2010-06-27, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jumbo
I sthlm? inte en knatte med såna tröjor. Sen förstår jag inte det överdrivna tatueringarna dom har gjort på halsen och huvet, ser överdrivet ut. Varför vill man märkas så mycket..

Kan bara hålla med dig. Haha kul läsning detta:

"Där framgår också att gänget har en strategi att inte skylta för mycket med gängtillhörigheten för att undvika att bli självmarkerande för polisen."
Citera
2010-06-28, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
Om jag inte minns fel så har jag lärt mig att det heter kurac, inte korats...

vad betyder kurac/korats?
Citera
2010-06-28, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av en-som-undrar
vad betyder kurac/korats?
KUK
Citera
2010-07-02, 14:11
Medlem
kun6Sizes avatar
Är dom här killarna nått att ha ? Vad sysslar dom med, står kanske men orkar inte läsa igenom allt.

Vad går dom för ge mig svar snälla!
Citera
2010-07-02, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kun6Size
Är dom här killarna nått att ha ? Vad sysslar dom med, står kanske men orkar inte läsa igenom allt.

Vad går dom för ge mig svar snälla!
De letar upp och skjuter folk som inte orkar läsa trådar utan hela tiden ber om sammanfattningar.
Citera
2010-07-02, 16:00
Medlem
Tarmtryckarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizquit
De letar upp och skjuter folk som inte orkar läsa trådar utan hela tiden ber om sammanfattningar.

Om det vore så väl...
Citera
2010-07-02, 18:15
Medlem
kun6Sizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizquit

Citera
2010-07-08, 15:45
Medlem
Någon som vet vem Raffa är?
har hört att han sitter på hällby och är anstaltspresident i Syndicate Legion.
Har hört att han är en tuff kille och är från Halmstad från början.
Han fanns även med på bild på deras hemsida.
Citera
2010-07-18, 15:06
Medlem
jag har väldigt nära kontakt med flera av grabbarna i $.L och det är verkligen inga fega personer utan bra folk och mycke respektfulla mot dom som är äkta. Den som påstår att tex johan och Fadi skulle vara rädda skrattar jag bara åt. Jag tror verkligen dom kommer bli nåt att räkna med i framtiden med tanke på att dom växer rätt fort och har bra folk med.
Citera
2010-07-18, 15:09
Medlem
kun6Sizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MACK10---
jag har väldigt nära kontakt med flera av grabbarna i $.L och det är verkligen inga fega personer utan bra folk och mycke respektfulla mot dom som är äkta. Den som påstår att tex johan och Fadi skulle vara rädda skrattar jag bara åt. Jag tror verkligen dom kommer bli nåt att räkna med i framtiden med tanke på att dom växer rätt fort och har bra folk med.

Växa och göra vad?
Citera
2010-07-18, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MACK10---

jepp, dom kommer bli huuuur stora som helst inom 4 år, och inom 5 kommer dom vara...

1.Livstidsdömd
2.Död och begraven
3.Död och ingen vet var han är, för att bli hittad 4 år senare med en spade i röven, i en skog i sthlm
4Göra en Denho, gömma sig i ett skit jävla land resten av sitt liv

Så frågan är...

Varför sträva efter något som bevisligen inte fungerar? För att göra det lättare för en ljushuven som inte får står så ska jag förklara...
Ni har en burk med SVART färg, men du vill ha grön färg på staketen. Kvittar hur jävla mycket du vill att färgen ska bli svart, så kommer den alltid förbli svat
Citera
2010-07-18, 22:48
Medlem
blavitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
jepp, dom kommer bli huuuur stora som helst inom 4 år, och inom 5 kommer dom vara...

1.Livstidsdömd
2.Död och begraven
3.Död och ingen vet var han är, för att bli hittad 4 år senare med en spade i röven, i en skog i sthlm
4Göra en Denho, gömma sig i ett skit jävla land resten av sitt liv

Så frågan är...

Varför sträva efter något som bevisligen inte fungerar? För att göra det lättare för en ljushuven som inte får står så ska jag förklara...
Ni har en burk med SVART färg, men du vill ha grön färg på staketen. Kvittar hur jävla mycket du vill att färgen ska bli svart, så kommer den alltid förbli svat
helt rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in