2011-10-30, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nasti
okej orka gå tillbaka och kolla vad han heter ,kan ju alltid hoppas att han skjuter av andra benet ochså.

Hahaha du måste ha massa agg mot denna snubbe har han snott din brud eller nått eller du inte vågar göra nått själv mot han så du hoppas nån annan ska göra nått
Citera
2011-10-30, 17:40
Medlem
Citat:
okej orka gå tillbaka och kolla vad han heter ,kan ju alltid hoppas att han skjuter av andra benet ochså.

Att du bara ens orkar har han gjort dig nått eller varför skulle man önska en sån sak??
Citera
2011-10-30, 17:59
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Tänkre kolla med grabbarna här inen vem är denna Arab som sköt fadi bossen??

vad heter han ålder osv?
Har han Fadi bara ett ben eller?
Citera
2011-10-30, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Har han Fadi bara ett ben eller?

Jepp. Han snodde en hund och ägaren sköt av han benet. Fast hans drängar här i tråden kommer nog dra en lite mer spännande historia i favör för kapten träben.

SL har ju en cool hemsida där det står att man inte accepterar människor som begått övergrepp mot barn och kvinnor. Dock så är de kompis med Jonas Bergendal som vid upprepade tillfällen dömts för kvinnomisshandel
Citera
2011-10-30, 19:03
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Jepp. Han snodde en hund och ägaren sköt av han benet. Fast hans drängar här i tråden kommer nog dra en lite mer spännande historia i favör för kapten träben.

SL har ju en cool hemsida där det står att man inte accepterar människor som begått övergrepp mot barn och kvinnor. Dock så är de kompis med Jonas Bergendal som vid upprepade tillfällen dömts för kvinnomisshandel
Måste vara svårt för honom att leva i den världen när han har ett sådant handikapp. Har en person bara ett ben så får han ju i 9 av 10 fall stryk av en person med två ben. Och i den världen så spelar en person våldspontential stor roll. Han måste ju alltid antingen vara beväpnad eller ha folk med sig för att inte riskera att råka ut för en förnedrande misshandel.
Citera
2011-10-30, 19:16
Medlem
Citat:
Måste vara svårt för honom att leva i den världen när han har ett sådant handikapp. Har en person bara ett ben så får han ju i 9 av 10 fall stryk av en person med två ben. Och i den världen så spelar en person våldspontential stor roll. Han måste ju alltid antingen vara beväpnad eller ha folk med sig för att inte riskera att råka ut för en förnedrande misshandel.

Har sett han bråka och kan säga att han drar sig inte för nått sen tror jag inte nån skulle vilja bråka med han ,, spelar väl ingen roll om man har ett eller 2 den har en bra barndoms vän som har ett ben har alldrig sett nån veva som han ,,O andra sidan ser man sällan nån ren fajt utan alltid nått tillhygge som används men som sagt jag har sett han i fajt och killen kan ta för sig..
Citera
2011-10-30, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin

Är han med i $.L?????
$.L accepterar inte kvinnomisshandel eller våldtäcktsmän i sin org
Citera
2011-10-30, 19:46
Medlem
1dano har fått sin bror knivhuggen 2sin syster antasstad i gbg av nåra kickers. 3wojtec sitter idag för en utpressing på en dam i övre 65 från ö-malm 3 ex sthlm prec aziz fick stryk av en kille utan gängtillhörighet som råndade han på sing gängtröja o sen pissat ner den o skickat foto me trjöjan på og killens fb 4 en 15.7 medlem blir knivhuggen när han o en till kriminell försöker lura in en ung R&w i en fälla... hämden då blev INGENTING ALLS.... allt detta vet jag mycket väl speciellt d sista då jag känner dom mer en väl... efter detta hoppade alla 15.7 o og av i sthlm o dano söker nu nya medlemar till sitt nya gäng O.G mc som han startat i turkiet

OG e dött o har varit d länge däremot återfinns OG medlemmar från den gamla skolan som ledare i nya gäng som Black cobra där shahin e ledare... soar ledare Asir... $L ledare fadi... libertad ledare marcos... 187mm listan e lång og var 2000-2001 d farligaste gänget långt värre en HA BMC BSK o d kan ni fråga alla era tuffa vänner som skryter om sånt för er så ni kan känne 5min fame på flaschback för mer duger ni inte till
Citera
2011-10-30, 19:49
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macbean
Har sett han bråka och kan säga att han drar sig inte för nått sen tror jag inte nån skulle vilja bråka med han ,, spelar väl ingen roll om man har ett eller 2 den har en bra barndoms vän som har ett ben har alldrig sett nån veva som han ,,O andra sidan ser man sällan nån ren fajt utan alltid nått tillhygge som används men som sagt jag har sett han i fajt och killen kan ta för sig..
Du kanske såg han slåss innan han blev invalid? Har du ett ben mindre, räcker med bara från knäet och neråt så har du mycket sämre balans, rör dig mycket sämre och hela kroppens rörlighet och styrka påverkas av detta på ett negativt sätt. I slagsmål så är det ett JÄTTEhandikap att ha ett ben mindre.
Citera
2011-10-30, 20:01
Medlem
Citat:
Du kanske såg han slåss innan han blev invalid? Har du ett ben mindre, räcker med bara från knäet och neråt så har du mycket sämre balans, rör dig mycket sämre och hela kroppens rörlighet och styrka påverkas av detta på ett negativt sätt. I slagsmål så är det ett JÄTTEhandikap att ha ett ben mindre.

Tror ju ingen skulle vilja hoppa på han frivilligt sen är det första smällen som avgör lite hur resten ska gå..
Som sagt min barndoms kompis veva en hel del ingen som hoppa in och hjälpte han de klara han bra själv..
Citera
2011-10-30, 20:24
Medlem
Citat:

Jag vet att han kan slåss, det var ju inte direkt igår han blev av med benet, människan är faktisk helt underbar på att anpassa sig. Han har vant sig att vara utan ett ben.
Han klarar sig bra med ett ben och är ganska grym fighter!
Sen har han han nästan alltid bröder med sig så det är ganska svårt att slå ner han när han har två tre livakter med sig!
Sen varför ska man slåss? Slåss gör man när man är tonåring, en kula stoppar alla.

Hur bra fighter man är stoppar en kula en ändå
Citera
2011-10-30, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av macbean
Är han med i $.L?????
$.L accepterar inte kvinnomisshandel eller våldtäcktsmän i sin org

Be att någon översätter vad jag skrev på ditt hemspråk så kanske hissen går ända upp.
Helvete vad du gapar dig hes om dessa Whiggas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in