2010-05-24, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simplasche
Någon mer än mig som känner det fina lagget på Youtube idag?
Har hänt mig tidigare också. Det spelas upp och sen står den bara och laddar i några minuter, och spelas sedan upp igen.

JA! Verkligen och segt som satan. Men man börjar bli så jävla van vid det ändå så.
2010-05-24, 20:28
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
http://i45.tinypic.com/24l1wmg.jpg

Nu har det blivit så automatiskt, hur gör man så det blir typ 22,400 ? Tack på förhand
Ändra språk till engelska.
2010-05-26, 19:59
Medlem
Infinitums avatar
Bara jag som känner att Youtube är långsammare än vanligt? Tar ovanligt långt tid att ladda klippen.
2010-05-26, 21:13
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Ändra språk till engelska.
Tack!
2010-05-31, 20:42
Bannlyst
Kan ju för helvete inte logga in på mitt konto via Flock! Blir bara redigerad till denna förbannade sidan hela tiden.

Först detta! http://img203.imageshack.us/i/kuktube.png/

Sedan detta! http://img69.imageshack.us/i/aajdsjadja.png/

Ja jag använder ju självklart mitt egna nick. Har testat logga in på mitt gmail konto men inte hjälper det att jag byte lösenord där... På Google Chrome kan jag logga in, försöker idioterna göra så man bara kan använda deras webbläsare för att logga in på deras tjänst?
2010-06-01, 13:09
Medlem
Är medlem i en fansub-grupp och det är ett kräk som lägger upp våra subs på tuben mot våran vilja.
Vad är effektivaste sättet att få bort dem?

Hörde förresten att det skulle gå att ta bort videos genom fejkade copyright-anspråkningar eller liknande... nån som vet mer?
2010-06-01, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peachzor
Är medlem i en fansub-grupp och det är ett kräk som lägger upp våra subs på tuben mot våran vilja.
Vad är effektivaste sättet att få bort dem?

Hörde förresten att det skulle gå att ta bort videos genom fejkade copyright-anspråkningar eller liknande... nån som vet mer?

Fråga kimmo alm, han är en höjdare på att skicka fejkade copyrights.
2010-06-01, 15:28
Medlem
Paco.Escobars avatar
HUR GÖRA?

Hej,
Jag vore extremt tacksam om någon duktig skulle kunna hjälpa mig med en grej. Jag jobbar med en sajt som använder mycket film, och vi funderar på om vi ska flytta vissa delar av vårt material till YouTube eftersom de har en ganska bra inbäddningsfunktion, MEN vi skulle endast vilja använda YouTube som motor, dvs är vi inte så intresserade av att de ska vara synliga för allmänheten. Jag undrar om man på något sätt kna göra filmerna "hemliga" och att man bara kan se dem som inbäddade filmer och inte ha någon synlig "officiell" kanal.

Kort sagt, kan man dölja antalet gånger en film visas och göra den "omöjlig" att hitta på youtube.com men att vi kan distrubuera inbäddningskoder ändå? Tacksam för svar!

MVH
Paco
2010-06-01, 16:04
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paco.Escobar
HUR GÖRA?

Hej,
Jag vore extremt tacksam om någon duktig skulle kunna hjälpa mig med en grej. Jag jobbar med en sajt som använder mycket film, och vi funderar på om vi ska flytta vissa delar av vårt material till YouTube eftersom de har en ganska bra inbäddningsfunktion, MEN vi skulle endast vilja använda YouTube som motor, dvs är vi inte så intresserade av att de ska vara synliga för allmänheten. Jag undrar om man på något sätt kna göra filmerna "hemliga" och att man bara kan se dem som inbäddade filmer och inte ha någon synlig "officiell" kanal.

Kort sagt, kan man dölja antalet gånger en film visas och göra den "omöjlig" att hitta på youtube.com men att vi kan distrubuera inbäddningskoder ändå? Tacksam för svar!

MVH
Paco
Jag tvekar på att det går.

Det lättaste skulle nog vara att fixa någon liten server enbart för filmerna. Ni kan ju ha en egen liten videospelare till huvudsidan, som är länkad till den andra servern.

Vad är felet med att filmerna blir synliga för allmänheten? Troligtvis lär filmerna alstra mer besökare i vilket fall som helst. Folk som gillar filmerna lär väl besöka sidan, speciellt om ni skriver ut "check our site for more".
2010-06-01, 16:08
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paco.Escobar
HUR GÖRA?

Hej,

MVH
Paco

Har för mig att man kan göra en kanalhemlig i inställningarna. Du får kolla de själv då jag inte hinner just nu. Lycka till
2010-06-01, 16:42
Medlem
Paco.Escobars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Jag tvekar på att det går.

Det lättaste skulle nog vara att fixa någon liten server enbart för filmerna. Ni kan ju ha en egen liten videospelare till huvudsidan, som är länkad till den andra servern.

Vad är felet med att filmerna blir synliga för allmänheten? Troligtvis lär filmerna alstra mer besökare i vilket fall som helst. Folk som gillar filmerna lär väl besöka sidan, speciellt om ni skriver ut "check our site for more".

Grejen är den att vi har en annan klient för filmerna i dagsläget och om man vill embedda filmerna så har vi färdiga Iframes, problemet är bara det att en jävla massa ställen kukar sig. Vi kan exempelvis inte lägga filmerna i wordpress.com-bloggar, på facebook etc. därav intresset för youtube
2010-06-01, 16:42
Medlem
AdrianUnlimiteds avatar
InternetDownloadManager

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in