2011-02-20, 23:14
Medlem
UAAs avatar
Kalender som är lokal. Dvs inte syncad med google. Skall finnas som widget, helst 4x4.
Någon som har något tips?
Citera
2011-02-20, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Ville bara tipsa er om att alla betalappar finns på piratebay laddade precis ner logmeinignitation för 200 kr helt gratis vet nån vart jag kan få tag på htc sense wallpaper gratis till min zte blade

Tankade precis ner LogMeIn Inignitation från piratebay och den fungerar perfekt på min HTC Desire men programmet som man installerar på datorn är ju bara en trial. Hur länge håller den trialen?
Citera
2011-02-21, 15:13
Medlem
LifeIsBrilliants avatar
Har fixat detta innan o det finns säkert svar i tråden men inte hittat när jag sökt. Frågan lyder hur man stänger av aviseringarna från det vanliga meddelande programmet så man slipper att få 2 aviseringar när man får sms.Vill bara få utav goSMS
Citera
2011-02-21, 15:56
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeIsBrilliant
Har fixat detta innan o det finns säkert svar i tråden men inte hittat när jag sökt. Frågan lyder hur man stänger av aviseringarna från det vanliga meddelande programmet så man slipper att få 2 aviseringar när man får sms.Vill bara få utav goSMS

Har du provat att bocka av "Meddelanden/Inställningar/Meddelanden i statusfältet"?
Citera
2011-02-21, 16:00
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirRageAlot
Tankade precis ner LogMeIn Inignitation från piratebay och den fungerar perfekt på min HTC Desire men programmet som man installerar på datorn är ju bara en trial. Hur länge håller den trialen?

Logmein Free för din dator har ingen tidsbegränsning så vitt jag kan se. Appen kostar en par bärs på krogen, så släpp till de pengarna så hjälper du till att hålla utvecklaren vid liv!
Citera
2011-02-21, 20:48
Medlem
Jag har laddat ner Beautiful Widgets 3.3.6 det är den nyaste. Saken är att jag inte hittar nya teman är det för att jag inte köpt appen? Jag har använt astro sen installerat den där ifrån om ni förstår vad jag menar haha lite dålig på att förklara men frågan är när jag vill hämta teman så står det bara "laddar lista med teman.." men inget kommer fram
Citera
2011-02-21, 21:23
Medlem
Walkman1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Walkman1337-->> Tackar. sa langt har jag varit med a,aven dodat lurens egna aviserings installningar... men installarade om allt och da upptackte jag vart mitt fel ar, Min musik jag vill ha sms singnal ligger pa mitt SD kort... Sag nu att jag skulle flytta dessa, till vilken mapp skall det ligga i sa att GOsms kan anvanda dom (letat mig fan galen alltsa) ? Eller finns det nagon installning i appen som jag har missat helt?

Men sedan har jag suttit med Handysms men den skiten kommer ej igang riktigt, kommer upp till mina testningar som man far vid start, sedan spealar det ingen roll av vilken av dom 3 knappar jag trycker pa sa kommer den tillbaka till skarmen, har nu lagt i detta fan 4 ggr men samma sak..... Medans jag har det pa tal kan jag fraga om det ar vart att lagga ner sin energi pa denna trail versiion

Hm. Om du lägger dom i samma mapp som övriga signaler ligger så kanske det fungerar bättre. Men jag är absolut inte säker. Såvitt jag har förstått så är de signaler som används inte i mp3 format - där kan problemet ligga. Kolla vilket format signalerna i telefonen är i. Försök sedan att, om det är möjligt, att konvertera dessa och använd Astro för att lägga ljudfilerna i rätt mapp.

Jag tycker inte om HandySMS överhuvudtaget. Har provat det och tog bort det lika fort. Föll mig inte det minsta i smaken.
Citera
2011-02-21, 21:38
Bannlyst
Tips på apps (helst spel) som finns till Ios men som nu finns till android? förutom Angry birds, Doodle Jump etc tänkte mer på andra spel
Citera
2011-02-21, 22:26
Medlem
Davideks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagergren
Har en Galaxy S och använder dClock, är väldigt nöjd med utséendet på det, men finns det kanske en likadan som visar dagarna i rätt ordning? på min börjar den på en söndag, sen mån tis osv.. eller går det att fixa?

http://data.fuskbugg.se/skalman02/SC20110213-022710.png

Tack!

går att ändra. håll i appen, eller försök på inställningar. vet iaf att det går att göra
Citera
2011-02-21, 22:38
Medlem
Walkman1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davidek
går att ändra. håll i appen, eller försök på inställningar. vet iaf att det går att göra

För mig funkar det inte...
Citera
2011-02-21, 23:51
Medlem
Lagergrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davidek

Kan du förklara lite närmare vad man ska göra?

Citat:
Ursprungligen postat av Walkman1337
För mig funkar det inte...

hmm.. :/
Ingen som har nån annan idé till oss?
Senast redigerad av Lagergren 2011-02-21 kl. 23:53. Anledning: aawdddwa
Citera
2011-02-22, 05:30
Medlem
Walkman1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagergren
hmm.. :/
Ingen som har nån annan idé till oss?

Har en HTC Wildfire och när jag har widgeten (dclock) på hemskärmen och vill trycka på den så händer det inget. Programmet ligger inte bland det installerade apparna i applistan och för att komma åt inställningarna så måste jag ta bort widgeten och lägga in den igen.

När jag kommer till inställningarna så finns där tre stycken:

1. 12-timmarsklocka På/Av
2. Bakgrund Klocka
3. Färg på datum

Verkar inte gå att ändra hur det visas, iaf inte i dom inställningarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in