Citat:
Ursprungligen postat av
kongojanne6565
Det växer med kunder, i mars var det ca 30 kunder i december när jag gick in så var det noll ..
och det är inte fyra stycken som delar på kunderna, du förstår inte principen med MLM så det är totalt meningslöst att prata om dem här sakerna..du kan inte ge en liten bebis en fet köttbulle, måste ge den väldigt små portioner...så lär dig principerna om MLM först så kan vi börja prata, du utgår från att du vet... men jag ser ju av det du skriver, du vet ju inte ett dugg! så vi ger oss här..så hörs vi om ett år igen! så kollar vi vart vi är i livet och jag önskar dig lycka till med det du gör!
Vad är det för sätt att diskutera, säga att jag inget vet och då är det ingen idé att diskutera med mig.
MLM är inget avancerat, det är inte något nytt fantastiskt som just du är det förste att använda dig av, att en del MLM-företag gör komplicerade förtjänstsystem gör ingen skillnad, många MLM är helt enkelt en form av pyramidspel där man plockat in produkter för att legalisera det.
Bemöt de frågor och påståenden som finns i tråden istället för att påstå att jag inte kan något. Min egen teori är för övrigt att de som hoppar på Kyäni och liknande är de som inte kan eller förstår.
Och du, hur många är ni som delar på förtjänsten från dessa 200 kunder?