2009-08-07, 02:21
Bannlyst
Youtube är skit!
2009-08-07, 22:39
Medlem
Inte youtube direkt, men
http://www.todaysbigthing.com/2009/08/05
Är denna riktig? Verkar ju som reklam med tanke på slutet .
2009-08-07, 22:41
Medlem
Neonights avatar
Youtube var bra...nu är det för mycke censur, reklam och skit.
2009-08-10, 13:33
Medlem
Tubby Steves avatar
Förr kunde man se en lista över alla klipp på youtube med mest visningar men nu när jag väljer att sortera efter mest visningar och all time så har klippet med mest views typ 22 miljoner views, men vet att det finns klipp med över hundra miljoner views. hur får jag fram den listan?
2009-08-10, 13:52
Medlem
Har skapat en spellista och gjort den publik, men när jag loggar ut och söker efter den så hittar jag inte den. Varför?
2009-08-10, 16:20
Medlem
gazms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubby Steve
Förr kunde man se en lista över alla klipp på youtube med mest visningar men nu när jag väljer att sortera efter mest visningar och all time så har klippet med mest views typ 22 miljoner views, men vet att det finns klipp med över hundra miljoner views. hur får jag fram den listan?

Vill också veta det.
2009-08-10, 19:25
Medlem
semuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Youtube var bra...nu är det för mycke censur, reklam och skit.

Det har väl alltid varit censur på youtube? Håller dock med om att det är för mycket reklam på sidan.
2009-08-18, 17:34
Medlem
Necromantias avatar
Youtube hjälp.

Hejsan Flashbackare.
Jag håller på att göra en film tillsammans med två av mina vänner, där en låt ifrån Kingdom Come är med. Men problemet jag har stött på är att när jag försöker lägga upp filmen, så står det:

"Videoklippet är inte längre tillgängligt på grund av ett upphovsrättsanspråk från tredje part."

Detta antar jag är för att det ligger något i mp3 filen från Kingdom Come, som visar att den är skyddad. Jag behöver hjälp med det här, och är säker på att någon på Flashback vet.
Jag har köpt CD:n i fråga där låten är med.

Enormt tacksam för svar!
2009-08-18, 17:36
Att du har köpt CD:n betyder inte att du får sprida det på nätet på de viset.
2009-08-18, 17:37
Medlem
Necromantias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamooshka
Att du har köpt CD:n betyder inte att du får sprida det på nätet på de viset.

Försöker inte "sprida" det, vill bara ha upp filmen på Youtube, där låten i fråga är med.
Räknas det som att sprida den?
2009-08-18, 17:38
Citat:
Ursprungligen postat av Necromantia
Försöker inte "sprida" det, vill bara ha upp filmen på Youtube, där låten i fråga är med.
Räknas det som att sprida den?
Klart det gör, du lägger ju upp låten för allmänheten på nätet, varför skulle det inte räknas som spridning?
2009-08-18, 17:46
Medlem
Necromantias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamooshka
Klart det gör, du lägger ju upp låten för allmänheten på nätet, varför skulle det inte räknas som spridning?

Antog att det inte gjorde det, då jag inte erbjuder nedladdning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in