 cm tjocka snopp verkar duga alldeles utmärkt, det tror jag en 10 - 12 centimetare också gör. Så sluta böla över en medel stor kuk och lär er att hantera den bra i stället!

Notis: jag skriver inte till någon viss person, har inte läst tråden, men kanske någon drar lite nytta av det jag skrev

MvH!
Senast redigerad av M0z3z 2009-12-27 kl. 01:17.
Citera
2009-12-27, 18:28
Medlem
sirPrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0z3z
Den andra tjejen som jag haft sex med som inte varit oskuld, är min flickvän. Hon är inte trång, inte slapp. Väldigt normal tror jag, hon tycker att jag är precis lagom, hon får aldrig ont men hon känner sig "uppfylld" så det räcker ändå
Jo, förvisso "räcker" det säkert för henne. Men hon skulle nog inte klaga om du istället hade haft en tjock kuk. Du skriver ju att "hon får aldrig ont", vilket i klartext betyder att det ultimata hade varit att hon vidgades lite mer. Det ultimata för tjejer är nog att det gör lite ont och är smärtsamt (till en viss gräns så klart) både under och efter samlaget. Smärtan blir en del av njutningen så att säga

Citat:
De orgasmer jag ger henne är inte att leka med, hon blir helt vild för några sekunder när hon kommer och sedan svimmar hon nästan om hon står upp
Om hon redan får så starka orgasmer, tänk dig då vilka orgasmer du hade kunnat ge henne ifall du hade haft en tjock kuk! Du skulle kunna ta henne till helt nya höjder!
Å andra sidan kanske hon tillhör den minoritet av tjejer som föredrar medel framför tjock. I så fall får hon det skönare med en medel

Citat:
Vad jag ville säga med detta är att min 15 långa, 12 - 14 cm tjocka snopp verkar duga alldeles utmärkt, det tror jag en 10 - 12 centimetare också gör. Så sluta böla över en medel stor kuk och lär er att hantera den bra i stället!
Det är väl inte särskilt många här som påstår att medel inte duger åt tjejerna? Däremot så får tjejerna förmodligen en bonus i sitt sexliv om deras partner har en "perfekt" storlek på penis

Min gissning är att denna "perfekta" storlek är längd: 15 - 18 cm och omkrets: över 15 cm. Tjejer från sydostasien har förmodligen sina "drömmått" under dessa mått, och negresser har förmodligen sina "drömmått" över dessa mått

Jag har tyvärr inte den "perfekta" penisen. Min kuk är kortare än 15 cm. Har ej vågat mäta den exakta längden. Det enda jag vet är att den är längre än tolv cm men kortare än 15 cm. Jag ligger alltså "risigt" till när det gäller längden. Ska ta och mäta det exakta värdet någon dag, om jag törs! Så länge jag inte har mätt exakt så kan jag ju alltid inbilla mig att den är närmre 15 än 12

Men omkretsen runt det smalaste stället på kuken är över 15 cm. Har heller ej mätt exakta måttet. Vid nästa mätning skall avgöras huruvida detta mått överstiger 15.3 cm eller ej. Eftersom omkretsen (generellt sett) är viktigare än längden så hamnar jag ändå väldigt högt upp i näringskedjan. Min omkrets är större än hos en stor majoritet av männen

Vill än en gång påpeka att det viktigasta för tjejerna inte är våra kukstorlekar. Tjejerna letar efter killar som har bra personligheter och som de är kära i. En del här i tråden verkar ju ha hakat upp sig det här med storleken, att den betyder allt typ. Men de har fel. Vad som däremot är korrekt, är att en kuk högt upp i näringskedjan utgör en bonus i relationen mellan man och kvinna, det sätter guldkant på tjejens tillvaro. Men som sagt, den viktigaste egenskapen som tjejer söker hos oss män är våra personligheter
Citera
2009-12-27, 20:16
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirPrice
Jo, förvisso "räcker" det säkert för henne. Men hon skulle nog inte klaga om du istället hade haft en tjock kuk. Du skriver ju att "hon får aldrig ont", vilket i klartext betyder att det ultimata hade varit att hon vidgades lite mer. Det ultimata för tjejer är nog att det gör lite ont och är smärtsamt (till en viss gräns så klart) både under och efter samlaget. Smärtan blir en del av njutningen så att säga

Om hon redan får så starka orgasmer, tänk dig då vilka orgasmer du hade kunnat ge henne ifall du hade haft en tjock kuk! Du skulle kunna ta henne till helt nya höjder!
Å andra sidan kanske hon tillhör den minoritet av tjejer som föredrar medel framför tjock. I så fall får hon det skönare med en medel

Det är väl inte särskilt många här som påstår att medel inte duger åt tjejerna? Däremot så får tjejerna förmodligen en bonus i sitt sexliv om deras partner har en "perfekt" storlek på penis

Min gissning är att denna "perfekta" storlek är längd: 15 - 18 cm och omkrets: över 15 cm. Tjejer från sydostasien har förmodligen sina "drömmått" under dessa mått, och negresser har förmodligen sina "drömmått" över dessa mått

Jag har tyvärr inte den "perfekta" penisen. Min kuk är kortare än 15 cm. Har ej vågat mäta den exakta längden. Det enda jag vet är att den är längre än tolv cm men kortare än 15 cm. Jag ligger alltså "risigt" till när det gäller längden. Ska ta och mäta det exakta värdet någon dag, om jag törs! Så länge jag inte har mätt exakt så kan jag ju alltid inbilla mig att den är närmre 15 än 12

