2010-05-18, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekoapelsin
Det där med att bara mäta hur bred den är och sedan köra med Diametern gånger pi blir ju helt knas. Vem har en helt cirkulär penis?

köp ett måttband vet ja.

Jag tror att det är så de flesta här räknar ut sin omkrets, därför ligger medel på 14-15 cm.
Citera
2010-05-18, 19:31
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekoapelsin
Det där med att bara mäta hur bred den är och sedan köra med Diametern gånger pi blir ju helt knas. Vem har en helt cirkulär penis?

köp ett måttband vet ja.
Helt rätt. Va fan är det för svårt med det? Man behöver ju inte ens måttband, bara ta ett snöre.
Citera
2010-05-19, 12:56
Medlem
Tror att många tjejer föredrar en rejäl kuk, men inte vågar erkänna det varken för sig själva eller för andra. De stora är ju ovanliga, och det är ju sannolikt att när de träffar rätt kille så kommer han ha en medelballe. Att då erkänna för sig själva att de föredrar en stor innebär ju att de kommer få leva otillfredställda. Det gäller att "gilla läget" s a s.
Citera
2010-05-19, 18:29
Bannlyst
tycker synd om alla som har under 18 cm
Citera
2010-05-20, 16:36
Medlem
Jag skulle vilja påstå att det är precis tvärtom. Det är inne och coolt att vilja ha, att kräva en stor fet kuk. När sexet väl är igång spelar det inte lika stor roll längre...

Jag säger inte att det är så för alla. Vissa vill ha stora kukar, antingen för att dom är stora där nere eller för att dom gillar att bli riktigt utfyllda.

Det verkar faktiskt som att det är lite mode att "gilla" stora kukar.

Citat:
Ursprungligen postat av Hsg4
Tror att många tjejer föredrar en rejäl kuk, men inte vågar erkänna det varken för sig själva eller för andra. De stora är ju ovanliga, och det är ju sannolikt att när de träffar rätt kille så kommer han ha en medelballe. Att då erkänna för sig själva att de föredrar en stor innebär ju att de kommer få leva otillfredställda. Det gäller att "gilla läget" s a s.
Citera
2010-05-20, 18:06
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Problematisk
Jag skulle vilja påstå att det är precis tvärtom. Det är inne och coolt att vilja ha, att kräva en stor fet kuk. När sexet väl är igång spelar det inte lika stor roll längre...

Jag säger inte att det är så för alla. Vissa vill ha stora kukar, antingen för att dom är stora där nere eller för att dom gillar att bli riktigt utfyllda.

Det verkar faktiskt som att det är lite mode att "gilla" stora kukar.

Har inte märkt av "trenden" du beskriver. Kanske är det något du inbillar dig för att din flickvän sågade din kuk?
Citera
2010-05-20, 20:06
Medlem
ekoapelsins avatar
I så fall har det varit mode de senaste... 30 åren?
Citera
2010-05-20, 20:47
Bannlyst
http://www.xtrasize.se/test.php SVERIGE

http://www.xtrasize.com/test.php USA

Jämför.. Nöjda kunder, en från Svenska sidan och en från Amerikanska sidan..

Kolla den längst ner, Oskar från Stockholm har sagt "Hoppas inte att jag kommer att skrämma min flickvän med min XL-penis :-)! "

medans Frank S från Florida sa "I just hope I dont scare my girl with my new XL size lol!"

komiskt ju, undra hur många desperata blåsta kunder dom har egentligen?
Citera
2010-05-20, 21:23
Medlem
Säger bara åk till Thailand allihopa så kommer ni alla som har en av svenskt mått mindre kuk bli kungar. I Thailand är det olagligt med stora dildos tex. En polischef kommenterade det hela med något i stil med "det är ofattbart hur man kan behöva mer än 11-12cm för att tillfredsställa sig som kvinna. Allt över är onödigt"

Medellängden där är väl säkert runt 10cm.
Citera
2010-05-20, 21:38
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Säger bara åk till Thailand allihopa så kommer ni alla som har en av svenskt mått mindre kuk bli kungar. I Thailand är det olagligt med stora dildos tex. En polischef kommenterade det hela med något i stil med "det är ofattbart hur man kan behöva mer än 11-12cm för att tillfredsställa sig som kvinna. Allt över är onödigt"

Medellängden där är väl säkert runt 10cm.

Är det så?
Har hört at kineser och koreaner är småkukade men att thailändare hade stora kukar (antar att fitta och kuk går i hand sett över en population).
Där ser man.
Citera
2010-05-20, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Är det så?
Har hört at kineser och koreaner är småkukade men att thailändare hade stora kukar (antar att fitta och kuk går i hand sett över en population).
Där ser man.

Asiater är ju ofta små, skulle man få ett säkerställt statistiskt underlag så är jag rätt så säker på att kroppslängden relaterar till kukstorleken rätt så bra.
Givetvis inte i varje enskilt fall utan rent statistiskt generellt.
Citera
2010-05-20, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Är det så?
Där ser man.
Alla asiater är nog småkukade.
Senast redigerad av mysen 2010-05-20 kl. 22:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in