2009-11-11, 21:16
Medlem
Dan Da Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m5kungen
jag har samma problem. jag har haft ett konto på Youtbe sedan -06.
allt har funkat bra fram tills för 2v sedan.
jag kan inte längre logga in.
försökt med ett antal olika datorer. har försökt återställa lösen med att ange mitt kontonamn och även med att ange min mailadress.
dom2 sätten man kan återställa kontot på deras sida. men jag får aldrig mailsvar med återställning från dom!
nån som har nåt tips? hur man får kontakt med dom?
varför återställningen inte funkar? på andra sajter får man autosvarsmailet direkt.
Låter som någon hackat ditt konto och bytt lösen/mejladress. Men jag har inga bevis utöver det du skrivit...
2009-11-11, 21:42
Medlem
Tja, jag kommer inte in på youtube längre.
När jag klickar mig in på sidan så stor de så här:

Bad Request

Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.

Cookie: VISITOR_INFO1_LIVE=4NS8Bnzic; LOGIN_INFO=c5d93a09fac62c86330c429f14c2watched_vid eo_id_liwat
ched_video_id_list_splforlife=782b0e498660e038babb a5c2c085ZRcw
==; watched_video_id_list_splforlife=c13823ecf0f4e51b3 de0a292ecw
_video_id_list_splforlife=6ed16398ecff2a64dc5fad99 01c0...........

Apache Server at www.youtube.com Port 80

Någon som vet vad jag kan göra?
2009-11-13, 03:40
Bannlyst
Hej!

Alltså, hur fixar man sina klipp på repeat?
Lite störigt att behöva klicka konstant varenda gång.
Finns det något slags tillägg man kan ladda ner? Att ladda hem varenda video för att kunna fixa den på repeat vet jag redan hur man gör.
2009-11-17, 18:46
Medlem
Vad har hänt med "videos watched" på ens sida? Verkar vara borta.
2009-11-17, 21:22
Bannlyst
Måste bara visa denna. Så bra!

http://www.youtube.com/watch?v=-9p--1HNnAQ
2009-11-18, 18:44
Medlem
AldoRaines avatar
Hjälp tack

Hej!

Två frågor. Om jag laddat upp en video från min kamera till youtube, hur gör jag för att lägga till bakgrundsmusik från en mp3 låt på datorn? Sen undrar jag om det går att censurera mitt ansikte i videon på något sätt?
2009-11-18, 18:52
Medlem
AldoRaines avatar
Hej!

Två frågor. Om jag laddat upp en video från min kamera till youtube, hur gör jag för att lägga till bakgrundsmusik från en mp3 låt på datorn? Sen undrar jag om det går att censurera mitt ansikte i videon på något sätt?
2009-11-18, 20:57
Medlem
Dan Da Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine
Hej!

Mig veterligen måste detta göras innan du laddar upp filmen på youtube. Musik kan läggas till mha Windows movie maker. censur behöver du nog kraftigare program till. Edit studio, vegas, premiere pro eller after effects tex.
2009-11-18, 21:28
Medlem
Tölps avatar
Såg igår att min statistik för hur många videos man har tittat på är försvunnen. Antar att det har drabbat alla eller? Blev helt ärligt lite sur över att dom gjort så! Rätt töntigt men jag älskar såna onödiga statistikgrejer
2009-11-18, 21:33
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan Da Man
Mig veterligen måste detta göras innan du laddar upp filmen på youtube. Musik kan läggas till mha Windows movie maker. censur behöver du nog kraftigare program till. Edit studio, vegas, premiere pro eller after effects tex.

Tack för svaret! Trodde faktiskt att det var "enklare" än så.
2009-11-18, 22:00
Medlem
Buksmärtas avatar
Youtube har ju blivit förjävla dåligt på senare tid. Tar evigheter att ladda klipp. Man kan inte spola längre osv(klippen hänger sig). Varför har ingen reagerat på hur jävla uselt det är? Och nej, det är inte bara på min dator.
2009-11-18, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buksmärta
Youtube har ju blivit förjävla dåligt på senare tid. Tar evigheter att ladda klipp. Man kan inte spola längre osv(klippen hänger sig). Varför har ingen reagerat på hur jävla uselt det är? Och nej, det är inte bara på min dator.

Sant, plus att dem tar bort alla bra klipp och låtar..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in