2010-04-01, 20:35
Medlem
Muggizzs avatar
Youtube verkar bli sämmre och sämmre för varje jävla uppdatering.
2010-04-01, 20:42
Bannlyst
Det sämsta är rankingsystemet. Tumme upp och ner = kasst. Sen kasst att man inte kan se hur högt en video är rankad innan man klickat på den OCH rankat den själv. Dåligt.

Sen är designen alldeles för tom för övrigt.
2010-04-01, 20:48
Medlem
swebarbs avatar
ojoj bara mindre och mindre man är på sidan nu me dessa förbannade designs dom gör.
2010-04-01, 21:11
Medlem
Fryers avatar
Jag hoppas verkligen att det nya interfacet är ett aprilskämt
2010-04-01, 21:18
Medlem
O.rly?s avatar
riktigt jobbigt :S Den gamla designen funkade perfekt så varför byta.. Hoppas på ett det är ett aprilskämt.
2010-04-01, 22:13
Citat:
Ursprungligen postat av O.rly?
riktigt jobbigt :S Den gamla designen funkade perfekt så varför byta.. Hoppas på ett det är ett aprilskämt.
Men ofta det är så jävla kul att "skoja till det" med en ny ful design? Aprilskämtet är alternativet att spela upp ASCII-videos, inget annat.
2010-04-01, 22:26
Medlem
n00bwinners avatar
Youtube blir bara sämre och sämre ju desto längre tiden har gått desingmässigt. Idioter på google som ska förstöra allt.
2010-04-01, 22:57
Medlem
Siberia2s avatar
Hoppas verkligen att de tar tillbaka den gamla designen imorgon, som det ser ut nu är det ju förjävligt!
2010-04-01, 23:16
Medlem
Plottis avatar
Sämst. Youtube ser hackat ut.

Hur fan kan man byta till detta?
2010-04-02, 00:33
Medlem
netr0pas avatar
Jag är verkligen INGEN bakåtsträvare och har varit positiv till MÅNGA av youtubes uppdateringar förr i tiden, som tex:

att youtube införde HD-kvalité osv på sina videos....

MEN denna gången: Det verkar som om de känner sig att de är alldeles föööör populära så därför behöver de mindre besökare..

Visst, om de verkligen har det som mål så måste jag verkligen säga:

Grattis Youtube, ni lyckades precis som ni ville ha det!

Har knappast sett några fulare design än detta om jag ska vara helt ärlig - nej jag ljuger inte och överdriver inte heller.

OM jag nu måste plocka ut lite positiva saker med nya designen så är det väl att det är luftigt men listan över synpunkter är alldeles för lång för att posta det här....

Kommentarsystemet - om man jämför den med den gamla så är den gamla faktiskt 1000 gånger bättre.

Jag skiter fullständigt i om ni säger att: "man kommer att vänja sig bla bla bla"

Men mitt argument är: Allt som är nytt måste INTE nödvändigtvis vara bättre! Right? Vem har sagt att det MÅSTE vara bättre bara för att det är NYTT???!?! Vem? Kom fram då!

Man ska ju förbättra hemsidan och inte försämra den - förhoppningsvis. Och är den sämre än gamla designen, varför införa den då? För skojsskull?

Ok, I get it, synd att det inte finns tillräckliga stora konkurrenter till youtube. Nu har Youtube för stort övertag att de kan göra precis vad de vill utan att behöva vara rädd att gå ner i graven....
Senast redigerad av netr0pa 2010-04-02 kl. 00:36.
2010-04-02, 00:43
Medlem
chaos2fus avatar
Det som framförallt är en stor skandal är ju betygssystemet... Like/Dislike??? Vad faan är det liksom...

Fram med den 5-stjärniga skalan igen, allt är inte svart eller vitt.
2010-04-02, 00:46
Medlem
azwethinkweizs avatar
Förstår inte vad alla är så upprörda för? Kan ni ge direkta exempel vad som är försämrat i designen? Eller är det bara så att ni inte är vana vid den ännu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in