Tänkte att jag skulle vara snäll mot Lariend och spara hans helg
Dags för att bli en potential kandidat för näthat

Brukar egentligen inte svara på skeptiker då jag inte finner någon tid med det, men nu när jag ändå har tid över och finner det lite som ett nöje att argumentera so lets hit it!
Jag har läst igenom majoriteten av tråden enda sedan jag hoppade med i Kyäni, tror jag aldrig sett en tråd som innehåller så mycket påståenden grundade på okunskap. Baserar fakta på vad ni hört om MLM innan Kyäni uppstod, guess what - Kyäni förändrar spelreglerna. Jag tänkte gå igenom Kyäni som företag - Ställ frågor så ska jag försöka besvara de så gott jag kan.
För att lyckas i en business så behöver du tre "hörnstenar".
- Ett behov
- Produkter
- Ett system
Du kan ha alla dessa hörnstenar men har du inte ett företag som kan leverera detta kommer det bli svårare att lyckas. Företaget ska stå för:
- Stabilitet
- Det ska vara ledande
- Det ska ha en långsiktig version
Behovet: Huvudsakligen baserad på statistik från Världshälsoorganisation (WHO) så sägs det att 80% av människorna dör av ohälsa. 63% av dessa fall kan förebyggas med bl.a hälsotips.
Produkter: Kyäni är inget produktbolag. Det har 3 stycken produkter. Den såkallade Kyänis Hälsotriangel. Baserad på forskning och uppbackad av moderjord. Helt naturligt framställda.
Ett system: Om du bestämmer dig för att hoppa med Kyäni så kommer du jobba efter ett system som har bevisats att fungera. Du ska inte behöva uppfinna hjulet. För att tjäna pengar måste du investera pengar - Det förstår varenda vettig businessmänniska. I detta fall handlar det om ca 4,000 kronor. Det ger dig en världslicens som ger dig rätt att operera i alla länder Kyäni har öppnat, och kommer att öppna i, för all framtid. Utöver licensen så får du även 5st
Sunrise-lådor som du öppnar och delar upp 120 av dessa påsar (dvs fyra lådor Sunrise) i 24 högar, fem påsar i varje hög. Den femte lådan äter du själv - Om du inte äter produkterna så kan du knappast sälja dessa. Argumentet "jag äter inte Sunrise själv men jag tycker du ska göra det" - Du kommer inte komma speciellt långt.
Du låter 24st personer i din omgivning att testa 5st Sunrise kostnadsfritt och sedan följer du upp.
Systemet utgår från tre ben som du bygger rakt ner. Allting är baserat på volym. Ett revolutionerade system som denna marknad inte skådat förut.
Du kan även gå in på enbart världslicensen, om du t.ex enbart vill arbeta med kunder eller har finansiella problem. Dock svårt att marknadsföra produkter du själv inte testat. För varje kund som köper ett triangelpaket tjänar du 225 kronor.
---
Stabilitet: Kyäni är ett familjeföretag grundat av de amerikanska familjerna Powell, Hansen och Taylor. Familjen Powell har gått och blivit pensionärer, innan Kyäni-tiden ägde dom en franschisekedja med kanelbullar. Sålde denna och investerade säljpengarna i Kyäni. Kirk Hansen har drivit familjeföretag med sin pappa, började med oljeföretag och är nu ett av de större oljeföretagen i västvärlden.
Carl Taylor har även han sysslat med ett familjeföretag, potatisodling. Familjen började med tre stycken plogar och en häst. Nu har dom hundratusentalshektar av potatis och en av de största potatisodlingarna i västvärlden.
Stabiliteten ligger i att familjerna har bland annat aldrig misslyckats i en business, samt att de har kapital att bedriva en verksamhet som denna då Kyäni är inte den enda inkomstkällan.
Ledande: Kyäni har fyra stycken framgångsrika forskare som har dedikerat majoriteten av sitt liv till forskning som är bakgrunden till Kyänis hälsotriangel. Baserad på forskning, uppbackad av moderjord.
Långsiktighet: Kyäni fördriver familjeföretag. De har aldrig misslyckats i en business och varenda business de har varit involverade i har de tagit till toppen av just den industrin. När denna generation av Taylor and Hansen dör så tar deras närmaste generation över. De har en vision att bli en av de största bolagen i världen. Inte inom networkmarketing, utan i helhet. Ganska vågat sagt, men det ska bli intressant att se hur det går. Utvecklingen företaget hade under Juni 2014 var densamma som under hela 2011. Företaget expanderar något fantastiskt.
---
Må gott i höstrusket människor och jag ser framemot era skeptiska kommentarer