2009-12-01, 19:37
Medlem
Hur får man bort porr film från favoriterna? Den är där högst uppe på listan hela tiden fast jag tagit bort den.
2009-12-01, 19:53
Medlem
Dan Da Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniBiff3n
Hur får man bort porr film från favoriterna? Den är där högst uppe på listan hela tiden fast jag tagit bort den.
Har du porrfilm i favoriterna på Youtube?
2009-12-01, 20:57
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jyggen
prova ändra från Sverige till Worldwide längst ner på sidan.

För övrigt har youtube varit grymt segt här också hela helgen.
Tack så mycket! Den knappen hade de gömt väl. -.-' Hade redan utube på engelska, men det räckte tydligen inte ...
2009-12-02, 17:27
Bannlyst
Någon som kan klippa denna fil?

Hej allihopa.

Har fått ner denna video både som flv och mp4 men förstår inte riktigt hur man klipper "till" videon.

Jag vill ha de sista 10 sekunderna i mp3-format eller något format som kan spelas på Iphone/Ipod.

http://www.youtube.com/watch?v=a2EHYqnBEB4

Från ca 8.45 när han säger "You know what i mean.. Be to yourself, stay to yourself, trust nobody, TRUST NOBODY.

Till 9.03 ca innan "TRUST-koppen" kommer upp där han säger att hans vänner som han har sett efter "turned on me" Det är alltså denna sekvens jag vill ha, från 8.44-8.45 ca till 9.03-9.04 ca.

Det är detta jag försöker få ut som mp3 fil.

//

inb4 "Haha, niggermusik" och "Haha, en nigger" och "troll"
Jag tycker bara att det han säger passar mig som person då jag har svårt att lita på folk och skulle gärna vilja ha den lilla ljudfilen och har försökt med allt men ändå inte lyckats!!

Så om någon kunde "splitta" denna så hade det varit underbart!
2009-12-02, 17:31
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Trådar sammanfogade //Mod
2009-12-02, 20:48
Medlem
ZEROX_18s avatar
Hur kommer det sig att visa videos med full HD kan man välja via pilen som är på HD knappen att se ni 1080P 720p medans andra filmer som också e i fulll HD inte har det :S
2009-12-04, 21:47
Medlem
Har ett mysko problem med filmer på Youtube.
När man öppnar sidan för videon så tar det 10-20 sekunder innan videon startar och då har den laddat ca 1:15 minuter film. Tidigare startade filmen direkt och filmen ladda medans man såg på klippet.
Extremt jobbigt att behöva vänta på varje klipp nu.
Någon som har en aning om vad detta kan bero på? Har testat med flera webbläsare med samma resultat.
2009-12-05, 09:46
Medlem
undefinedaliass avatar
Hej, jag har haft lite problem med att se på filmer via nätet (åtminstone på vissa sidor) under en tid nu...

Det tar tid innan klippen börjar spelas, t.ex. på Youtube! Riktigt irriterande. Tror inte det beror på sidan i sig, eller mitt internet, utan något med 'flash player' eller något sånt. Har inte varit så här innan.
Filmen laddas liksom - upp till en minut ibland, sen börjar den spelas (fast den har laddat typ halva filmen, vilket syns på 'baren'/tidslinjen).

Vad kan felet vara!?

Tack på förhand!
2009-12-05, 18:04
Medlem
Placeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEROX_18
Hur kommer det sig att visa videos med full HD kan man välja via pilen som är på HD knappen att se ni 1080P 720p medans andra filmer som också e i fulll HD inte har det :S
Antagligen har de inte uppladdats med tillräcklig kvalitet för att stödja formatet.

Citat:
Ursprungligen postat av undefinedalias
Hej, jag har haft lite problem med att se på filmer via nätet (åtminstone på vissa sidor) under en tid nu...

Det tar tid innan klippen börjar spelas, t.ex. på Youtube! Riktigt irriterande. Tror inte det beror på sidan i sig, eller mitt internet, utan något med 'flash player' eller något sånt. Har inte varit så här innan.
Filmen laddas liksom - upp till en minut ibland, sen börjar den spelas (fast den har laddat typ halva filmen, vilket syns på 'baren'/tidslinjen).

Vad kan felet vara!?
Vissa format gör så har jag märkt, speciellt när det bara är ljud med bakgrundsbild. Men om det är på alla filmer så kanske du måste uppgradera Flash?
2009-12-06, 18:16
Medlem
smulade kottens avatar
Vart i helvete kan man se hur många klipp man har kikat på genom åren?
Vet att jag låg på 198** innan dom förstörde youtube med deras äckliga uppdateringar
2009-12-06, 23:09
Medlem
ducklings avatar
Jag har ett problem med uppladdningen av ett filmklipp. Filmen är filmad i 16:9, redigerad i 16:9, men youtube vägrar att visa den i 16:9! Det allra konstigaste är att den verkar vara 16:9 på thumbnailen, men när man klickar igång filmen krymper den ihop till 4:3. Varför, hur gör jag för att fixa det?
2009-12-07, 08:49
Medlem
oscar9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smulade kotten
Vart i helvete kan man se hur många klipp man har kikat på genom åren?
Vet att jag låg på 198** innan dom förstörde youtube med deras äckliga uppdateringar

Vill med veta! Hittar inte..
_____

För övrigt, när jag kollade runt lite såg jag fliken "Köp". Kommer Youtube börja ta betalt för vissa videoklipp?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in