2010-04-23, 23:08
Medlem
NollottAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simplasche
Wtf, har dom gjort om designen igen? Har inte sett den här förut. http://img707.imageshack.us/img707/7766/0158.png
Kan dom sluta ta sönder hela designen på Youtube. Det blir ju bara värre och värre.

Det där har jag aldrig sett förut..
2010-04-24, 00:01
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simplasche
Wtf, har dom gjort om designen igen? Har inte sett den här förut. http://img707.imageshack.us/img707/7766/0158.png
Kan dom sluta ta sönder hela designen på Youtube. Det blir ju bara värre och värre.
Nu får du fan ta och förklara dig.

Jag har då fan inte den där designen.
Länk till videon?
2010-04-24, 00:43
Medlem
KchefenLs avatar
hur funkar igentligen youtubes räkneverk?

jag har länge trott att den bara är seg och att det tar ett par dagar innan den reagerar på klicks, men nu ser 2 saker gällande två olika filmer

första så står det att det är 6500 visningar i fast när man klickar upp fönstret för statestik och lägger ihop de antal som står där så går det över 10 000, vad menas med det? "pratar" inte första rutan med de som räknar hur många klicks som kommer från respektive länk?

nummer två

jag har fått in en av mina egna klipp på en större länksite för några dagar sen, min film har för närvarnade 1200 klicks på YT, men på länksiten står det över 25 000, nu har det gått några dagar, borde inte statestiken kommit ikapp?
kan länksidan ha hackat runt youtubes egna räknare?
Senast redigerad av KchefenL 2010-04-24 kl. 00:45. Anledning: fel
2010-04-24, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NollottA
Det där har jag aldrig sett förut..

Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Nu får du fan ta och förklara dig.

Jag har då fan inte den där designen.
Länk till videon?

Dom har tydligen plockat bort designen, den fanns igår på vissa videos.

Den fanns på den här i alla fall, men nu finns inte designen kvar. http://www.youtube.com/watch?v=pC29G...layer_embedded
2010-04-24, 10:21
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KchefenL
jag har länge trott att den bara är seg och att det tar ett par dagar innan den reagerar på klicks, men nu ser 2 saker gällande två olika filmer

första så står det att det är 6500 visningar i fast när man klickar upp fönstret för statestik och lägger ihop de antal som står där så går det över 10 000, vad menas med det? "pratar" inte första rutan med de som räknar hur många klicks som kommer från respektive länk?

nummer två

jag har fått in en av mina egna klipp på en större länksite för några dagar sen, min film har för närvarnade 1200 klicks på YT, men på länksiten står det över 25 000, nu har det gått några dagar, borde inte statestiken kommit ikapp?
kan länksidan ha hackat runt youtubes egna räknare?

hm den ligger efter ibland, min video jag ladda upp med ett Idol-Mariette när idol gick och då, jag ladda upp den på kvällen efter sändning sen när jag vaknade var det 1200 tittare sen slutade den räkna, och fullkomligt exploderade sen i tittare under en dag och då kunde man inte sitta och kolla hur det steg för timmar senare var det 14000 tittare osv ..
2010-04-24, 13:09
Medlem
Blockchoklads avatar
Någon som vet hur man gör för att se hur många videor man har sett?
2010-04-24, 13:10
Medlem
boostankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blockchoklad
Tror de plockade bort den funktionen för ett tag sedan, fråga mig inte varför ...
2010-04-24, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blockchoklad
Tryck på ditt namn uppe i högra hörnet, sen trycker du på "konto".
Så står det där under Översikt, "Videovisningar"
2010-04-24, 13:18
Medlem
boostankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av josott
Tryck på ditt namn uppe i högra hörnet, sen trycker du på "konto".
Så står det där under Översikt, "Videovisningar"
Se där, de har infört det igen! Hade dock för mig att jag hade sett mer än vad det står, kanske fel på den "gamla" räknaren?
2010-04-24, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boostankan
Se där, de har infört det igen! Hade dock för mig att jag hade sett mer än vad det står, kanske fel på den "gamla" räknaren?
Har också för mig att jag sett mångt mycket mer än de 3500 som visas nu, vet att jag sett att det stått över 5000 där
2010-04-24, 13:42
Medlem
Blockchoklads avatar
Ser inget, måste vara någon inställning som är fel..
2010-04-24, 16:22
Medlem
brianmolkos avatar
lite dumt att man inte får se tummar upp och ner som man kunde få se stjärnor förut dvs jag menar på sina egna videos ..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in