2008-12-21, 21:25
Medlem
Luigis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smygrökarn
Fan jag tror jag är youtube beroende, kan inte sluta. Sitter bara vid youtube hela dan
Du skulle behöva ett YouTube-plåster, det är helt klart.
Nej men börja trappa ner lite i taget så fixar det sig
2008-12-26, 06:49
Medlem
asså först vill inte staten att jag ser på ett viss klipp på youtube, då står det att det inte är tillgängligt i mitt land, mod tar bort detta inlägg för dom vågar inte inse sanningen eller vill inte att det sprids vidare. staten vill inte att jag ser på vissa filmer och kan skapar en egen uppfattning och försöker få folk att förstå vad problemet är. nu skulle jag precis skriva hur det gick till på en viss sak som någon frågade på youtube, me nnej det gick inte. vad fan kommer jag med något intelligent så får jag inte fram det för då stoppas jag av t.ex. youtube. jag kunde inte skicka replys eller nånting alls. fick inte skriva ett fristående inlägg heller. värden är emot mej.

Edit: FUCK Sverige och och regering som tycker att jag inte få se på vad jag vill, för att skapa egen uppfattning och sprida den vidare.
Senast redigerad av BongHookah 2008-12-26 kl. 06:51.
2008-12-26, 07:17
Medlem
kan tilläga att efter jag skrev detta så fick jag fram en ruta där jag kunde skriva reply. äntligen! att det måste finnas någon som berättar hur det är fattar jag inte varför. varför inte fixa denna direkt så jag slapp skriva det jag skrev. Världen...
2009-01-10, 02:02
Medlem
rezzs avatar
YouTube hackar

Ja formatera precis om, och youtube, och andra stremade videor hackar trotts det. Datorn var verkligen inte så här när ja köpte den.. (youtube fungerade i alla fall bra.) Datorn måste helt enkelt ha blitt seegare med tiden.. eller vad kan det annars va som gör att det hackar?
2009-01-10, 02:05
Medlem
927s avatar
för mej kan det hacka om det inte går att ladda ner tillräckligt snabbt men det händer inte ofta
2009-01-10, 02:07
Medlem
Andreasvbs avatar
Eftersom du formaterade om precis har du nog glömt att installerat drivrutiner för ditt grafikkort.
2009-01-10, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Eftersom du formaterade om precis har du nog glömt att installerat drivrutiner för ditt grafikkort.

Yepp, eller så strular flash eller java. Minns inte riktigt vilken av dem det är youtube använder sig av.
2009-01-10, 13:25
Medlem
G2rs avatar
installera drivrutiner och java, samt flashplayer. Tror att det ska funka
2009-01-10, 22:24
Medlem
rezzs avatar
Har installerat om java och flashplayer.. problemet kvarstår.

När ja skall komma på vad ja har för grafikkort i min bärbara går det sämre. Ja körde SiSandra och det står ATI Radeon Chipset.
Inne på deras hemsida hade dom en drivrutin för "Radeon Cards" som ja antog va någon allmän typ, men ja kan inte installera den, med felmeddelandet att installationen inte hittar något kort!

Hur skall ja ta reda på vad det är för kort? Datan är gammal så några papper finns inte kvar.
2009-01-11, 14:13
Medlem
G2rs avatar
Hmm, ladda ner everest, det kan se alla saker du har i datorn, sen kan du googla grafikkortets namn och drivers eller nåt.

http://www.softpedia.com/get/System/...-Edition.shtml

tror att det är senaste version. Lycka till!
2009-01-11, 14:19
Medlem
Alfaslangs avatar
Grafikkortstillverkarna är lite kinkiga när det gäller drivisar för bärbara datorer.

Du får helt enkelt gå in på datortillverkarens hemsida och ladda ner grafikkortsdrivrutinen därifrån.
2009-01-14, 17:27
Medlem
pixxx_s avatar
Ladda ner från youtube*

Hej! Vad använder ni för program för att ladda ner musik etc. från youtube? Jag har använt vixy converter beta förut men nu verkar det ha fått nåt fel eftersom "start" knappen är grå och inte går att trycka på , (nån som vet felet) ?
Posta era smidigaste download from youtube program nu!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in