2013-08-02, 22:39
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asa76
Jag håller på med ett seriöst mlm företag...
Vilket företag är det?
Citera
2013-08-03, 09:46
Medlem
Robinson-Merals avatar
Citat:
Jag håller på med ett seriöst mlm företag och de är de bästa jag nånsin gjort i hela mitt liv!
Här hjälps vi åt i team. Och jag älskar våra produkter och vill att alla ska prova dem. De ger även gott med pengar.
Inte bara dem där över som tjänar pengar. Utan även under tjänar, alla tjänar bra och en person under kan även tjäna mer än den över och gå om så att säga! Men först och främst älskar jag produkterna och de va dem som gjorde att jag ville gå med här.
Ni som inte kan skillnaden mellan pyramidspel och mlm ska vara tyst tycker jag för ni vet inte vad ni pratar om. De är stor skillnad mellan dessa!
Extraordinary claims require extraordinary evidence. Om du är en "enprocentare", dvs. du tillhör den 1% av MLM:are som tjänar pengar, borde du kunna bevisa det. Din deklarerade inkomst, tack. Ta en bild och stryk personliga uppgifter. Bilden bör även innehålla en lapp med ditt användarnamn. När du har gjort det kan vi fortsätta diskussionen.
Citera
2013-08-03, 11:20
Medlem
En härlig scen från "The Office" som platsar i detta ämne.

http://videosift.com/video/The-Office-Pyramid-Scheme
Citera
2013-08-03, 12:24
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinson-Meral
Extraordinary claims require extraordinary evidence. Om du är en "enprocentare", dvs. du tillhör den 1% av MLM:are som tjänar pengar, borde du kunna bevisa det. Din deklarerade inkomst, tack. Ta en bild och stryk personliga uppgifter. Bilden bör även innehålla en lapp med ditt användarnamn. När du har gjort det kan vi fortsätta diskussionen.

Jag väntar fortfarande på den första personen som kan visa att de faktiskt tjänar mer pengar på MLM än på ett vanligt jobb. De flesta säger "jag kommer att tjäna hur mycket pengar som helst" eftersom de precis har börjat och har dollartecken i ögonen. De flesta stannar nog där när de inser hur svårt det är att tjäna något alls... Det måste väl finnas några som kämpar på och faktiskt drar in lite stålar? Var är de?

Själv känner jag lite att MLM förmodligen mest attraherar de som av olika skäl inte kan få ett vanligt jobb. Annars måste det vara otroligt mycket enklare att tjäna bra i ett traditionellt säljjobb om de nu är så drivna och duktiga som de påstår.
Citera
2013-08-03, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Jag väntar fortfarande på den första personen som kan visa att de faktiskt tjänar mer pengar på MLM än på ett vanligt jobb. De flesta säger "jag kommer att tjäna hur mycket pengar som helst" eftersom de precis har börjat och har dollartecken i ögonen. De flesta stannar nog där när de inser hur svårt det är att tjäna något alls... Det måste väl finnas några som kämpar på och faktiskt drar in lite stålar? Var är de?

Själv känner jag lite att MLM förmodligen mest attraherar de som av olika skäl inte kan få ett vanligt jobb. Annars måste det vara otroligt mycket enklare att tjäna bra i ett traditionellt säljjobb om de nu är så drivna och duktiga som de påstår.

Jag har hållt på med detta mlm företaget i ca 2,5 mån och redan nu börjar de rulla på, som många tror att man tjänar massa pengar direkt(och blir rik) har nog inte så mkt kunskap.
Detta är långsiktigt, där är massa i mitt team som tjänar mellan 30000-100000 i mån så kom inte och snacka när ni inte vet vad ni snackar om. Och dem har hållt på med detta ca 3-4 år får ni så högt på ert jobb när ni jobbat där så länge? Så lycka till haha! Ni stannar på 22.000 i mån oarsätt hur länge ni jobbat där, kanske 50 kr i löneförhöjning ? Och får ni massa bonusar för att ni gjort bra jobb? Nej jag tänkte väl de. Mlm hatare är bara avensjuka för dem själv vill ha detta liv
Citera
2013-08-03, 19:46
Medlem
Citat:
Jag har hållt på med detta mlm företaget i ca 2,5 mån och redan nu börjar de rulla på, som många tror att man tjänar massa pengar direkt(och blir rik) har nog inte så mkt kunskap.
Detta är långsiktigt, där är massa i mitt team som tjänar mellan 30000-100000 i mån så kom inte och snacka när ni inte vet vad ni snackar om. Och dem har hållt på med detta ca 3-4 år får ni så högt på ert jobb när ni jobbat där så länge? Så lycka till haha! Ni stannar på 22.000 i mån oarsätt hur länge ni jobbat där, kanske 50 kr i löneförhöjning ? Och får ni massa bonusar för att ni gjort bra jobb? Nej jag tänkte väl de. Mlm hatare är bara avensjuka för dem själv vill ha detta liv

De är vemma jag håller på med, och detta är ett 100% seriöst mlm företag!
Citera
2013-08-03, 19:56
Medlem
Hertigens avatar
Citat:

Har de på något sätt bevisat för dig att de tjänar så mycket? Hur mycket tjänar du själv per månad?
Citera
2013-08-03, 19:58
Medlem
constants avatar
Citat:
Detta är långsiktigt, där är massa i mitt team som tjänar mellan 30000-100000 i mån så kom inte och snacka när ni inte vet vad ni snackar om.
Kan vi göra så att du kommer tillbaka till den här tråden om ett år, och då på något sätt bevisar att du i alla fall tjänar ungefär hälften av vad dina kompisar i "teamet" gör, alltså kring femton tusen i månaden under ett par månader.
Inkomsterna ska givetvis vara exklusive sociala avgifter och liknande.

Deal?
Citera
2013-08-03, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Kan vi göra så att du kommer tillbaka till den här tråden om ett år, och då på något sätt bevisar att du i alla fall tjänar ungefär hälften av vad dina kompisar i "teamet" gör, alltså kring femton tusen i månaden under ett par månader.
Inkomsterna ska givetvis vara exklusive sociala avgifter och liknande.

Deal?

Ja dem har visat detta för mig, jag har alltså sätt detta med egna ögon, den ena tjänade 35000 per mån o den andra över 100000 per mån + dem får en gångs summa pga bonusar.

Absolut deal efter ca 1 år kommer jag tillbaka och visar vad jag tjänar och ni kommer bli så snopna
Citera
2013-08-03, 21:28
Medlem
constants avatar
Citat:
Ja dem har visat detta för mig, jag har alltså sätt detta med egna ögon, den ena tjänade 35000 per mån o den andra över 100000 per mån + dem får en gångs summa pga bonusar.
När det gäller sånt här får du förstå att vi inte accepterar andrahandsuppgifter.
Citat:
Absolut deal efter ca 1 år kommer jag tillbaka och visar vad jag tjänar och ni kommer bli så snopna
Bra, då ses vi här nästa sommar.
Citera
2013-08-03, 23:16
Medlem
brutefishs avatar
nice! i slutet av nästa år så kommer du blåsa brallorna av oss.
tro mig, jag vill VERKLIGEN bli motbevisad och att det går att tjäna bra med stålar på skiten.
det vore intressant, för gör du det så köper jag en trisslott och hoppas på tv-rutor.
Citera
2013-08-06, 15:55
Medlem
bellyrogers avatar
Citat:

Ersättningarna som anges av dessa bluffbolag inkluderar sällan sociala avgifter, sällan det är lön det är frågan om i ersättningarna som anges.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in