2010-05-13, 12:17
Medlem
Ree81s avatar
Ingen aning om varför jag postar i den här tråden, förmodligen för att jag är uttråkad.

Är "perfekt normal" som jag kallar det. Normal längd (179cm), normal skostorlek (43), normal penisstorlek på ~17cm osv. osv.

Har dock gått upp rätt mycket det senaste 1½ året (åren?), så naturligtvis blir längden "kortare". Tror nästan alla halvfeta människor gör som jag framför spegeln och trycker in fettet på sidan om den för att se dess riktiga storlek. Man ser ut som en reverse goatse guy när man gör det, men man får samtidigt lite mer motivation att banta.
Citera
2010-05-13, 12:28
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hsg4
Var är bilderna?

Raderades för två år sedan. Det finns annars en gammal låst kuk- och fittbildtråd.
Citera
2010-05-13, 13:55
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millipede
Min längd: 192cm
Min vikt: 65kg
Längd: 12cm
Omkrets: ?
Längd vid errektion: 20cm
Omkrets vid errektion: 15cm

Jag har alltid varit väldigt osäker när det gäller min kukstorlek. Att den var liten alltså.
Idag var första gången jag mätte den. Innan har jag bara antagit att den har varit liten.

Även om jag inte fått klagomål vid samlag så har alltid tanken funnits där. Jag antar att det här med storleken är jävligt personligt.

Grattis mannen, du kan göra porr (om än billig). Ett tips för alla män som vill öka självkänslan: håll upp en rakspegel under kuken och skåda den ur tjejens synpunkt.
Citera
2010-05-14, 04:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Asiater kallas det. Och japanerna har mindre snoppar än kineserna procentuellt sett, för kineserna är fler.

Snarare tvärtom då det är större sannolikhet att de är mindre än större. Precis som här i väst.
Kan inte vara lätt att tillhöra ett så fult folkslag som kineserna, jag förstår din frustration. Seså pojken lille
Citera
2010-05-14, 16:47
Medlem
En fråga till er experter, jag är ganska smal och har också en smal k*k, om jag med tiden äter upp mig och blir lite större i kroppsbyggnaden blir då kuken också grövre? kan inte se att en stor kille kan ha en smal kuk eller?
Citera
2010-05-14, 17:37
Medlem
Ree81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
En fråga till er experter, jag är ganska smal och har också en smal k*k, om jag med tiden äter upp mig och blir lite större i kroppsbyggnaden blir då kuken också grövre? kan inte se att en stor kille kan ha en smal kuk eller?
Din penis är en svällkropp, inte en muskel. Därför kommer den inte bli större oavsett hur mycket du tränar.
Citera
2010-05-15, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ree81
Din penis är en svällkropp, inte en muskel. Därför kommer den inte bli större oavsett hur mycket du tränar.

Mena inte direkt att om jag skulle bli större muskel mässigt, utan om själva kroppsbyggnaden skulle växa eller vad man ska säga. Men den kan inte bli grövre ändå alltså oavsett hur mycket man skulle växa? har bara svårt att se någon som är ganska kraftigt bygg och sen har värsta smala kuken
Citera
2010-05-15, 15:13
Medlem
SocDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
Mena inte direkt att om jag skulle bli större muskel mässigt, utan om själva kroppsbyggnaden skulle växa eller vad man ska säga. Men den kan inte bli grövre ändå alltså oavsett hur mycket man skulle växa? har bara svårt att se någon som är ganska kraftigt bygg och sen har värsta smala kuken

Oj, missuppfattade.
Citera
2010-05-15, 18:22
Medlem
torstenhingstens avatar
alla tjockisar hart ju värsta minisnorren
Citera
2010-05-15, 20:55
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
alla tjockisar hart ju värsta minisnorren
Kan bero på att halva penisen ligger innaför fettet
Citera
2010-05-16, 00:06
Medlem
ft.s avatar
Kan man mäta omkretsen genom att ta ett snöre och sedan mäta ut på en linjal? Alltså att man tar så mkt snöre som det blir om man drar den hela vägen runt och sedan mäter hur lång bit av snöret som gick runt? Blir det rätt?

Tacksam för snabba svar
Citera
2010-05-16, 00:17
Medlem
Lillaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ft.
Kan man mäta omkretsen genom att ta ett snöre och sedan mäta ut på en linjal? Alltså att man tar så mkt snöre som det blir om man drar den hela vägen runt och sedan mäter hur lång bit av snöret som gick runt? Blir det rätt?

Tacksam för snabba svar

Det feta*Pi/2
Senast redigerad av Lillaa 2010-05-16 kl. 00:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in