2009-12-07, 10:56
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar9
Vill med veta! Hittar inte..
_____

För övrigt, när jag kollade runt lite såg jag fliken "Köp". Kommer Youtube börja ta betalt för vissa videoklipp?

Man hittar inte det på profilen nu längre då?
2009-12-07, 14:35
Medlem
oscar9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Man hittar inte det på profilen nu längre då?

Inte omöjligt men jag hittar det inte.. Har väll inte letat överdrivet utförligt men skulle vara kul att veta.
2009-12-07, 15:10
Medlem
whiplashstalkers avatar
Jag tror inte på det här

Vet ej om någon redan tagit upp det här. Men ibland när ma nser på klipp så kommer denna text upp: "Jag tror inte på det här" i det fält där det ofta står: Du kan inte se detta klipp i ditt land eller Detta konto är spärrat mm.

Va betyder det?
2009-12-07, 20:57
Medlem
Placeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whiplashstalker
Vet ej om någon redan tagit upp det här. Men ibland när ma nser på klipp så kommer denna text upp: "Jag tror inte på det här" i det fält där det ofta står: Du kan inte se detta klipp i ditt land eller Detta konto är spärrat mm.

Va betyder det?
Hmm, har aldrig sett det där. Du har inte ett exempel? Kanske är din webbläsare som av någon enledning varnar för innehållet och inte Youtube?
Senast redigerad av Placeholder 2009-12-07 kl. 21:11.
2009-12-08, 11:58
Medlem
whiplashstalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
Hmm, har aldrig sett det där. Du har inte ett exempel? Kanske är din webbläsare som av någon enledning varnar för innehållet och inte Youtube?

Så här ser det ut:

http://i47.tinypic.com/2j28aq9.jpg

Använder FF om det nu hjälper. Dock tror jag inte FF kan göra det där på YT...
2009-12-09, 10:57
Medlem
Citat:
Så här ser det ut:

Har fått precis samma meddelande, men jag använder google chrome. Secret message to the world!!!
2009-12-09, 21:40
Medlem
Kedoxs avatar
http://www.wimp.com/headoff/
2009-12-09, 23:13
Medlem
Numes avatar
Citat:
Så här ser det ut:

Känns verkligen som att sidans kvalitet gått mycket neråt på senaste tiden, får ''An error occured'' rätt så ofta nu för tiden (ibland spelar det ingen roll hur mycket jag bankar på F5), och har sett den där skojiga flera gånger.....

Kör med firefox nu, var bättre när jag använde opera för ett tag sedan...men tror det mest är på senare tid det blivit värre.

Finns en massa andra fina buggar också,

Prenumerationer har försvunnit (utan att blivit blockad), en video på my favourites går inte att se på fast den fortfarande är uppe.....osv, etc.
2009-12-11, 15:45
Medlem
whiplashstalkers avatar
Rekommenderas för dig

Hur fungerar egentligen funktionen "Rekommenderas för dig"

Jag brukar alltid får liknande klipp jag sett innan. Men idag fick jag en som jag INTE fattar hur i helvete den kan ens finnas för rekommendation för mig.

Snubben i filmen är fett sjuk i huvudet. Iof han är från USA. Men grejen är att han filmar sin lillebror på toan. Hans bror verkar inte bry sig. Riktigt psykfall för helvete. Båda två troligen.

Kollade runt i hans filmer i tags och allt. Men det är inget som verkar stämma.

Så varför rekommenderas hans psykfilmer för mig?
2009-12-11, 19:37
Medlem
PumpkinKings avatar
Är det bara jag som upplevt att youtube varit jätte segt den senaste tiden?
2009-12-12, 01:06
Medlem
zan123s avatar
En fråga... Någon som vet vad som hänt med dom där pratbubblorna/textrutorna man kunde lägga på sin video (genom redigering) och skriva en kort textruta som "kommentera gärna!" eller "subscribe!!!"... ?Hittar inte den funktionen....
2009-12-12, 12:18
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Hur fungerar egentligen funktionen "Rekommenderas för dig"

Jag brukar alltid får liknande klipp jag sett innan. Men idag fick jag en som jag INTE fattar hur i helvete den kan ens finnas för rekommendation för mig.

Snubben i filmen är fett sjuk i huvudet. Iof han är från USA. Men grejen är att han filmar sin lillebror på toan. Hans bror verkar inte bry sig. Riktigt psykfall för helvete. Båda två troligen.

Kollade runt i hans filmer i tags och allt. Men det är inget som verkar stämma.

Så varför rekommenderas hans psykfilmer för mig?
De kanske har märkt vilket psykfall du är ...

Ne, men det är la en bugg eller så har du tittat på någon video som har något gemensamt i texten som psykvideon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in