2010-06-06, 23:24
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkZimple
Nej man kan väl fortfarande gå till historik på sitt konto och kolla? Där ser iaf jag alla klipp jag tittat på.
Länk?
2010-06-06, 23:34
Medlem
Under---18s avatar
http://www.youtube.com/my_history
Men man ser inte alla. Har bara ca 1180 och jag vet med 100% säkerhet att det inte är så få
2010-06-06, 23:36
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Under---18
Men man ser inte alla. Har bara ca 1180 och jag vet med 100% säkerhet att det inte är så få
Står att jag bara sett 2100 videos, fast för typ ett år sedan hade jag sett ca 6k videos
2010-06-06, 23:38
Medlem
Naikons avatar
Hade sett 25k videos innan uppdateringen kom
2010-06-07, 00:16
Medlem
Adobes avatar
Hur gör man detta med spel listorna?
http://www.youtube.com/user/MSB

Som ni ser så är överförningarna först, och det är 3 filmer som visas.
Sedan "Din säkerhet" som är en spelningslista? och 3 filmer visas OSV.

Men, däremot på sin egna kanal så får man bara en ruta där man har sin spelningslista.
Alltså inga 3 filmer som den visar.
Hur gör man detta? :S

Svårt att förklara, har inte någon kanal där jag har detta just nu, men kan försöka göra det så får ni se.
2010-06-07, 12:16
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Under---18

Det där måste ju vara från uppdateringen?
2010-06-07, 13:02
Medlem
Biggles avatar
Hejhej,
Jag har en Panasonic DMC-TZ10 (vet inte om det är relevant men..) som jag filmat en spelning med i HD 4:3. Har sedan kortat ner filmen och ändrat till 16:9-format (Windows Live Movie Maker), MEN ändå när jag laddar upp på youtube blir det svarta kanter både uppe och nere. Inte särskilt små kanter heller!

Hur får jag bort dessa så att filmen täcker hela ytan? Har testat ladda upp flera gånger, och en gång blev det så men då blev det den långa okortade versionen (som jag inte vill ha), efter det har jag inte lyckats igen Hjälp!
2010-06-07, 14:10
Medlem
absentiss avatar
Hur i HELVETE får man bort YouTubes äckliga nya sökfunktion?!
2010-06-07, 16:32
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absentis
Hur i HELVETE får man bort YouTubes äckliga nya sökfunktion?!
Nu får du allt ta och vara lite mer specifik.
2010-06-07, 20:28
Medlem
absentiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Nu får du allt ta och vara lite mer specifik.

Haha, ber om ursäkt! När man kikar på ett videoklipp och söker på en ny sträng visas filmen fortfarande på vänstra sidan, ser jäkligt fult ut och är stört jobbigt.
2010-06-07, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggle
Hejhej,
Jag har en Panasonic DMC-TZ10 (vet inte om det är relevant men..) som jag filmat en spelning med i HD 4:3. Har sedan kortat ner filmen och ändrat till 16:9-format (Windows Live Movie Maker), MEN ändå när jag laddar upp på youtube blir det svarta kanter både uppe och nere. Inte särskilt små kanter heller!

Hur får jag bort dessa så att filmen täcker hela ytan? Har testat ladda upp flera gånger, och en gång blev det så men då blev det den långa okortade versionen (som jag inte vill ha), efter det har jag inte lyckats igen Hjälp!

Har du Vegas? Där kan man iallafall göra så att högerklickar på klippet sen går till switch sen stänger av maintain aspect ratio för att få bort de svarta kanterna
2010-06-07, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absentis
Haha, ber om ursäkt! När man kikar på ett videoklipp och söker på en ny sträng visas filmen fortfarande på vänstra sidan, ser jäkligt fult ut och är stört jobbigt.

Tror det skulle vara en av de nya funktionerna dock så har inte jag den skiten än. Du är nog ganska ensam om den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in