Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde
"Judemedia", det jobbar nästan bara svenskar på Expressen din nöt. Medellängden i Sverige vet jag inte vad den är. Men medellängden i Nordamerika och Europa är, och jag citerar ur minnet "according to our research, the average length in north America and Europe is 7 inches" (17.78 cm). Detta enligt den stora undersökningen som sammanställdes av Harvard university. Över 20000 män mättes. Mätpersonalen bestod enbart av urologer. Mätdatan samlades in och behandlades av statistiker vid Harvard.
Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde
Duger The Lancet som källa? Men jag misstänker att du föredrar Aftonbladet eller "En ding ding värld".
Visst, skicka en länk till artikeln du pratar om så får vi se. Vi kan göra en deal. För varje undersökning du kan visa stödjer din löjliga teori, så visar jag upp 5 som motbevisar den? Visst försätter jag mig själv i underläge med dåliga odds, men grejen är att jag inte tror att du kan visa upp ett skit.
Sen så tror jag att världens största penisundersökning gjord vid harvard skulle publiceras på fler ställen än i en enda tidning. Framför allt så skulle den antagligen spridas fortare än löpeld på internet med tanke på den penis nojja som pågår här, speciellt eftersom resultaten går rakt emot alla andra undersökningar.
Summan av kademumman är att om du inte kan
visa upp (DVS GE OSS EN DIREKT LÄNK TILL INFORMATIONEN) lite hårda fakta, så kommer inte en jävel att tro på dig. Gå och göm dig under din sten igen och stanna kvar där.
*btw* På "the lancets" hemsida finns en sökfunktion där man kan söka efter alla artiklar och undersökningar som publicerats. Konstigt nog finns inte din undersökning med. Undrar varför.