Men omkretsen runt det smalaste stället på kuken är över 15 cm. Har heller ej mätt exakta måttet. Vid nästa mätning skall avgöras huruvida detta mått överstiger 15.3 cm eller ej. Eftersom omkretsen (generellt sett) är viktigare än längden så hamnar jag ändå väldigt högt upp i näringskedjan. Min omkrets är större än hos en stor majoritet av männen

Vill än en gång påpeka att det viktigasta för tjejerna inte är våra kukstorlekar. Tjejerna letar efter killar som har bra personligheter och som de är kära i. En del här i tråden verkar ju ha hakat upp sig det här med storleken, att den betyder allt typ. Men de har fel. Vad som däremot är korrekt, är att en kuk högt upp i näringskedjan utgör en bonus i relationen mellan man och kvinna, det sätter guldkant på tjejens tillvaro. Men som sagt, den viktigaste egenskapen som tjejer söker hos oss män är våra personligheter

Det är volymen som räknas.
Gjorde en snabb överslagsräkning och din volym ligger runt det normala.
Citera
2009-12-27, 21:56
Medlem
sirPrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Det är volymen som räknas.
Nej, det är inte volymen som räknas. Om det nu skulle vara volymen som räknas så skulle det ju vara så att tjejerna gärna skulle vilja ha sex med en kuk som är 40 cm lång och 10 cm i omkrets eftersom den kuken har stor volym. Någonting säger mig dock att tjejerna inte vill ha sex med ett sådant sugrör

Längd är givetvis också viktigt för tjejerna, men omkretsen är bra mycket viktigare

Citat:
Gjorde en snabb överslagsräkning och din volym ligger runt det normala.
När vi snackar medelvolym så ligger jag över medel. Det är väl trevligt att jag ligger över medel. Men volym är ändå inte så intressant i det här sammanhanget. Som sagt, har man en stor omkrets så hamnar man högt upp i näringskedjan
Citera
2009-12-27, 22:05
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Nej, det är inte volymen som räknas. Om det nu skulle vara volymen som räknas så skulle det ju vara så att tjejerna gärna skulle vilja ha sex med en kuk som är 40 cm lång och 10 cm i omkrets eftersom den kuken har stor volym. Någonting säger mig dock att tjejerna inte vill ha sex med ett sådant sugrör

Längd är givetvis också viktigt för tjejerna, men omkretsen är bra mycket viktigare

Volymen avgör hur stor din kuk är och hur mycket hon känner.
Ditt exempel är ju föga relevant och sannolik.

Citat:
När vi snackar medelvolym så ligger jag över medel. Det är väl trevligt att jag ligger över medel. Men volym är ändå inte så intressant i det här sammanhanget. Som sagt, har man en stor omkrets så hamnar man högt upp i näringskedjan

Nja, kanske lite över medel men knappast "väldigt högt upp i näringskedjan".
Citera
2009-12-27, 22:26
Medlem
sirPrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Volymen avgör hur stor din kuk är och hur mycket hon känner.
Ditt exempel är ju föga relevant och sannolik.
OK. Mitt exempel var inte så sannolikt. Kan ta ett annat exempel. Om det nu vore volymen som räknas så skulle ju det innebära att tjejerna skulle vilja ha sex med en kuk som är 20 cm lång och 13 cm i omkrets, eftersom den kuken har en ganska stor volym. Någonting säger mig dock att tjejerna hellre föredrar att ha sex med en kortare kuk som har en större omkrets

Citat:
Nja, kanske lite över medel men knappast "väldigt högt upp i näringskedjan".
Jag har en respektingivande omkrets! Som sagt, åtminstone över 15 cm på det smalaste stället på kuken. Tänker ta reda på detta mått mer exakt. Men det är kul att vänta lite med det. Lite spänning sådär...
Längden på min kuk är dock kortare än 15 cm, vilket ju är negativt för min del
Med anledning av detta så byter jag ut "väldigt högt upp i näringskedjan" mot det lite blygsammare "högt upp i näringskedjan"
Citera
2009-12-27, 22:33
Medlem
Artygs avatar
Citat:
OK. Mitt exempel var inte så sannolikt. Kan ta ett annat exempel. Om det nu vore volymen som räknas så skulle ju det innebära att tjejerna skulle vilja ha sex med en kuk som är 20 cm lång och 13 cm i omkrets, eftersom den kuken har en ganska stor volym. Någonting säger mig dock att tjejerna hellre föredrar att ha sex med en kortare kuk som har en större omkrets

Nja. Individuellt givetvis. Volymen är det som fyller upp fittan mest.
Omkrets känns mer än längd, men längden är knappast försumbar.
Men en kuk som är 20 cm lång och 13 cm tjock är ju inte stor.

Citat:
Jag har en respektingivande omkrets! Som sagt, åtminstone över 15 cm på det smalaste stället på kuken. Tänker ta reda på detta mått mer exakt. Men det är kul att vänta lite med det. Lite spänning sådär...
Längden på min kuk är dock kortare än 15 cm, vilket ju är negativt för min del
Med anledning av detta så byter jag ut "väldigt högt upp i näringskedjan" mot det lite blygsammare "högt upp i näringskedjan"

Denna kanske hjälper dig:
http://www.buzzfeed.com/peggy/the-authentic-womens-penis-size-preference-chart

1 inch = 2.54cm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in