2011-01-03, 21:21
Bannlyst
Tjockleken mäter du bäst med en toarulle får du in dasen i den så är den för liten :-)
Citera
2011-01-03, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MELLONPICKER
Tjockleken mäter du bäst med en toarulle får du in dasen i den så är den för liten :-)

nej men den blir grövre med ålder också då man blir äldre blir den tjockare och så med.
Citera
Medlem
z0mfg(ish)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 360
ja visst så är det trist har dubbelkollat minst 10 gånger nu men den blir fan icke större för det.
Nej jag skojade bara med dig Lite kul måste man ha med ungdomar som fortfarande är oskuld och inte fattar att det handlar om the motion in the ocean, snarare än båten i hamnen.

Jag tror nån världssnitt man tog fram för några år sen visade typ 13cm?
Men runt 15cm ska du inte ha problem att jobba med, så länge du vet hur du gör - eller inte knullar världens slappfitta.
Citera
Medlem
Niccoos avatar
För helvete, ytterligare en tråd som behandlar FB-kuken, ska varje 12-åring starta en tråd för att han är för osäker på sin lilla snopp..
Citera
2011-01-03, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z0mfg(ish)
Asså.. Helt allvarligt, minst 20, annars är det ju något fel. 16cm bara? Måste ju vara någon födelsedefekt.
Jag skulle gå till ungdomsmottagningen om jag var du, det där måste du fan kolla upp...

EDIT: Men vad helvete... Är vi på flashback eller familjeliv?

Bjud på saft när ni ändå är igång..!

O.T
Sen vet inte vi vad ni som praktiserar kusingifte anser att vara man .... Hjärna eller dase.
Men vafan. 16 är väl inte helt fel? det finns tjejjer som gillar det. Sen finns det tjejjer som tycker det är obehagligt när man med kukhuvudet stöter till deras livmodertapp. Så det finns alltid två sidor av detta mynt.
Citera
2011-01-03, 21:25
Bannlyst
Citat:
nej men den blir grövre med ålder också då man blir äldre blir den tjockare och så med.

Och jag med *asg*
Citera
2011-01-03, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z0mfg(ish)
Nej jag skojade bara med dig Lite kul måste man ha med ungdomar som fortfarande är oskuld och inte fattar att det handlar om the motion in the ocean, snarare än båten i hamnen.

Jag tror nån världssnitt man tog fram för några år sen visade typ 13cm?
Men runt 15cm ska du inte ha problem att jobba med, så länge du vet hur du gör - eller inte knullar världens slappfitta.

men hur stora kukar har följande personer då¨..??

Peter North och rocco siffredi någon som vet hur stora eller hur långa stakar dessa snusk gubbar har.??
Citera
2011-01-03, 21:27
Medlem
jidddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niccoo
För helvete, ytterligare en tråd som behandlar FB-kuken, ska varje 12-åring starta en tråd för att han är för osäker på sin lilla snopp..

+1

att folk inte har fattat att alla som hänger här har 30 slak
Citera
2011-01-03, 21:28
Medlem
SiMPEs avatar
Medelståndet är på väg att minska i Sverige, ner mot 15cm. Och det är pga av en större invandring blandat med en växande fetma.
Citera
2011-01-03, 21:30
Medlem
Byxan81s avatar
Man ska ha fb-kuk för å vara här! Min klubba är på 29cm
Citera
2011-01-03, 21:35
Medlem
Oboros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Man ska ha fb-kuk för å vara här! Min klubba är på 29cm

Haha. Alltså ni människor med era FBskämt.

Jag såg en video med nån kille med stor kuk som pippade, och alla i tråden skämtade om FBkukar.

Jag vet inte hur stor min kuk är i CM, men den är större än dom flesta av er har jag för mig. Den är stor, större än medel tror jag. Tjejer gillar den=D ska nog mäta nån dag, gissas på 18-20 cm...
Citera
2011-01-03, 21:38
Medlem
z0mfg(ish)s avatar
Citat:
men hur stora kukar har följande personer då¨..??

Peter North och rocco siffredi någon som vet hur stora eller hur långa stakar dessa snusk gubbar har.??
Ingen aning och vem fan bryr sig? De knullar folk på film mot pengar för att det ska uppfylla nån runkares drömmar...
När du väl ligger med någon - för jag gissar att du inte gjort det, och detta har fött denna osäkerhet - så kommer du inse att 16cm är mer än väl, så länge du inte är värdelös i sängen.

Att ha sex innebär så mycket mer än att tjejen ska deepthroata din kuk och gaga på den för att sedan få sperman i vrångstrupen medan du skriker "Oh yeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaah" och kameramannen zoomar in på ditt håriga bröst och FÖRSTÖR HELA MITT FAKKING RUNK!!!

(Förlåt, dålig dag)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in