2010-11-27, 23:40
Medlem
Rodolfuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lusse27
Samma sak för mig med. En svart ruta när man väl klickar på en av länkarna bland all text.
Det ser dock ut som vanligt för mig utöver den svarta rutan. Fast ja, då kan man väl anta att YouTube håller på med något om man inte är ensam om det.

Eller är det någon som kan se videos?
2010-11-28, 13:47
Medlem
EverlastingScars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlightNAE
För alla som upplever youtube segt, så kan jag tipsa om SpeedBit Viedo Accelerator! Fungerar utmärkt och de är sällan klippet avbryts för att buffra mitt i allt (har ganska slött bredband).

http://www.videoaccelerator.com/
Tack som fan för tipset! Funkade jättebra, kan till och med se videos i 480p kvalité nu ju

Synd bara att man ska behöva köpa programmet för att kunna se i 720 och 1080. Får väl ta och kolla runt lite och se om det finns att ladda ner någonstans.
2010-11-28, 18:23
Medlem
wzbzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CactusJumper
Klicka på ditt användarnamn > Konto > E-postalternativ > Ny e-postadress
"Den primära e-postadressen för ditt Google-konto är en Gmail-adress. Därför kan den inte ändras just nu. "

Vad är det för bullshit!? Nu är jag riktigt arg...

Går detta inte att fixa?
2010-11-29, 00:34
Medlem
mannenremixas avatar
använder firefox. på seanre dagar har jag bara fått en blank sida... varför? Tack!
2010-11-30, 04:28
Medlem
Helt förstörd nu när den absolut bästa konverteraren genom tiderna http://Dirpy.com har lagts ner. Måste hitta en lika simpel som denna.
2010-11-30, 21:24
Medlem
noonesnames avatar
När jag ska ladda upp en video på youtube så går den en bit sen avbryts det och det står ungefär "okänt fel". Har varit så i flera månader... Då testar man den "avancerade" uppladdaren som ska kunna pausa och sedan fortsätta att ladda upp om något går snett. Den startar, går snabbt i början, ska ta ungefär 5 minuter. Efter ne stund så stannar den på ungefär 10% och det står ca 30 minuter kvar. Där stannar den och fortsätter inte, inte ens om jag lämnar datorn i flera timmar.

Fattar inte, blir tokig! Tidigare har jag alltid kunna ladda upp, men som sagt icke de senaste månaderna. Blir så här varje gång, alla tider på dygnet!
2010-12-01, 16:56
Bannlyst
jag undrar om man kan ta bort sitt konto på youtube?
ångrar mitt upplägg och shit, kan man det?
2010-12-01, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirum

Ja det går. http://quikk.se/?7e5d6
2010-12-01, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkZimple
Ja det går. http://quikk.se/?7e5d6
tack
2010-12-01, 20:29
Medlem
svampdamps avatar
Idag är jag glad, det tog ca 30 minuter att ladda ett 10 minuter långt klipp.
Hejja google era jävla klåpare. Köp mer bandbredd och serverkraft för alla de miljarderna ni sitter på eller sälj skiten till någon som vill ta hand om det
2010-12-01, 20:47
Medlem
golfpapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirum
Tryck på ditt youtube-namn upp till höger när du är inne på youtube->Konto->Hantera Konto->Ta Bort Konto
2010-12-01, 20:49
Medlem
golfpapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Idag är jag glad, det tog ca 30 minuter att ladda ett 10 minuter långt klipp.
Hejja google era jävla klåpare. Köp mer bandbredd och serverkraft för alla de miljarderna ni sitter på eller sälj skiten till någon som vill ta hand om det
Så kan det gå ibland. Laddade du upp klippet i HD? eller kanske 3D? Ibland när jag laddar upp mina flygklipp så går det snabbare att ladda upp i HD än i 360p
Senast redigerad av golfpapa 2010-12-01 kl. 20:51. Anledning: Slant med styrplattan :)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in