2010-07-31, 01:58
Medlem
cheeffs avatar
Har själv inte hittat något bland inställningarna som tar bort det, tycker ju att man inte ska behöva köra med scripts och grejer för att ta bort något som jag än inte sett så överdrivet mycket positivt om.
2010-08-01, 08:59
Medlem
Freddesssons avatar
Låna youtube accounts, för att "Gilla" videor och få dem högt upp i Youtube.

Tjenna!

Tänkte bara fråga om det är någon som känner till någon hemsida som lånar ut youtube accounts. Det jag ska använda de olika accounten är att trycka på knappen "Gilla" på mina videos för att få dom högt upp på youtube...
Tänker på en sida, typ som de som lånar ut mail.. fast youtube accs

Men om nu inte detta finns så frågar jag er, finns det ngt annat sätt att få många "Gillningar" på sina filmer?
Hittade någon sida som gav en subscribers genom att man subscribade typ tio st och sedan fick man egna subscribers.. men det har jag aldrig haft användning för -_- Men något liknande kanske, bara att det ska handla om "Gilla"!

Har inte hittat det som jag sökt än. (Men är öppen för alla tips)

Ursäkta för röran :P
2010-08-01, 11:09
Medlem
klo5588s avatar
gör bra videos. så gillar folk.

instuktionsvideos eller videos med helt random humor verkar vara populärt.
2010-08-01, 12:11
Medlem
antagonistens avatar
De lär ju stänga ner ditt konto och plocka bort dina videos om de upptäcker ditt fuskande. Om du vill få någon som helst effekt av rösterna måste du lägga miljontals unika röster, något som verkar ENORMT jävla tidskrävande och jag förstår inte riktigt hur man kan lägga ner så mycket jobb bara för att få lite e-fame...
2010-08-01, 12:44
Medlem
Freddesssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klo5588
gör bra videos. så gillar folk.

instuktionsvideos eller videos med helt random humor verkar vara populärt.

Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
De lär ju stänga ner ditt konto och plocka bort dina videos om de upptäcker ditt fuskande. Om du vill få någon som helst effekt av rösterna måste du lägga miljontals unika röster, något som verkar ENORMT jävla tidskrävande och jag förstår inte riktigt hur man kan lägga ner så mycket jobb bara för att få lite e-fame...

Problemet är att alla bara ser videon, använder mina länkar i description och skiter i att trycka gilla, även om min tutorial har hjälpt dom :/

Och jag vill få mer visningar och därför vill jag bara hjälpa mig lite på traven Om youtube orkar ta bort mina filmer / konto så får dom väll göra det Det är ju bara göra nytt, palla bry (Y)
2010-08-01, 12:53
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddessson
Problemet är att alla bara ser videon, använder mina länkar i description och skiter i att trycka gilla, även om min tutorial har hjälpt dom :/
Är inte ditt primära syfte att hjälpa folk snarare än att göra dig ett namn? Det känns ju som att det är tanken när man skapar en instruktionsvideo till någonting... Varför vill du förresten få många visningar? Säljer du kurser eller liknande?
2010-08-01, 13:26
Medlem
CheapAlerts avatar
Jag har ett program som fixar views och rating, PMa om du är sugen så får du det på eftermiddagen.
2010-08-01, 13:48
Medlem
Freddesssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheapAlert
Jag har ett program som fixar views och rating, PMa om du är sugen så får du det på eftermiddagen.

Låter skit bra! Skickar ett Pm

Vill även säga att andra program och alternativ fortfarande söks :P
2010-08-01, 19:39
Medlem
Crossmacks avatar
Film --> IT //mod
2010-08-01, 20:49
Medlem
Mantisss avatar
Fan. Nu går det segt att buffra igen.
2010-08-01, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Fan. Nu går det segt att buffra igen.

Speciellt HD.
2010-08-01, 21:21
Medlem
hansolo86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkZimple
Speciellt HD.

Inte bara jag då! Övriga surfningen och stream går fint men youtube är som sirap! =/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in