2010-04-02, 00:50
Bannlyst
Vidrigt fult, allt flyter ihop och är rörigt. För vitt och själlöst.
Vad fan tänker de med?
2010-04-02, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azwethinkweiz
Förstår inte vad alla är så upprörda för? Kan ni ge direkta exempel vad som är försämrat i designen? Eller är det bara så att ni inte är vana vid den ännu?

Därför att allting är utslängt lite här och där och det blir bara huller om buller. Innan var allting tydligt. Info om videon till vänster, statistik under videon och kommentarerna under statistiken. Nu ligger alltid lite överallt.
2010-04-02, 00:58
Medlem
netr0pas avatar
Citat:
Förstår inte vad alla är så upprörda för? Kan ni ge direkta exempel vad som är försämrat i designen? Eller är det bara så att ni inte är vana vid den ännu?

Vad jag vet så har youtube beta-testat den här versionen sedan några månader tidigare och jag vet själv att jag fått den här designen som beta-testning förut men jag trodde aldrig de skulle vara så korkade att köra på detta fullt ut...

Att de lanserar detta som fullständig version (om de nu gör det), då vet jag inte riktigt vad jag ska säga: *facepalm* kanske

Jag ska inte klaga så mycket på helheten men för mig får de gärna köra på gamla kommentarsystem eller alternativ förbättra den genom att göra den tydligare.

Sen finns en hel del buggar: När jag "gillade" en video, ja, j*vla gilla-knappen, då favoritserades videon automatiskt - trots att jag inte vill lägga till den i favorit, ville bara rösta, inte favoritsera.

Description ligger också helt fel, tycker description är väldigt viktig del och bör ligga långt upp så folk verkligen kan se den...

Aja, orkar inte klaga mer för då blir man väl kallad för gammal kärring, eller?

Så nej , jag har både gett positiva och negativa kritik, resten kan man inte göra mer. 2/5 toast från min sida.

Ah just det ja, jag glömde det: man ska ju inte betygsätta, man ska ju "gilla" eller inte "gilla", my bad

Lite svårt att gilla eller inte gilla då det finns saker jag gillar men också saker jag inte gillar, hur gör man då om man inte ska betygsätta? Någon som har svaret?
Senast redigerad av netr0pa 2010-04-02 kl. 01:25.
2010-04-02, 01:20
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaos2fu
Det som framförallt är en stor skandal är ju betygssystemet... Like/Dislike??? Vad faan är det liksom...

Fram med den 5-stjärniga skalan igen, allt är inte svart eller vitt.
Alla röstade 1 eller 5 stjärnor, ingen röstade 2-4 så detta är bara bra.

Citat:
Allt flyter ihop för det känns som det inte finns några fasta linjer. YouTube borde ha avgränsat kommentarerna från allt det andra t. ex.

Citat:
Ursprungligen postat av Sebastard2
Därför att allting är utslängt lite här och där och det blir bara huller om buller. Innan var allting tydligt. Info om videon till vänster, statistik under videon och kommentarerna under statistiken. Nu ligger alltid lite överallt.
Nej.
2010-04-02, 01:38
Medlem
kylskops avatar
Klaga inte på skillnad, ni kommer allihop att vänja er efter en vecka..
2010-04-02, 01:45
Medlem
netr0pas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kylskop
Klaga inte på skillnad, ni kommer allihop att vänja er efter en vecka..

Blir man hjärntvättad / tvingad så är det klart man kommer att "vänja sig"

funkar alltid...

Annan fråga: Kanske bara för mig men hittar ni nån knapp där man kan kolla på ALLA kommentarer under kommentar-fältet?

Förr i tiden fanns det en knapp som heter: "visa alla kommentarer"

Nu hittade jag inte den längre, eller är det bara för mig det buggar?

Det blir alltid delay för mig när det gäller kommentarer, ser aldrig de nyaste kommentarerna förän efter 3 dagar... helt konstigt, någon som hamnat i samma situation?
2010-04-02, 02:04
Medlem
Förstår inte riktigt vad som är så dåligt/fult?

Bara man gör videon större (pilen vid högra hörnet) så tycker jag allt flyter ihop och ser ganska fräscht ut:
http://i41.tinypic.com/2r550l2.jpg

Innan var det nån jävla svart fyrkantig ruta med runda hörn bakom videon, nu ser det bättre ut tycker jag.

Visst, comment-delen ser lite hemmagjord ut nu men den gör dom alltid ändringar på så den kommer nog inte se ut sådär en lång stund. Annars vänjer man sig och allt ser bra ut efter ett tag. Eller vill ni ha tillbaka den här röran? http://i42.tinypic.com/i6mnt1.jpg
2010-04-02, 02:10
Medlem
netr0pas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR.
Eller vill ni ha tillbaka den här röran? http://i42.tinypic.com/i6mnt1.jpg

Om jag ska vara helt ärlig så var den där du länkade mycket bättre...

Man ser iaf direkt vilket som var vilket (kan nog anpassa mig till det nya också men den har tyvärr ingen bra struktur, ger den dock en chans men kommentar-systemet måste nog förbättras om det ska bli någonlunda "hit")
2010-04-02, 02:14
Medlem
chaos2fus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Alla röstade 1 eller 5 stjärnor, ingen röstade 2-4 så detta är bara bra.

Allt flyter ihop för det känns som det inte finns några fasta linjer. YouTube borde ha avgränsat kommentarerna från allt det andra t. ex.

Nej.

Jag kan köpa att en majoritet gjorde det, men långt ifrån alla! Tvåan kanske inte användes överdrivet mycket, men absolut trean och fyran.
2010-04-02, 02:38
Bannlyst
Tycker inte om att dom tagit bort 'Favorit' knappen!!!
2010-04-02, 02:45
Medlem
va faan dom har förmiskat videorna som dom ser helt jävla fucked up nu...
2010-04-02, 03:12
Medlem
tidaholm11s avatar
Håller med de flesta här att den gamla designen bör genast återkomma...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in