2011-10-12, 20:32
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDolmes
det lär dröja
Mission accomplished!

Förresten så är scans falukorv bara 16cm runtom....[/quote]
Seriöst? De ser ju jättegrova ut! Eller blandar jag ihop? Att se något från en annan vinkel gör alltid att allt ser större ut
Citera
2011-10-12, 22:06
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDolmes
det lär dröja

Förresten så är scans falukorv bara 16cm runtom....

Jag har mätt den till 17cm. Fråga mig inte varför
Citera
2011-10-13, 13:13
Medlem
Är det h ä s t-ridning som anpassar kvinnans mus efter stora doningar allra mest, då?

Jag känner flera hästaktiva tjejer och det de har gemensamt är att de alla till kroppsväxten är små och smidiga; förvånar mig en smula att de i så fall är de som har lättast att ta emot stora kukar

Har länge levt i tanken och villfarelserna att långa och stora brudar- automatiskt väljer dessa size xl kukar, som 18 cm i längd och över...

Moderat: vilka är dina mått då?
Citera
2011-10-13, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Oxalic-
Har länge levt i tanken och villfarelserna att långa och stora brudar- automatiskt väljer dessa size xl kukar, som 18 cm i längd och över...

Det är nog faktiskt inte så det ligger till, jag har legat med tjejer som inte varit tjocka kanske men lite över medel sas och ganska långa dessa har varit väldigt tighta. Den smalaste och minsta jag haft var nog den som var "störst"...
Citera
2011-10-13, 16:12
Medlem
Moderatens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Oxalic-
Är det h ä s t-ridning som anpassar kvinnans mus efter stora doningar allra mest, då?

Jag känner flera hästaktiva tjejer och det de har gemensamt är att de alla till kroppsväxten är små och smidiga; förvånar mig en smula att de i så fall är de som har lättast att ta emot stora kukar

Moderat: vilka är dina mått då?
Jag hintade i jämförelsen med falukorven,Vid rot "beroende på upphetsning så ligger jag på 17,5-18.Själva längden 19-20cm, och då är alla mått tagna utan glädjemätning, strama måttband alltså.
Om man skulle mäta min snorre som de gjorde i ett gammalt program på tv om de som kom in i 10-inch-klubben, "typ från röven och till ollonet", så skulle jag ha en 14 inchare! sug på den du,ja inte bokstavligt!
Tjockleken mitt på är ca 16+, det är ju den som egentligen räknas eftersom roten får du ju bara in i en ställning.
Feta brudar är alltid tajtare i musen än smala.Så har du en liten ,skaffa en fet tjej.

Dessa brudarna som rider tror jag(högst ovetenskapligt) tröttar ut fittans insida med allt skumpande!
Att hästtjejerna är stora på insidan tror jag beror på mekanisk påverkan av själva kussimurran.
Citera
2011-10-13, 18:20
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderaten
Jag hintade i jämförelsen med falukorven,Vid rot "beroende på upphetsning så ligger jag på 17,5-18.
Jag tror seriöst att det kan vara världsrekord.
Citera
2011-10-13, 18:55
Medlem
Moderatens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Jag tror seriöst att det kan vara världsrekord.
Nä du , han negern "diesel har 19 cm i omkrets", tro inte att jag inte har tänkt tanken!
Jag skulle tippa på att ett par tusen personer i sverige har samma storlek som mig,rent statistiskt om penismätarstatistiken följer övriga statistiker gällande medel ,under medel och över medel.
Sen finns det ju en massa som har töjt ut kuken med diverse metoder till 20-25 cm.Ser ut som de har sparrisar mellan benen!
Citera
2011-10-14, 23:57
Medlem
Min penis är 13 cm lång och har en omkrets på 10 cm vid erektion.
Senast redigerad av Bitterkuk 2011-10-14 kl. 23:59.
Citera
2011-10-15, 00:48
Medlem
Får man vara med i "stora balle klubben" med 20x15?
Citera
2011-10-15, 01:45
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajah
Får man vara med i "stora balle klubben" med 20x15?
Om du har en screenshot som bevisar storleken så...!
Citera
2011-10-15, 11:03
Medlem
LucNNs avatar
Du får vara med i stora-balle-klubben om du enbart via snoppish kan få en tjej att svimma av smärta. 20x15cm dödar inga barn!
Citera
2011-10-15, 17:33
Medlem
Moderatens avatar
http://imageshack.us/photo/my-images/820/pitt2.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/685/pitt1.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/200/pitt4.jpg/

Nu har jag ju bara halvstånd på dessa bilderna men det är alltså en hushållspappers rulle, och ett standard lypsyl, sen kan ni ju göra matten själva.
Jag har en jätteballe!

Att det ska va så svårt att ta en bild på sin egen drul, det hade jag aldrig trott!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in