2010-11-16, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Varför laddas alla youtubeklipp om när man trycker på fullscreen?? Väntar hundra år för att videos ska buffra färdigt sen äntligen när det är klart och man väljer helskärmsläge så buffrar den om!!

Bugg, tryck på popup på videon för att kringå det.
2010-11-17, 21:59
Medlem
sam_elofs avatar
Finns det något sätt att få bort "Videoklipp i fokus", "Trender" samt "Idag på youtube" från förstasidan? Hatar det
2010-11-17, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sam_elof
Finns det något sätt att få bort "Videoklipp i fokus", "Trender" samt "Idag på youtube" från förstasidan? Hatar det

Ja. Adblock Element Hiding Helper.

Firefox: https://addons.mozilla.org/sv-se/firefox/addon/4364/

Chrome: https://chrome.google.com/extensions...jfbonifbhiglao
2010-11-18, 20:36
Medlem
Tjena! Har lite problem med att ladda upp filmer, blir fel nästan hela tiden. Jag laddar upp filmer jag spelar in via datorn från xboxet, då fungerar MPEG-2 bäst, så det använder jag. Jag har en fil som är runt 800 mb stor och när jag trycker på "Upload" står det att tiden beräknas till ca 300 minuter (!). Okej, sure, jag låter datorn stå på i fem timmar för att sedan gå in igen på youtube och upptäcka att filmen nu står på 117 % uppladdat. Eller som någon gång; "Ditt videoklipp bearbetas".
Jag undrar om det finns någon inställning eller liknande för att det ska gå snabbare, smidigare.
Och nej, jag tankar inte massa skit under tiden och har inte dåligt nätverk (har testat ladda upp via jobbet också).

Tacksam för snabbt svar! Mvh
2010-11-18, 22:21
Medlem
Det har som sagt varit bedrövligt segt på senare tid, men nu kommer jag knappt in på skiten. Hur ska man kunna leva utan youtube?
2010-11-18, 23:26
Medlem
Virrevargs avatar
Upptäckte precis att jag inte längre kan logga in på mitt YT-konto. Verkar som det är försvunnet också. För om jag googlar mitt kontonamn och går in på en video jag lagt upp möts jag av: "Videoklippet är inte längre tillgängligt eftersom den som lagt upp det har stängt sitt YouTube-konto." Mig veterligen har jag inte tagit bort mitt konto. Skulle i så fall varit om jag klickat utan att ha tänkt men då måste jag haft rejäl otur om jag lyckats ta mig så långt som att ta bort kontot. Några teorier?
2010-11-18, 23:29
Medlem
Germanias avatar
du kopierade andras klipp och bannades?
2010-11-18, 23:37
Medlem
Virrevargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
du kopierade andras klipp och bannades?
Jo, jag har lagt upp upphovsrättsskyddat material. Dock har jag inte snott från andra på youtube. Dock inget nytt på några månader. Får man inget meddelande att ens konto blivit bannat på grund av upphovsrättsskäl? Borde ju stå något sådant om inte annat än för ett avskräckande syfte.

Edit: http://www.wipeoutzone.com/forum/sho...d.php?p=186322 Verkar som jag inte är ensam.
Senast redigerad av Virrevarg 2010-11-18 kl. 23:40.
2010-11-19, 01:19
Medlem
sam_elofs avatar
Gah, får ryck snart, försöker ladda upp en fil på 7 minuter, lyckas ladda till 100% och det står "överföringen slutförs..." för att hela tiden gå över till "Överföringen misslyckades på grund av ett okänt fel."
Försökt på två olika operativsystem, xp och 7, firefox och IE, länken som står "Överföringsproblem? Försök med det vanliga överföringsprogrammet (fungerar på äldre datorer och webbläsare." Men inget hjälper. Har aldrig haft det här problemet förut, har iofs inte laddat upp nåt på 6 månader typ, men verkar ju onekligen bero på sidan update runt mars/april. Filen är en wmv fil, försökte även med att konvertera den till avi och lägga upp men med samma resultat.
2010-11-19, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sam_elof
Gah, får ryck snart, försöker ladda upp en fil på 7 minuter, lyckas ladda till 100% och det står "överföringen slutförs..." för att hela tiden gå över till "Överföringen misslyckades på grund av ett okänt fel."
Försökt på två olika operativsystem, xp och 7, firefox och IE, länken som står "Överföringsproblem? Försök med det vanliga överföringsprogrammet (fungerar på äldre datorer och webbläsare." Men inget hjälper. Har aldrig haft det här problemet förut, har iofs inte laddat upp nåt på 6 månader typ, men verkar ju onekligen bero på sidan update runt mars/april. Filen är en wmv fil, försökte även med att konvertera den till avi och lägga upp men med samma resultat.

De har problem nu samma sak hände med min uppladdning. Bara vänta ett par timmar.
2010-11-19, 14:53
Medlem
Flockes avatar
Vet inte vad youtube har för problem nuförtiden men det är helt helvetiskt segt och buggar överallt. Spelaren buggar ofta ur för mig om jag försöker spola eftersom det laddar så segt, istället händer det ingenting även fast det buffrar klippet.
2010-11-19, 15:41
Medlem
sam_elofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flocke
Vet inte vad youtube har för problem nuförtiden men det är helt helvetiskt segt och buggar överallt. Spelaren buggar ofta ur för mig om jag försöker spola eftersom det laddar så segt, istället händer det ingenting även fast det buffrar klippet.

Detsamma händer för mig, känns som det bara gått utför sen "uppdateringen" av sidan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in