2009-12-12, 18:53
Medlem
Bureks avatar
Någon som vet om det funkar att radera sitt konto på youtube?

Jag försökte nämligen precis men det stod att jag inte har skrivit in mitt lösenord, problemet är att jag inte hittar något ställe att skriva in lösenordet på när jag ska radera kontot

Orsaken är att jag vill ha ett nytt "nickname" men det kanske går att ändra? Har iaf inte hittat var.
2009-12-13, 12:48
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burek
Någon som vet om det funkar att radera sitt konto på youtube?

Jag försökte nämligen precis men det stod att jag inte har skrivit in mitt lösenord, problemet är att jag inte hittar något ställe att skriva in lösenordet på när jag ska radera kontot

Orsaken är att jag vill ha ett nytt "nickname" men det kanske går att ändra? Har iaf inte hittat var.
* Konto
* Hantera konto
* Ta bort konto
* Nu är det bara att fylla i lösenordet och varför du tar bort kontot om du känner för det.
2009-12-13, 15:39
Medlem
Bureks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -ELF-
* Konto
* Hantera konto
* Ta bort konto
* Nu är det bara att fylla i lösenordet och varför du tar bort kontot om du känner för det.

Har försökte men problemet är att jag hittar ingenstans där man skall skriva in sitt lösenord.. antingen är jag blind eller så buggar det för mig

kolla själv
http://i50.tinypic.com/rs5ymg.jpg
http://i47.tinypic.com/35crl2d.jpg
2009-12-13, 17:00
Medlem
Joakwims avatar
Någon mer än mig som har problem med att ladda upp filmer?

Igår fungerade det bra att ladda upp, idag verkar det inte funka alls. Har testat att ladda upp samma klipp som funkade igår, men det skiter sig...
2009-12-13, 17:13
Medlem
Capys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burek

Tror inte man kan ändra det
2009-12-13, 17:51
Medlem
smulade kottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joakwim
Någon mer än mig som har problem med att ladda upp filmer?

Igår fungerade det bra att ladda upp, idag verkar det inte funka alls. Har testat att ladda upp samma klipp som funkade igår, men det skiter sig...
För mig var det inga problem att ladda upp idag iaf.
Provat att använda pluginet för massuppladdning?
Det strular alltid (för mig iaf) att använda den "vanliga" uppladdningen.
Det tar en jävla tid bara och blir avbrutet hela tiden.

Massuppladdning går bra mycket fortare och du behöver inte lägga flera klipp i kö utan det funkar att bara ladda upp 1
2009-12-13, 18:23
Medlem
Joakwims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smulade kotten
För mig var det inga problem att ladda upp idag iaf.
Provat att använda pluginet för massuppladdning?
Det strular alltid (för mig iaf) att använda den "vanliga" uppladdningen.
Det tar en jävla tid bara och blir avbrutet hela tiden.

Massuppladdning går bra mycket fortare och du behöver inte lägga flera klipp i kö utan det funkar att bara ladda upp 1
Det verkar funka, är på 2% nu... Det går extremt långsamt, men det verkar ju som sagt funka iaf !
2009-12-13, 20:45
Medlem
ZEROX_18s avatar
youtube är fan i mig jävligt konstig sist jag ladda upp en video så fuckade dem upp min film så det typ hackade och allting och fick såna dära fyrkanter som man ibland ser på tvn när det är dålig singnal.
2009-12-14, 08:47
Bannlyst
När jag söker efter tillexemepl "hockey hits" så översätter youtube alla filmer till svenska, rubriken alltså.

Så här ser det ut:

http://img188.imageshack.us/img188/920/jkaf.png

Vad ska man göra för att de ska vara som vanligt igen
2009-12-14, 09:09
Medlem
toffeltjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f1stad
När jag söker efter tillexemepl "hockey hits" så översätter youtube alla filmer till svenska, rubriken alltså.

Så här ser det ut:

http://img188.imageshack.us/img188/920/jkaf.png

Vad ska man göra för att de ska vara som vanligt igen

längst upp till vänster på din bild så är rutan "översätt resultat till mitt språk" ikryssad, bocka av den
2009-12-15, 20:12
Medlem
Buffer i youtube

Lider också av segt youtube sen en tid tillbaka, de har varken med flashplayer, webbläsare eller internet hastighet att göra. Tycks iallafall inte vara ensam om de, någon som har en lösning på detta eller ligger allt under youtubs händer?
Senast redigerad av Zuppen 2009-12-15 kl. 20:36.
2009-12-15, 20:14
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd sammanfogade //Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in