Haha vafan, låna accounts?

Tror inte det lär finnas många, om det finns har några säkert redan snott dom, ändrat pass. Eller så har dom tagit bort dom.
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Om din video helt plötsligt skjuter i höjden med tusentals views, tusentals tummar upp och massvis med bra kommentarer fryser YouTube din video temorärt. Oftast händer detta på ca. 300 views (därför visningsräknaren ofta fastnar på 300 något för stora kanaler med många subscribers)
Kör med proxy så klarar du dig. Det är IP och webbläsarens kakor man går efter, om jag känner min google rätt.
Detta testade jag för cirka 6 månader sedan.
Men jag använde ingen proxy.
Jag använde endast ett FF addon där jag kan högerklicka och gå in på "Reload every" -> x secound.
Så istället så gjorde jag så den reloadade..
Men ja, efter 300 views stoppas den ett tag.. och om man gör på samma IP som jag gjorde, så kommer videon bli borttagen från sökningarna helt och hållet. Då är det verkligen ingen idé att ens ha kvar den då det inte går att hitta den direkt.
Men OM man gör detta med en proxy då, hur måste man då göra med kakorna?
OM jag t.ex tar på TOR proxy, sedan låter jag den reloada typ 100 gånger
sedan byter jag IP nummer på TOR proxyn och sedan rensar alla kakor i firefox (hur gör jag det?), kommer det då fungera att köra 100 mer views på de nya IP nummret och inga kakor i firefox?