2011-02-18, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Baklawa
är bekant med denna historien och det stämmer inte Rafa satt på Ungdoms Avd
och det är för folk mellan 18-22 års åldern som sitter där och det var cirka 8 pers på avd och det fanns INGEN från Södertälje nätverket på den avd han var på vad jag vet så var det 3 pers som försökte
knalla honom vilket inte slutade så bra och han hamnade på ISOL och fick knall vidare
vet dock inte vart

Btw..

Rafa B är inte med i SL så vi kan sluta diskutera om honom i denna tråden

Okej då vet man. För M är äldre än så.
Citera
2011-02-19, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baklawa
är bekant med denna historien och det stämmer inte Rafa satt på Ungdoms Avd
och det är för folk mellan 18-22 års åldern som sitter där och det var cirka 8 pers på avd och det fanns INGEN från Södertälje nätverket på den avd han var på vad jag vet så var det 3 pers som försökte
knalla honom vilket inte slutade så bra och han hamnade på ISOL och fick knall vidare
vet dock inte vart

Btw..

Rafa B är inte med i SL så vi kan sluta diskutera om honom i denna tråden
Men läs om... skrev jag att M spöade på han personligen eller
Citera
2011-02-19, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dssaadsa
Men läs om... skrev jag att M spöade på han personligen eller

Jag vet inte vad du har emot honom personligen eller vad du sysslar med jag tar inte någons parti i detta jag känner varken dig eller han eller Mr.M men jag har vänner som var på Hällby samtidigt som han var där 3 personer gick på han han försvarade sig duktigt och han höll käften det var en annan intagen som avbröt bråket och plitarna kom in och tog ut Rafa på isol för han hade näsblod

Jag gillar verkligen inte när man hänger ut folk men skitsnack om man inte har något bevis på det
jag vet till 100% att det var så det gick till eftersom jag känner dom 3 som gick på han mycket väll
jag hade aldrig yttrat mig ett skit om detta annars men om man ska smutkasta en person så tycker jag man ska ha bevis på det annars tycker jag inte man behöver yttra sig...

Till respekt till grabbarna i S.L så lämnar vi detta ämne för Rafa är inte med i S.L och tror inte det e uppskattat att vi nämner saker som inte har med S.L att göra i deras tråd

Mvh
Baklawa
Citera
2011-02-20, 23:50
Medlem
Hur många avdelningar har dom?

finns dom i linköping?

vilka sammarbetar dom med?

varför valde wojtech att hoppa av?

hur många medlemmar har dom?

har dom någon hemsida?
Citera
2011-02-21, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SigSauerP229
Hur många avdelningar har dom?

finns dom i linköping?

vilka sammarbetar dom med?

varför valde wojtech att hoppa av?

hur många medlemmar har dom?

har dom någon hemsida?

Vad jag vet så finns de i lindköping och på en hel del andra ställen i landet, sen vilka de sammarbetar med o hur många medlemmar de är, får du maila deras hemmsida och fråga. lycka till med ett svar.
Citera
2011-02-21, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MACK10---
Vad jag vet så finns de i lindköping och på en hel del andra ställen i landet, sen vilka de sammarbetar med o hur många medlemmar de är, får du maila deras hemmsida och fråga. lycka till med ett svar.

Det ska jag göra, har letat lite på google och hittat deras hemsida. Ser ut att vara tungt folk
som är medlemmar. Har inte sett dom i linköping ännu, dom har etablerat sig bra
ser det ut som på kort tid. Gillar deras tatueringar och dom verkar gymma mycket
Senast redigerad av SigSauerP229 2011-02-21 kl. 01:13.
Citera
2011-02-21, 01:26
Bannlyst
Har dom klubblokal i Sthlm?
Citera
2011-02-22, 00:57
Medlem
SpeedyWiFis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigSauerP229
Det ska jag göra, har letat lite på google och hittat deras hemsida. Ser ut att vara tungt folk som är medlemmar. Har inte sett dom i linköping ännu, dom har etablerat sig bra ser det ut som på kort tid. Gillar deras tatueringar och dom verkar gymma mycket
På vilket sätt ser du att dem är "tunga" killar? Tatuera sig i fejset och låta sy upp jackor med ett "tufft" gängnamn på ryggen kan väl vilka halvmongon som helst göra?

Till mod: börjar bli lite väl mycket nyreggade som dyker upp i tråden och spammar hyllningar till SL. Dags för 200 inlägg/6 månader medlemskap som i OG-tråden kanske?
Citera
2011-02-24, 19:33
Medlem
evildogs avatar
Männen åtalas för utpressning alternativt utpressningsförsök, samt misshandel.
De misstänks ha försökt förmå en före detta medlem att betala 5 000 kronor till dem.
De skall även ha attackerat honom med slag och sparkar, samt bitit honom i fingret.

http://www.barometern.se/nyheter/kal...ng(2292236).gm
Citera
2011-02-24, 19:41
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evildog
De misstänks ha försökt förmå en före detta medlem att betala 5 000 kronor till dem.
De skall även ha attackerat honom med slag och sparkar, samt bitit honom i fingret.

Nagelbitare ?
Citera
2011-02-24, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evildog

Organized crime a la $.L eller?
Citera
2011-02-25, 01:09
Bannlyst
Hur många i SL är ex OG?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem