Citat:
Ursprungligen postat av azwethinkweiz
Förstår inte vad alla är så upprörda för? Kan ni ge direkta exempel vad som är försämrat i designen? Eller är det bara så att ni inte är vana vid den ännu?
Vad jag vet så har youtube beta-testat den här versionen sedan några månader tidigare och jag vet själv att jag fått den här designen som beta-testning förut men jag trodde aldrig de skulle vara så korkade att köra på detta fullt ut...
Att de lanserar detta som fullständig version (om de nu gör det), då vet jag inte riktigt vad jag ska säga: *facepalm* kanske
Jag ska inte klaga så mycket på helheten men för mig får de gärna köra på gamla kommentarsystem eller alternativ förbättra den genom att göra den tydligare.
Sen finns en hel del buggar: När jag "gillade" en video, ja, j*vla gilla-knappen, då favoritserades videon automatiskt - trots att jag inte vill lägga till den i favorit, ville bara rösta, inte favoritsera.
Description ligger också helt fel, tycker description är väldigt viktig del och bör ligga långt upp så folk verkligen kan se den...
Aja, orkar inte klaga mer för då blir man väl kallad för gammal kärring, eller?
Så nej , jag har både gett positiva och negativa kritik, resten kan man inte göra mer. 2/5 toast från min sida.
Ah just det ja, jag glömde det: man ska ju inte betygsätta, man ska ju "gilla" eller inte "gilla", my bad
Lite svårt att gilla eller inte gilla då det finns saker jag gillar men också saker jag inte gillar, hur gör man då om man inte ska betygsätta? Någon som har svaret?