Det buffrar knappt överhuvudtaget. Ibland buffrar det någon sekund, sen stannar det, ibland kommer det inte igång alls.
Jag har även märkt nu att det funkar att ladda videos på andra sidor. Jag testade för skojs skull Google Video och det gick utan problem att ladda, så det verkar ju verkligen som att Youtube har brakat ihop för mig.
Jag testade att ta bort Flash från datorn och installerade om det när Youtube bad om det. Ingen skillnad. Testade även att stänga brandväggen och ladda, men ingen skillnad där heller.
Faktiskt jävligt weird. Ingen verkar förstå vad det beror på av mina dator geeks polare heller.
Verkar som att detta kommer upp då och då... Men jag har testat alla dessa + en jädra massa som jag har Googlat på, men lyckas verkligen inte få något att funka. De flesta händer det ingenting på, vissa öppnar inte ens sidan och andra ger felmeddelanden efter att ha kommit en bit.
Är det tillfälligt eller fungerar det så pass uselt hela tiden?
www.flv2mp3.com använder jag.. fast på senaste tiden så kan man inte trycka in länkar i han.. men det löser man med plug-innet "downloadhelper" till firefox.. då plockar man ner flv filen till skrvibordet och sen tankar man upp det istället.
Verkar ju inte vara internet som är segt då...
Kanske pröva en äldre version av Flash? Många, inklusive jag själv har haft problem i flera år med just Youtube (dock inte med just ditt symptom) vilket fixades med att köra Flash 9.47 eller vad den hette: http://kb.adobe.com/selfservice/view...nalId=tn_14266
Dra ner Flash Player 9 därifrån och installera den. Värt ett försök iaf.
Vet någon trevlig själ hur man kan ta bort det där som erbjuder "SVENSK VERSION" precis när man surfar in? Måste alltid trycka avbryt och det är ju jobbigt. Finns det ingen "Fråga mig inte igen"-knapp?
Vet någon trevlig själ hur man kan ta bort det där som erbjuder "SVENSK VERSION" precis när man surfar in? Måste alltid trycka avbryt och det är ju jobbigt. Finns det ingen "Fråga mig inte igen"-knapp?
sluta ta bort cookies varje gång du stänger ner webbläsaren.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!