För alla som upplever youtube segt, så kan jag tipsa om SpeedBit Viedo Accelerator! Fungerar utmärkt och de är sällan klippet avbryts för att buffra mitt i allt (har ganska slött bredband).
Tack som fan för tipset! Funkade jättebra, kan till och med se videos i 480p kvalité nu ju
Synd bara att man ska behöva köpa programmet för att kunna se i 720 och 1080. Får väl ta och kolla runt lite och se om det finns att ladda ner någonstans.
När jag ska ladda upp en video på youtube så går den en bit sen avbryts det och det står ungefär "okänt fel". Har varit så i flera månader... Då testar man den "avancerade" uppladdaren som ska kunna pausa och sedan fortsätta att ladda upp om något går snett. Den startar, går snabbt i början, ska ta ungefär 5 minuter. Efter ne stund så stannar den på ungefär 10% och det står ca 30 minuter kvar. Där stannar den och fortsätter inte, inte ens om jag lämnar datorn i flera timmar.
Fattar inte, blir tokig! Tidigare har jag alltid kunna ladda upp, men som sagt icke de senaste månaderna. Blir så här varje gång, alla tider på dygnet!
Idag är jag glad, det tog ca 30 minuter att ladda ett 10 minuter långt klipp.
Hejja google era jävla klåpare. Köp mer bandbredd och serverkraft för alla de miljarderna ni sitter på eller sälj skiten till någon som vill ta hand om det
Idag är jag glad, det tog ca 30 minuter att ladda ett 10 minuter långt klipp.
Hejja google era jävla klåpare. Köp mer bandbredd och serverkraft för alla de miljarderna ni sitter på eller sälj skiten till någon som vill ta hand om det
Så kan det gå ibland. Laddade du upp klippet i HD? eller kanske 3D? Ibland när jag laddar upp mina flygklipp så går det snabbare att ladda upp i HD än i 360p
Senast redigerad av golfpapa 2010-12-01 kl. 20:51.
Anledning: Slant med styrplattan :)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!