Tanka ner hela paketet, alternativt bara "Free YouTube to MP3 Converter"
Fungerar prima.
För att slippa typ "10 sekunder innan ditt fönster stängs", så måste man installera deras toolbar som följer med. Jag tipsar dig om att installera det och sen bara inaktivera det. Då försvinner allt sånt och det fungerar prima, snabbt och bra kvalité (så gott det går via YouTube)
Jag undrar hur man lägger in ett youtube klipp i ett inlägg men jag vill bara ha ”panelen” där ”play” knappen och ”fullskärms” knappen är (Alltså ingen video utan man bara lyssnar).
Jag undrar hur man lägger in ett youtube klipp i ett inlägg men jag vill bara ha ”panelen” där ”play” knappen och ”fullskärms” knappen är (Alltså ingen video utan man bara lyssnar).
Hur gör jag det?
Tack på förhand!
Du ändrar höjden i embed koden tills det ser bra ut.
YouTube verkar gilla att lägga till onödiga funktioner som gör så att allt går segt.
Som nu när det kommer upp en ruta så fort man gillar ett videoklipp. Igår frös sig Chrome i kanske 2 minuter innan jag kunde använda den igen
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!