2010-06-07, 21:52
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absentis
Haha, ber om ursäkt! När man kikar på ett videoklipp och söker på en ny sträng visas filmen fortfarande på vänstra sidan, ser jäkligt fult ut och är stört jobbigt.

Citat:
Ursprungligen postat av ThinkZimple
Tror det skulle vara en av de nya funktionerna dock så har inte jag den skiten än. Du är nog ganska ensam om den.
Jag har inte heller fått den. Jag har dock upplevt den (skräckupplevelse) och den var inget vidare.

Jag vet inte om jag lyckades stänga av den eller om den bara försvann. Kan ha varit på en annan dator.

Återkommer...
2010-06-08, 00:10
Medlem
absentiss avatar
Den är fruktansvärd i alla fall, riktigt enerverande att öppna YouTube på nytt varje gång jag ska söka på något.
2010-06-08, 13:35
Bannlyst
Hej,

Hur blir man partner med youtube? Jag gick under partnership och tryckte på knappen ansök nu? Men jag kommer bara till framsidan? Är det något fel? Någon här som vet hur man gör? Jag har över 1,3miljoner tittare totalt på ungefär 8 klipp, och det stiger på rätt bra.

Vore tacksam för svar!
2010-06-08, 17:54
Medlem
zoN-s avatar
Bumpar tråden lite, fler än jag som har problemet me segt youtube nu? verkligen SUPERSEGT för mig, använder firefox, kan detta göra någon skillnad? Har även telia 8mbit och måste alltid vänta minst 2-3 minute innan jag kan sätta igång en video utan att den pausas i mitten o behöver buffra.
2010-06-08, 18:06
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoN-
Bumpar tråden lite, fler än jag som har problemet me segt youtube nu? verkligen SUPERSEGT för mig, använder firefox, kan detta göra någon skillnad? Har även telia 8mbit och måste alltid vänta minst 2-3 minute innan jag kan sätta igång en video utan att den pausas i mitten o behöver buffra.
Youtube är jävligt segt för mig också för tillfället. Får pausa klippen ett par minuter innan de buffrat färdigt. Och jag sitter på InternetExplorer Telia Adsl.

Skulle tippa på att det är Youtube som har probs med deras servrar
2010-06-08, 18:28
Medlem
dkws avatar
Hej, vi ber om ursäkt för detta tillfälliga problem.
Våra servrar är överbelastade för tillfället men vi beräknar att vi ska köra igång som
vanligt alldeles strax.

Återkom om ni har fler frågor.

Med vänliga häslningar

dkw - Jonas på YouTube support.
2010-06-08, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dkw
Hej, vi ber om ursäkt för detta tillfälliga problem.
Våra servrar är överbelastade för tillfället men vi beräknar att vi ska köra igång som
vanligt alldeles strax.

Återkom om ni har fler frågor.

Med vänliga häslningar

När är strax? Jag tycker det är ofta runt denna tid som det laggar ordentligt på YouTube. USA vaknar och hela internet står still syndromet.
2010-06-08, 20:14
Medlem
dkws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dabman
När är strax? Jag tycker det är ofta runt denna tid som det laggar ordentligt på YouTube. USA vaknar och hela internet står still syndromet.

Problemen ska vara åtgärdande i skrivande stund, om du fortfarande upplever problem så ber vi dig att starta om din webbläsare, alternativt byta till en annan (Internet explorer till Firefox) eller andra webbläsare.

Om problemet inte skulle vara åtgärdat så ber vi dig att logga ut från ditt konto för att sedan vänta i några minuter och därefter logga in. Om du inte har ett konto hos oss behöver du bara vänta några minuter innan du startar YouTube.

Tveka inte att höra av dig igen om du har några fler frågor.

2010-06-08, 20:26
Medlem
Härligt med en från Youtube här! (om det nu verkligen är en från Youtube då...)
Men jag har haft problem med buffring de senaste veckorna, alltså även att 360p videos buffras.
Håller ni på och fixar det också? Eller är det något orelaterat?

[edit]
Andra trådar på flashback som har samma problem
https://www.flashback.org/t1206136
https://www.flashback.org/t1200316

I första tråden så tipsar dom om en länk som visar ens hastighet mot Youtube:
http://www.youtube.com/my_speed
Jag fick väldigt låga siffror, knappt Edge fart (~250 kb/s)

/c
Senast redigerad av Ceaseless 2010-06-08 kl. 20:39.
2010-06-08, 21:11
Medlem
inte fan är det snabbt ikväll inte, jävla skittube!
2010-06-08, 21:11
Medlem
Fungerar perfekt för mig.
2010-06-08, 22:03
Medlem
Jag sitter också på en telia-lina och nu kan jag inte ladda youtube-videos överhuvudtaget. någon som känner igen detta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in