Någon som märkte att youtube för ca en dag för kanske 2 månader sedan hade en skitbra funktion på sidan?
Dom gjorde så att om man satt och kollade på en video och sökte på en ny video så låg den videon som man redan kollade på kvar och spelade vidare fast att man fått fram sökresultatet. Den blev alltså lite mindre men fortsatte att spela. Detta var guld om man satt och lyssnade på musikvideor, så man slapp ha tyst medans man letade upp en ny låt .
150 låter ju ändå ganska hyffsat då många knappt får över 100 views om de inte har en hög med subscribers. Sen kan det ju vara svårt att hitta din video om det inte är om något nytt.
Det har du faktiskt rätt i, var bara jag som trodde att det var något lurt med att jag hade valt den som videosvar, tittartanken fick jag eftersom att alla mina andra videos ligger över 2000 oftast, men hur som helst tack för hjälpen
Knappen nere i högra hörnet i videon, som ser ut som en pil som pekar uppåt. Tryck på den och sedan trycker du på den knapp som är röd. Kort och enkel förklaring
Hej, har ett problem. Youtube fungerar inte på min dator. Till min förvåning kan jag komma in på andra datorer. Det hela inträffade när jag laddade upp ett videoklipp. Nu kan jag varken gå in på min kanal eller startsidan.
Någon som har en aning om vad detta kan röra sig om?
Kan lägga till vad som står när sidan har laddats: Anslutningen avbröts - Anslutningen till servern återställdes under hämtningen av sidan.
# Platsen kan tillfälligt vara nere eller upptagen. Försök igen om en
stund.
# Om du inte kan öppna någon sida alls, kontrollera datorns
nätverksanslutning.
# Om datorn eller nätverket skyddas av en brandvägg eller proxy, kontrollera
att Firefox har tillstånd att ansluta till webben.
Går det att ändra email på YouTube!?
Jag reggade mig, och den verkade koppla sig till mitt gmail konto..
Har kunnat logga in med mitt användarnamn på YouTube.
Men nu måste jag skriva min gmail som användarnamn
Youtube är riktigt segt på min dator, är det så för andra med?
Spelar upp en video i 720p ( http://www.youtube.com/watch?v=RRRC-TlGXjo ) och när jag kollar i aktivitetshanteraren så står det att mitt internet använder 0% när jag inte surfar runt, alltså att videon inte laddar. Den stannar på 3:30 nånstans.
Varför? Kan man inte ladda en hel 10 minuters rulle i förväg eller?
Kan tillägga att den laddar den sjukt segt upp tills dess.
Youtube är riktigt segt på min dator, är det så för andra med?
Spelar upp en video i 720p ( http://www.youtube.com/watch?v=RRRC-TlGXjo ) och när jag kollar i aktivitetshanteraren så står det att mitt internet använder 0% när jag inte surfar runt, alltså att videon inte laddar. Den stannar på 3:30 nånstans.
Varför? Kan man inte ladda en hel 10 minuters rulle i förväg eller?
Kan tillägga att den laddar den sjukt segt upp tills dess.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!