2013-05-13, 11:33
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
va? vad pratar du om, ska man försätta hjärnan i dvala för att kroppen skall kunna uppta näring bättre?
hur mycket har du gått plus sen du startade? alltså inklusive alla dina utgifter.
jag menar, ska jag börja sälja vill jag ha en morot som är verklig, inget trams om 50.000 i månaden, är bara några tusenlappar så är det helt ok, men jag vill ha riktiga siffror.
så om man uppfyller deras krav/mål så blir man berättigad att leasa en mercedes?
kan man inte skita i kyäni och leasa bilen själv istället?
jag driver eget företag och en ska ska du veta, bara för att man har ett kontor, betalar sina avgifter, skatter och har ett org-nummer så garanterar detta INGENTING att verksamheten är schyst.
det finns många ohederliga bolag som kör varje dag, nu säger jag inte att ni är det, men de grejer du nämner skulle ge kredibilitet är stämmer inte. alla med 50 lök i fickan kan sätta upp ett aktiebolag.
nämner inga namn, vill inte outa mig själv. jag kan faktiskt inte heller svara på om han jobbar kvar eller inte då detta var för 2-3 år sedan, men som sagt, just det gav inte mig något seriöst intryck, som du naturligtvis förstår.
hur mycket har du gått plus sen du startade? alltså inklusive alla dina utgifter.
jag menar, ska jag börja sälja vill jag ha en morot som är verklig, inget trams om 50.000 i månaden, är bara några tusenlappar så är det helt ok, men jag vill ha riktiga siffror.
så om man uppfyller deras krav/mål så blir man berättigad att leasa en mercedes?
kan man inte skita i kyäni och leasa bilen själv istället?
jag driver eget företag och en ska ska du veta, bara för att man har ett kontor, betalar sina avgifter, skatter och har ett org-nummer så garanterar detta INGENTING att verksamheten är schyst.
det finns många ohederliga bolag som kör varje dag, nu säger jag inte att ni är det, men de grejer du nämner skulle ge kredibilitet är stämmer inte. alla med 50 lök i fickan kan sätta upp ett aktiebolag.
nämner inga namn, vill inte outa mig själv. jag kan faktiskt inte heller svara på om han jobbar kvar eller inte då detta var för 2-3 år sedan, men som sagt, just det gav inte mig något seriöst intryck, som du naturligtvis förstår.
Man ska kunna ge kroppen en chans att få i sig näringstillskott, för den maten vi äter i dag är
processad och göra att vi får massa sjukdommar, för att vi får inte de skyddet vi behöver!
Har legat på 16-17k sen i januari..
började aktivt i augusti förra året, som i vanliga företag så går man alltid lite back innan det är +-0
på kontot tills du går plus! 2500 sammanlagt tills det det blev plus på kontot tog väl 2½ månad tills jag gick plus!

Klart det finns såna företag också, jag pratade med en person på skattemyndigheterna om pyramidspel och MLM, dom granskar in till benmärgen på MLM företag för att det finns pyramidspel.
Dom har idag bra koll på vilka företag som är lagliga och jobbar rätt ut mot människor och vilka företag som är pyramidspel idag!
Uppfyller du kravet/målet så blir du belönad av företaget en mercedes!
Dom står för lisingen och skickar in pengarna på ditt konto för att du ska betala mercedes,
men du bestämmer själv om du vill ta pengarna istället för bilen. Kanske vill spara pengarna till nästa bilbonus eller till något annat! Det bestämmer man själv!
Ja givetvis är första intrycket det viktigaste! Du får aldrig en andra chans!
Sen kan inte jag svara på hur mycket han tjänar/tjänade,