2010-06-10, 23:03
Medlem
Varför var dom tvungen att ha möjligheten att kolla på videorna i HD? Det är ju för faen Youtube, amatörinspelade bloopers, 15-åriga bloggers och musikvideos från 80-talet. Det är ju knappast så att man kollar på en streamed film eller laddar ner ngt från sidan.
2010-06-11, 00:07
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudeheaven
Varför var dom tvungen att ha möjligheten att kolla på videorna i HD? Det är ju för faen Youtube, amatörinspelade bloopers, 15-åriga bloggers och musikvideos från 80-talet. Det är ju knappast så att man kollar på en streamed film eller laddar ner ngt från sidan.

Ja, fy vad hemskt att utvecklingen går framåt.
2010-06-11, 00:40
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slapstick
Men de samarbetar ju över nationsgränserna förstår du väl? *rättar till foliehatten*

Men nu funkar det här igen... Får se hur länge det håller i sig.
Funkat för mig senaste timmarna också.
Citat:
Ursprungligen postat av Chowie
det här är helt jävla sjukt, 2 sekunder sen buffer. känns som dom tog sig vatten över huvudet när dom uppdaterade alla till 1080 utan att uppdatera servrarna eller vad kan stå på tok?
HD är inte problemet.. Jag har samma laddningstider i 1080p som i 360p när det väl funkar.. Tror mer på bandbredd än server.
2010-06-11, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exabyte
Ja, fy vad hemskt att utvecklingen går framåt.

Näe fy faen. Internet var bättre på 80-talet. Nu är allting skit....
2010-06-11, 01:52
Medlem
Skogsvildens avatar
Nu funkar allt bra för mig..
2010-06-11, 13:38
Medlem
carubis avatar
Vet inte om någon har tagit upp detta förut, men, förut kunde man se på sin profil hur många youtube-klipp man själv hade tittat på genom åren. Det var intressant tyckte jag då jag kunde räkna ut ungefär hur många timmar jag kollat på klipp. Verkar som denna lilla counter försvann för några uppdateringar sen, jag har letat, men inte hittat. Finns den kvar nånstans?
2010-06-11, 14:15
Medlem
Tant_Gröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carubi
Vet inte om någon har tagit upp detta förut, men, förut kunde man se på sin profil hur många youtube-klipp man själv hade tittat på genom åren. Det var intressant tyckte jag då jag kunde räkna ut ungefär hur många timmar jag kollat på klipp. Verkar som denna lilla counter försvann för några uppdateringar sen, jag har letat, men inte hittat. Finns den kvar nånstans?
Usch, den visste jag inte om att den funnits. Vill man verkligen veta?
2010-06-11, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carubi

Kolla några sidor tillbaks. Hint: Sida 80
Senast redigerad av ThinkZimple 2010-06-11 kl. 14:51.
2010-06-11, 16:13
Medlem
duffsters avatar
Hej,

youtube har aldrig varit så här segt för mig. Förut har en video startat nästintill direkt när man klickat in sig på den så att säga. Mitt internet är det inte något fel på, inte min dator heller. Har kollat så att jag inte har något virus eller skräp som gör uppkopplingen sämre, förstår inte varför det går så segt? Även andra videosajter går segt, känns som att videon "buffrar" mest. Någon vet varför det kan vara så här? Finns det något program som gör buffringen snabbare, detta är jobbigt & segt!!
2010-06-11, 17:05
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duffster
Hej,

youtube har aldrig varit så här segt för mig. Förut har en video startat nästintill direkt när man klickat in sig på den så att säga. Mitt internet är det inte något fel på, inte min dator heller. Har kollat så att jag inte har något virus eller skräp som gör uppkopplingen sämre, förstår inte varför det går så segt? Även andra videosajter går segt, känns som att videon "buffrar" mest. Någon vet varför det kan vara så här? Finns det något program som gör buffringen snabbare, detta är jobbigt & segt!!

Jag har faktiskt samma problem. Jag tror att det har att göra med youtubes servrar. Vissa klipp laddar supersnabbt medan andra laddar för all evighet.
2010-06-11, 17:36
Medlem
Coffeeaddicteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudeheaven
Näe fy faen. Internet var bättre på 80-talet. Nu är allting skit....

Hoppas du skämtar, du kan väl omöjligt säga att internet var bättre på 80 talet
2010-06-11, 18:56
Medlem
carubis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkZimple
Kolla några sidor tillbaks. Hint: Sida 80

tack brorsan. synd att det är borttaget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in