Citat:
Ursprungligen postat av KchefenL
jag har länge trott att den bara är seg och att det tar ett par dagar innan den reagerar på klicks, men nu ser 2 saker gällande två olika filmer
första så står det att det är 6500 visningar i fast när man klickar upp fönstret för statestik och lägger ihop de antal som står där så går det över 10 000, vad menas med det? "pratar" inte första rutan med de som räknar hur många klicks som kommer från respektive länk?
nummer två
jag har fått in en av mina egna klipp på en större länksite för några dagar sen, min film har för närvarnade 1200 klicks på YT, men på länksiten står det över 25 000, nu har det gått några dagar, borde inte statestiken kommit ikapp?
kan länksidan ha hackat runt youtubes egna räknare?
hm den ligger efter ibland, min video jag ladda upp med ett Idol-Mariette när idol gick och då, jag ladda upp den på kvällen efter sändning sen när jag vaknade var det 1200 tittare sen slutade den räkna, och fullkomligt exploderade sen i tittare under en dag och då kunde man inte sitta och kolla hur det steg för timmar senare var det 14000 tittare osv ..