2011-10-27, 23:47
Medlem
Ica-Stigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StumpanMedRumpan
Hej killar! Tycker det är nästintill skrattretande när andra tjejer tigger om monsterkukar, det är ju inte storleken som gör det? (tycker jag). Jag har alltid varit jävligt liten där nere och skulle aldrig få in en superkuk utan en halv flaska glidmedel! Använd din egen storlek på bästa sätt Kul tråd för övrigt.

tycker du ja fast resten av kvinnofolket kanske vill ha en mega penis? ( )
Citera
2011-10-28, 10:32
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av secretman9
Vi blir irriterade när du sitter och snackar skit. Skulle vara intressant om du kunde länka till var du hittade information om urvalet av människor, eller har du kanske glömt bort var det var, eller kanske är den sidan också helt mystiskt borta?
Duger The Lancet som källa? Men jag misstänker att du föredrar Aftonbladet eller "En ding ding värld".
Citera
2011-10-28, 11:18
Medlem
StumpanMedRumpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavio
Inte för att jag på något sätt har nån kommentar på det du precis skrev men det känns lite lustigt att folk höger och vänster i detta forum skapar nya konton stup i kvarten för att göra en "poäng". Blir lite svårt att veta vilka som seriöst menar det de säger och vilka som har ett motiv bakom det de säger.
Ville bara säga min åsikt
Citera
2011-10-28, 12:38
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yesyesfredde
Duger The Lancet som källa? Men jag misstänker att du föredrar Aftonbladet eller "En ding ding värld".
Enligt expressen är medellängden i Sverige typ 19cm, så jag skulle inte lita på något som judemedia hävdar om kukar. Alls.
Citera
2011-10-28, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StumpanMedRumpan
Ville bara säga min åsikt

Och den är alltid intressant att höra. Kul att höra att det finns tjejer som inte kräver en dase på 22x18 för att inte se det som ett misstag att ligga med killen.

man kanske skulle starta en dating sida för män med mindre utrustning så tjejerna visste om det innan då skulle nog alla killarna vara betydligt mer avslappnade
Citera
2011-10-28, 14:51
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Enligt expressen är medellängden i Sverige typ 19cm, så jag skulle inte lita på något som judemedia hävdar om kukar. Alls.
"Judemedia", det jobbar nästan bara svenskar på Expressen din nöt. Medellängden i Sverige vet jag inte vad den är. Men medellängden i Nordamerika och Europa är, och jag citerar ur minnet "according to our research, the average length in north America and Europe is 7 inches" (17.78 cm). Detta enligt den stora undersökningen som sammanställdes av Harvard university. Över 20000 män mättes. Mätpersonalen bestod enbart av urologer. Mätdatan samlades in och behandlades av statistiker vid Harvard.
Citera
2011-10-28, 14:58
Medlem
salxars avatar
Citat:
"Judemedia", det jobbar nästan bara svenskar på Expressen din nöt. Medellängden i Sverige vet jag inte vad den är. Men medellängden i Nordamerika och Europa är, och jag citerar ur minnet "according to our research, the average length in north America and Europe is 7 inches" (17.78 cm). Detta enligt den stora undersökningen som sammanställdes av Harvard university. Över 20000 män mättes. Mätpersonalen bestod enbart av urologer. Mätdatan samlades in och behandlades av statistiker vid Harvard.
Källa på detta? Vad ditt minne säger skiter jag i. Jag vill ha källa. Annars kan folk sitta och hävda precis vad dom vill, vilket du verkar göra i denna tråd.

För övrigt ägs Expressen av Bonnier. Judar.
Citera
2011-10-28, 15:58
Medlem
Citat:

Citat:

Visst, skicka en länk till artikeln du pratar om så får vi se. Vi kan göra en deal. För varje undersökning du kan visa stödjer din löjliga teori, så visar jag upp 5 som motbevisar den? Visst försätter jag mig själv i underläge med dåliga odds, men grejen är att jag inte tror att du kan visa upp ett skit.

Sen så tror jag att världens största penisundersökning gjord vid harvard skulle publiceras på fler ställen än i en enda tidning. Framför allt så skulle den antagligen spridas fortare än löpeld på internet med tanke på den penis nojja som pågår här, speciellt eftersom resultaten går rakt emot alla andra undersökningar.

Summan av kademumman är att om du inte kan visa upp (DVS GE OSS EN DIREKT LÄNK TILL INFORMATIONEN) lite hårda fakta, så kommer inte en jävel att tro på dig. Gå och göm dig under din sten igen och stanna kvar där.

*btw* På "the lancets" hemsida finns en sökfunktion där man kan söka efter alla artiklar och undersökningar som publicerats. Konstigt nog finns inte din undersökning med. Undrar varför.
Citera
2011-10-28, 16:04
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av secretman9
Visst, skicka en länk till artikeln du pratar om så får vi se.
Jag ska ge dig och er andra en länk: http://i.imgur.com/Hj9pD.png
Citera
2011-10-28, 16:31
Medlem
yesyesfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Jag ska ge dig och er andra en länk: http://i.imgur.com/Hj9pD.png
Okej, ni vann, jag förlorade. Men det var kul att driva med den närmast sjukliga kuknojjan som visas upp i den här tråden.
Citera
2011-10-28, 18:03
Medlem
StumpanMedRumpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Och den är alltid intressant att höra. Kul att höra att det finns tjejer som inte kräver en dase på 22x18 för att inte se det som ett misstag att ligga med killen.

man kanske skulle starta en dating sida för män med mindre utrustning så tjejerna visste om det innan då skulle nog alla killarna vara betydligt mer avslappnade

Jag håller med dig fullt ut, tjejerna i min klass SKRYTER om hur stora ballar de legat med, det gör mig bara sur, finns väl större saker i världen? Haha!
Citera
2011-10-28, 18:15
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83

Om man har en "normal" kuk eller t.o.m 10cm och tjejer klagar/hånar den så är det ju deras fitta som är för slapp, det är lätt för tjejer att tycka att kukar är små men tänker sällan att deras fitta kan vara slapp och verkar omedveten om att den går att göra tightare med träning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in