Citat:
Ursprungligen postat av
rotadent
Jag väntar fortfarande på den första personen som kan visa att de faktiskt tjänar mer pengar på MLM än på ett vanligt jobb. De flesta säger "jag kommer att tjäna hur mycket pengar som helst" eftersom de precis har börjat och har dollartecken i ögonen. De flesta stannar nog där när de inser hur svårt det är att tjäna något alls... Det måste väl finnas några som kämpar på och faktiskt drar in lite stålar? Var är de?
Själv känner jag lite att MLM förmodligen mest attraherar de som av olika skäl inte kan få ett vanligt jobb. Annars måste det vara otroligt mycket enklare att tjäna bra i ett traditionellt säljjobb om de nu är så drivna och duktiga som de påstår.
Jag har hållt på med detta mlm företaget i ca 2,5 mån och redan nu börjar de rulla på, som många tror att man tjänar massa pengar direkt(och blir rik) har nog inte så mkt kunskap.
Detta är långsiktigt, där är massa i mitt team som tjänar mellan 30000-100000 i mån så kom inte och snacka när ni inte vet vad ni snackar om. Och dem har hållt på med detta ca 3-4 år får ni så högt på ert jobb när ni jobbat där så länge? Så lycka till haha! Ni stannar på 22.000 i mån oarsätt hur länge ni jobbat där, kanske 50 kr i löneförhöjning ? Och får ni massa bonusar för att ni gjort bra jobb? Nej jag tänkte väl de. Mlm hatare är bara avensjuka för dem själv vill ha detta liv