Citat:
Ursprungligen postat av -Oxalic-
Är det h ä s t-ridning som anpassar kvinnans mus efter stora doningar allra mest, då?
Jag känner flera hästaktiva tjejer och det de har gemensamt är att de alla till kroppsväxten är små och smidiga; förvånar mig en smula att de i så fall är de som har lättast att ta emot stora kukar
Har länge levt i tanken och villfarelserna att långa och stora brudar- automatiskt väljer dessa size xl kukar, som 18 cm i längd och över...
Moderat: vilka är dina mått då?
Jag hintade i jämförelsen med falukorven,Vid rot "beroende på upphetsning så ligger jag på 17,5-18.Själva längden 19-20cm, och då är alla mått tagna utan glädjemätning, strama måttband alltså.
Om man skulle mäta min snorre som de gjorde i ett gammalt program på tv om de som kom in i 10-inch-klubben, "typ från röven och till ollonet", så skulle jag ha en 14 inchare! sug på den du,ja inte bokstavligt!
Tjockleken mitt på är ca 16+, det är ju den som egentligen räknas eftersom roten får du ju bara in i en ställning.
Feta brudar är alltid tajtare i musen än smala.Så har du en liten ,skaffa en fet tjej.
Dessa brudarna som rider tror jag(högst ovetenskapligt) tröttar ut fittans insida med allt skumpande!
Att hästtjejerna är stora på insidan tror jag beror på mekanisk påverkan av själva kussimurran.