Citat:
Ursprungligen postat av M0z3z
Den andra tjejen som jag haft sex med som inte varit oskuld, är min flickvän. Hon är inte trång, inte slapp. Väldigt normal tror jag, hon tycker att jag är precis lagom, hon får aldrig ont men hon känner sig "uppfylld" så det räcker ändå
Jo, förvisso "räcker" det säkert för henne. Men hon skulle nog inte klaga om du istället hade haft en tjock kuk. Du skriver ju att "hon får aldrig ont", vilket i klartext betyder att det ultimata hade varit att hon vidgades lite mer. Det ultimata för tjejer är nog att det gör lite ont och är smärtsamt (till en viss gräns så klart) både under och efter samlaget. Smärtan blir en del av njutningen så att säga
Citat:
De orgasmer jag ger henne är inte att leka med, hon blir helt vild för några sekunder när hon kommer och sedan svimmar hon nästan om hon står upp
Om hon redan får så starka orgasmer, tänk dig då vilka orgasmer du hade kunnat ge henne ifall du hade haft en tjock kuk! Du skulle kunna ta henne till helt nya höjder!
Å andra sidan kanske hon tillhör den minoritet av tjejer som föredrar medel framför tjock. I så fall får hon det skönare med en medel
Citat:
Vad jag ville säga med detta är att min 15 långa, 12 - 14 cm tjocka snopp verkar duga alldeles utmärkt, det tror jag en 10 - 12 centimetare också gör. Så sluta böla över en medel stor kuk och lär er att hantera den bra i stället!
Det är väl inte särskilt många här som påstår att medel inte duger åt tjejerna? Däremot så får tjejerna förmodligen en bonus i sitt sexliv om deras partner har en "perfekt" storlek på penis
Min gissning är att denna "perfekta" storlek är längd: 15 - 18 cm och omkrets: över 15 cm. Tjejer från sydostasien har förmodligen sina "drömmått" under dessa mått, och negresser har förmodligen sina "drömmått" över dessa mått
Jag har tyvärr inte den "perfekta" penisen. Min kuk är kortare än 15 cm. Har ej vågat mäta den exakta längden. Det enda jag vet är att den är längre än tolv cm men kortare än 15 cm. Jag ligger alltså "risigt" till när det gäller längden. Ska ta och mäta det exakta värdet någon dag, om jag törs! Så länge jag inte har mätt exakt så kan jag ju alltid inbilla mig att den är närmre 15 än 12
Men omkretsen runt det smalaste stället på kuken är över 15 cm. Har heller ej mätt exakta måttet. Vid nästa mätning skall avgöras huruvida detta mått överstiger 15.3 cm eller ej. Eftersom omkretsen (generellt sett) är viktigare än längden så hamnar jag ändå väldigt högt upp i näringskedjan. Min omkrets är större än hos en stor majoritet av männen
Vill än en gång påpeka att det viktigasta för tjejerna inte är våra kukstorlekar. Tjejerna letar efter killar som har bra personligheter och som de är kära i. En del här i tråden verkar ju ha hakat upp sig det här med storleken, att den betyder allt typ. Men de har fel. Vad som däremot är korrekt, är att en kuk högt upp i näringskedjan utgör en bonus i relationen mellan man och kvinna, det sätter guldkant på tjejens tillvaro. Men som sagt, den viktigaste egenskapen som tjejer söker hos oss män är våra personligheter