2015-04-04, 17:08
Medlem
WhaleMales avatar
Tja!
Finns det någon bra app som läser upp pdf:er åt en med en röst?
Kanske något som kräver internetanslutning. Det viktiga är att den är bra.
Citera
2015-04-07, 01:17
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Tja!
Finns det någon bra app som läser upp pdf:er åt en med en röst?
Kanske något som kräver internetanslutning. Det viktiga är att den är bra.
Denna borde uppfylla dina krav.. läser upp all text du "highlightar" på mobilen: https://play.google.com/store/apps/d...perionics.avar
Citera
2015-04-08, 19:53
Medlem
lakritcs avatar
En bra app för att streama Allsvenskan? Lär väl inte hitta något på Google Play...
Citera
2015-04-08, 19:58
Medlem
Någon bra app att lägga in rington till jobbets nummer? De har en rad av nummer och vore bra med 'wildcards' eller vad man kallar det, t.ex 08-80 80 XX, varav XX kan vara vilka siffror som helst, och att ringsignalen kommer fungera om någon med sådant här nummer ringer.

Det är på Android telefon jag behöver detta, har en gammal Xperia Acro S, osäker vad för Android OS version men oavsett lär ju en app fungera till det med störst sannorlikhet.

TIPS?
Citera
2015-04-08, 21:10
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosamannen
Vad i helvete har Google hittat på med kalendern?
Veckonummer är borta och man kan inte få månadsvyn, som är den mest överskådliga i mitt tycke, att ta upp hela skärmen. Dumt så det förslår.
Någon som har tips på en lösning? Kan man backa till föregående version?

(OnePlus One 64GB med Cyanogenmod 11S)
Månadsvyn återvänder till Google Calender: https://plus.google.com/+Gmail/posts/gmF1LdnVbwU

Några veckonummer verkar dock inte synas till.
Citera
2015-04-11, 18:05
Medlem
Nereons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobgrammer
Någon bra app att lägga in rington till jobbets nummer? De har en rad av nummer och vore bra med 'wildcards' eller vad man kallar det, t.ex 08-80 80 XX, varav XX kan vara vilka siffror som helst, och att ringsignalen kommer fungera om någon med sådant här nummer ringer.

Det är på Android telefon jag behöver detta, har en gammal Xperia Acro S, osäker vad för Android OS version men oavsett lär ju en app fungera till det med störst sannorlikhet.

TIPS?

Du vill alltså ändra ringsignal för alla nummer som börjar på 08-8080?
Citera
2015-04-11, 20:38
Medlem
Snasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Månadsvyn återvänder till Google Calender: https://plus.google.com/+Gmail/posts/gmF1LdnVbwU

Några veckonummer verkar dock inte synas till.

För mig visas veckonummer på alla sätt förutom om man väljer att visa bara en dag.
Citera
2015-04-11, 21:16
Medlem
DeRogers avatar
Citat:

TIPS?

Tasker fixar det galant.
Citera
2015-04-14, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeRoger
Tasker fixar det galant.
Åfan, den kostar dock? Ingen direkt stor summa men ifall du även vet detta: jag har nuvarande ett domänkonto som jag använt några år som google konto också, varav jag köpt några appar förut också. Har tänkt säga upp domänet nästa år och funderat redan nu på skaffa ny gmail bl.a då jag är osäker om kontot med domänet lär fungera fortfarande när det upphör, varav jag funderar ifall du eller någon annan har någon idé ifall det går att föra över köpta/premunerande appar och dylikt?

Frågat angående det på Google forumet men tror inte jag fått något svar där fortfarande :/

Medans, finns ingen annan app som gör detta?
Alternativt kan jag tillfälligt då ta och skriva upp alla nummer, lär inte ta mer än en halvtimme skulle jag då tro.
Citera
2015-04-14, 23:49
Medlem
PUSClFERs avatar
Finns det någon bra app som låter mig byta låt i exempelvis Spotify utan att låsa upp telefonen? Jag skulle vilja kunna hålla ner volymknappen för att navigera mellan låtar (+ för nästa låt, - för föregående låt).
Citera
2015-04-16, 14:20
Medlem
DeRogers avatar
Citat:
Åfan, den kostar dock? Ingen direkt stor summa men ifall du även vet detta: jag har nuvarande ett domänkonto som jag använt några år som google konto också, varav jag köpt några appar förut också. Har tänkt säga upp domänet nästa år och funderat redan nu på skaffa ny gmail bl.a då jag är osäker om kontot med domänet lär fungera fortfarande när det upphör, varav jag funderar ifall du eller någon annan har någon idé ifall det går att föra över köpta/premunerande appar och dylikt?

Frågat angående det på Google forumet men tror inte jag fått något svar där fortfarande :/

Alternativt kan jag tillfälligt då ta och skriva upp alla nummer, lär inte ta mer än en halvtimme skulle jag då tro.

De appar du köpt är loggade till det konto du använde när du köpte apparna. Det går dessvärre inte att "flytta" appar.
Citera
2015-04-16, 16:00
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:

För att slippa kostnaden och låsningen till konton kan du kolla på www.mobilism.org och se om det finns en piratad version av appen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in